Het gaat slecht op stage, weet niet wat ik na mijn studie moet doen. Kan me niet vermaken, heb geen passies of doelen wat ik wil bereiken. Laatst was ik meegedaan aan halve finale met zo'n racespelletje. We waren met zn 25en en iedereen praatte met elkaar alsof ze al jaren kennen, ik stond er maar beetje afzijdig bij en had niemand aangesproken. Ben zo teleurgesteld in mezelf. Even later toen mensen aan het racen waren ik dus zo kijken hoe ze aan het doen waren, kwam er zo'n meisje van dat evenement bij me staan vet dichtbij, maar naast me stond die organisator met iemand te praten dus ik dacht ze zal wel meeluisteren, ik maakte ff plaats en ging verderop staan zodat zij dichterbij hun kon staan. Twee minuten later komt ze precies voor mij staan - ik kon nog net langs haar heen kijken op de schermen - met dr ene hand hield ze dr elleboog vast en ze ging een beetje door dr knieen en bleef ze me zo van top tot teen aankijken, ik keek gewoon strak langs haar heen naar scherm..... psych zegt dat ik depressief ben door sociaal isolement en dat hij me niet kon behandelen omdat hij maar korte behandeltrajecten aanbied (12 sessies) omdat ik al zo lang mijn leven zo leid heb ik langdurige behandeling nodig. Dus moest ik weer terug naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing en hij zou zijn verslagje over mij doorsturen naar de huisarts. Maar heb wel 170 euro moeten betalen (voor een gesprek van 45 minuten) omdat een verkeerde doorverwijzing niet vergoed wordt door zorgverzekeraar. Ik huisarts gebeld en de receptioniste zei ik laat de huisarts jou wel terugbellen. Ik heb 2 keer niet opgenomen, ik dacht laat maar zitten toch geen tijd voor behandeling door stage en wss word ik weer verkeerd doorverwezen, kost allemaal zo veel geld weer.quote:
Dima, laat ik voorop stellen dat bergen geld hebben minder belangrijk is dan een gelukkig leven leiden. Al psycholoog je jezelf de schuldsanering in dan is het het nog waard wanneer je er gelukkiger van wordt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat slecht op stage, weet niet wat ik na mijn studie moet doen. Kan me niet vermaken, heb geen passies of doelen wat ik wil bereiken. Laatst was ik meegedaan aan halve finale met zo'n racespelletje. We waren met zn 25en en iedereen praatte met elkaar alsof ze al jaren kennen, ik stond er maar beetje afzijdig bij en had niemand aangesproken. Ben zo teleurgesteld in mezelf. Even later toen mensen aan het racen waren ik dus zo kijken hoe ze aan het doen waren, kwam er zo'n meisje van dat evenement bij me staan vet dichtbij, maar naast me stond die organisator met iemand te praten dus ik dacht ze zal wel meeluisteren, ik maakte ff plaats en ging verderop staan zodat zij dichterbij hun kon staan. Twee minuten later komt ze precies voor mij staan - ik kon nog net langs haar heen kijken op de schermen - met dr ene hand hield ze dr elleboog vast en ze ging een beetje door dr knieen en bleef ze me zo van top tot teen aankijken, ik keek gewoon strak langs haar heen naar scherm..... psych zegt dat ik depressief ben door sociaal isolement en dat hij me niet kon behandelen omdat hij maar korte behandeltrajecten aanbied (12 sessies) omdat ik al zo lang mijn leven zo leid heb ik langdurige behandeling nodig. Dus moest ik weer terug naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing en hij zou zijn verslagje over mij doorsturen naar de huisarts. Maar heb wel 170 euro moeten betalen (voor een gesprek van 45 minuten) omdat een verkeerde doorverwijzing niet vergoed wordt door zorgverzekeraar. Ik huisarts gebeld en de receptioniste zei ik laat de huisarts jou wel terugbellen. Ik heb 2 keer niet opgenomen, ik dacht laat maar zitten toch geen tijd voor behandeling door stage en wss word ik weer verkeerd doorverwezen, kost allemaal zo veel geld weer.
ik heb ooit 2 dagen kater gehad van pitt bier, nooit meerquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon stage en studie afronden en daarna bijstand aanvragen. Lekker Pitt biertje en hoeren neuken nooit meer werken.
In een land als Amerika lag je dan in de goot met je halve liter ipv in een huurhuis.quote:
Shit dude zelfs ik word hier verdrietig van. Die chick gaf je gewoon een pussypass.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat slecht op stage, weet niet wat ik na mijn studie moet doen. Kan me niet vermaken, heb geen passies of doelen wat ik wil bereiken. Laatst was ik meegedaan aan halve finale met zo'n racespelletje. We waren met zn 25en en iedereen praatte met elkaar alsof ze al jaren kennen, ik stond er maar beetje afzijdig bij en had niemand aangesproken. Ben zo teleurgesteld in mezelf. Even later toen mensen aan het racen waren ik dus zo kijken hoe ze aan het doen waren, kwam er zo'n meisje van dat evenement bij me staan vet dichtbij, maar naast me stond die organisator met iemand te praten dus ik dacht ze zal wel meeluisteren, ik maakte ff plaats en ging verderop staan zodat zij dichterbij hun kon staan. Twee minuten later komt ze precies voor mij staan - ik kon nog net langs haar heen kijken op de schermen - met dr ene hand hield ze dr elleboog vast en ze ging een beetje door dr knieen en bleef ze me zo van top tot teen aankijken, ik keek gewoon strak langs haar heen naar scherm..... psych zegt dat ik depressief ben door sociaal isolement en dat hij me niet kon behandelen omdat hij maar korte behandeltrajecten aanbied (12 sessies) omdat ik al zo lang mijn leven zo leid heb ik langdurige behandeling nodig. Dus moest ik weer terug naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing en hij zou zijn verslagje over mij doorsturen naar de huisarts. Maar heb wel 170 euro moeten betalen (voor een gesprek van 45 minuten) omdat een verkeerde doorverwijzing niet vergoed wordt door zorgverzekeraar. Ik huisarts gebeld en de receptioniste zei ik laat de huisarts jou wel terugbellen. Ik heb 2 keer niet opgenomen, ik dacht laat maar zitten toch geen tijd voor behandeling door stage en wss word ik weer verkeerd doorverwezen, kost allemaal zo veel geld weer.
Haha klaar nu, hadden tm begin september werk. Dus nu weer op zoek.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vriend hoe is het in fabriekje
quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klaar nu, hadden tm begin september werk. Dus nu weer op zoek.
Shit hebben de polen je werk gejat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klaar nu, hadden tm begin september werk. Dus nu weer op zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |