abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2015 @ 07:46:05 #251
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_156214946
:+
pi_156216619
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:56 schreef Klokov het volgende:

[..]

Hoezo?
Het gaat slecht op stage, weet niet wat ik na mijn studie moet doen. Kan me niet vermaken, heb geen passies of doelen wat ik wil bereiken. Laatst was ik meegedaan aan halve finale met zo'n racespelletje. We waren met zn 25en en iedereen praatte met elkaar alsof ze al jaren kennen, ik stond er maar beetje afzijdig bij en had niemand aangesproken. Ben zo teleurgesteld in mezelf. Even later toen mensen aan het racen waren ik dus zo kijken hoe ze aan het doen waren, kwam er zo'n meisje van dat evenement bij me staan vet dichtbij, maar naast me stond die organisator met iemand te praten dus ik dacht ze zal wel meeluisteren, ik maakte ff plaats en ging verderop staan zodat zij dichterbij hun kon staan. Twee minuten later komt ze precies voor mij staan - ik kon nog net langs haar heen kijken op de schermen - met dr ene hand hield ze dr elleboog vast en ze ging een beetje door dr knieen en bleef ze me zo van top tot teen aankijken, ik keek gewoon strak langs haar heen naar scherm..... psych zegt dat ik depressief ben door sociaal isolement en dat hij me niet kon behandelen omdat hij maar korte behandeltrajecten aanbied (12 sessies) omdat ik al zo lang mijn leven zo leid heb ik langdurige behandeling nodig. Dus moest ik weer terug naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing en hij zou zijn verslagje over mij doorsturen naar de huisarts. Maar heb wel 170 euro moeten betalen (voor een gesprek van 45 minuten) omdat een verkeerde doorverwijzing niet vergoed wordt door zorgverzekeraar. Ik huisarts gebeld en de receptioniste zei ik laat de huisarts jou wel terugbellen. Ik heb 2 keer niet opgenomen, ik dacht laat maar zitten toch geen tijd voor behandeling door stage en wss word ik weer verkeerd doorverwezen, kost allemaal zo veel geld weer.
pi_156217027
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het gaat slecht op stage, weet niet wat ik na mijn studie moet doen. Kan me niet vermaken, heb geen passies of doelen wat ik wil bereiken. Laatst was ik meegedaan aan halve finale met zo'n racespelletje. We waren met zn 25en en iedereen praatte met elkaar alsof ze al jaren kennen, ik stond er maar beetje afzijdig bij en had niemand aangesproken. Ben zo teleurgesteld in mezelf. Even later toen mensen aan het racen waren ik dus zo kijken hoe ze aan het doen waren, kwam er zo'n meisje van dat evenement bij me staan vet dichtbij, maar naast me stond die organisator met iemand te praten dus ik dacht ze zal wel meeluisteren, ik maakte ff plaats en ging verderop staan zodat zij dichterbij hun kon staan. Twee minuten later komt ze precies voor mij staan - ik kon nog net langs haar heen kijken op de schermen - met dr ene hand hield ze dr elleboog vast en ze ging een beetje door dr knieen en bleef ze me zo van top tot teen aankijken, ik keek gewoon strak langs haar heen naar scherm..... psych zegt dat ik depressief ben door sociaal isolement en dat hij me niet kon behandelen omdat hij maar korte behandeltrajecten aanbied (12 sessies) omdat ik al zo lang mijn leven zo leid heb ik langdurige behandeling nodig. Dus moest ik weer terug naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing en hij zou zijn verslagje over mij doorsturen naar de huisarts. Maar heb wel 170 euro moeten betalen (voor een gesprek van 45 minuten) omdat een verkeerde doorverwijzing niet vergoed wordt door zorgverzekeraar. Ik huisarts gebeld en de receptioniste zei ik laat de huisarts jou wel terugbellen. Ik heb 2 keer niet opgenomen, ik dacht laat maar zitten toch geen tijd voor behandeling door stage en wss word ik weer verkeerd doorverwezen, kost allemaal zo veel geld weer.
Dima, laat ik voorop stellen dat bergen geld hebben minder belangrijk is dan een gelukkig leven leiden. Al psycholoog je jezelf de schuldsanering in dan is het het nog waard wanneer je er gelukkiger van wordt.

Met betrekking tot je carrière, waarom gaat het slecht op je stage? Communiceer je met niemand terwijl dit wel zou moeten? Doe je controle of samenstel of een combinatie van deze? Je zou eventueel je studie af kunnen maken en voor de controlling master gaan of elke andere bedrijfskundige master die je voor ogen hebt.

Maar aan het eind van de rit kun je jezelf laten onderwijzen totdat je een ons weegt. Met jou soft skills kom je er simpelweg niet. Wil je geluk creëren dan zul je over je faalangst hern moeten stappen en kappen met die passieve houding. De looks heb je als het goed is maar je sociale vaardigheden zullen echt ontwikkeld moeten worden. 100 keer vallen en 100 keer opstaan, dat is wat jij moet doen. Toon initiatief, ook als het niet werkt of lekker loopt. Naar verloop van tijd zal het echt beter worden.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 19 september 2015 @ 11:30:58 #255
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156217168
lijntje coke.
pi_156217292
Werkt iedereen hier bij grote bank ofzo
pi_156217618
Tr gezet met verzoek tot verplaatsen van de gym naar r&p
pi_156217619
Gewoon stage en studie afronden en daarna bijstand aanvragen. Lekker Pitt biertje en hoeren neuken nooit meer werken.
pi_156217624
He dima, grab yourself by the balls en ga goede hulp zoeken
pi_156217629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon stage en studie afronden en daarna bijstand aanvragen. Lekker Pitt biertje en hoeren neuken nooit meer werken.
ik heb ooit 2 dagen kater gehad van pitt bier, nooit meer
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:09:05 #261
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_156217754
Je bent net 3 weken begonnen op je stage. Hoe weet je dat het slecht gaat?
Deathlift or Die.
pi_156217790
Hij moet zeker printen en koffie brengen voor die meisje stagiaire die goed kan pijpen en haar gehele loopbaan incl. scriptieonderwerpen al binnen heeft geneukt
pi_156217803
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:15:04 #264
253447 Ethanolic
pi_156217829
quote:
Vriend hoe is het in fabriekje
Deathlift or Die.
pi_156217887
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156218030
quote:
In een land als Amerika lag je dan in de goot met je halve liter ipv in een huurhuis.
pi_156218038
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Shit dude zelfs ik word hier verdrietig van. Die chick gaf je gewoon een pussypass.
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:37:16 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_156218180
dima is gewoon alpha as fuck vriend

dat wijf zoekt een beetje aandacht en hij blijft met 100% focus naar het scherm kijken
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_156218243
haha ja tog
hij showt zijn smv terwijl hij de beta naast hem amogt en dan ook nog peacocken met zijn shirt
pi_156218288
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Vriend hoe is het in fabriekje
Haha klaar nu, hadden tm begin september werk. Dus nu weer op zoek.
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:46:47 #271
69994 seto
-|||--------|||-
pi_156218338
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_156218741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:46 schreef seto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dankje. Anders gewoon door naar UWV ja toch
pi_156218824

hey faeroer
weer wat geleerd vandaag
  zaterdag 19 september 2015 @ 13:24:43 #274
253447 Ethanolic
pi_156218939
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Shit hebben de polen je werk gejat?
Deathlift or Die.
pi_156218948

he cc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')