SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs; 3250¤
Jazeker, koplamp en achterverlichting met remlicht.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:20 schreef mstx het volgende:
Leuke motor, maar zit er ook iets van verlichting op?
Jazeker, anders wordt die ingeruild;)quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:37 schreef chiren het volgende:
Iets zegt me dat dit niet je laatste pricedrop zal zijn
Anyway, wat een bruut ding, altijd een zwak voor SM's gehad. Is zo'n 1 cilinder niet ontzettend zwaar om te kickstarten? Of valt de compressie mee?
Hij is denk ik tot de conclusie gekomen dat normaal rijden op zo'n ding niet leuk is, en hij is denk ik gehecht aan zijn rijbewijs.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef -Richard- het volgende:
Vanwaar de verkoop? Je hebt hem nog maar sinds begin dit jaar op je naam?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
't Is maar wat je serieus motorrijden noemt. Op de dijkjes of in de Vogezen moet ik de eerste nog tegenkomen die van me wegrijdt.
ik 3.8, en bij het verkeerslicht maakt 'ie geen schijn van kans, helemaal niks, noppesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
Supermotard houdt na 100 aardig op en dan heb ik nog 3 versnellingen over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |