Omdat het belachelijk is om als premier niet voor fatsoenlijke rechtsvervolging te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zeikt pechtold hier altijd zo over.
Het is wel hoe we in het beschaafde westen en in een rechtstaat met elkaar omgaan toch?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:10 schreef tralalala het volgende:
Pechtold denkt dat je door een celstraf en begeleiding die zieke geesten weer het juiste pad op kan krijgen.
Dat is hij wel. Kennelijk snap jij ook al niet wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat het belachelijk is om als premier niet voor fatsoenlijke rechtsvervolging te zijn.
Niemand snapt het, behalve Ruttequote:Op donderdag 17 september 2015 16:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Kennelijk snap jij ook al niet wat hij bedoelt.
Bla bla bla, als persoon vind ik zus en als premier vind ik zo... bullshit.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Kennelijk snap jij ook al niet wat hij bedoelt.
En dat blijkt uit?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat het belachelijk is om als premier niet voor fatsoenlijke rechtsvervolging te zijn.
Uit zijn standpunt dat hij persoonlijk liever heeft dat mensen omkomen in Syrië dan dat ze terugkomen (om berecht te worden).quote:
Ik vind van niet. Dus hij mag geen mening hebben? Overigens, genoeg landen die wil het beleid hebben deserteurs of 'landverraders' te bombarderen.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bla bla bla, als persoon vind ik zus en als premier vind ik zo... bullshit.
En die mening mag hij birt hebben door zijn positie?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uit zijn standpunt dat hij persoonlijk liever heeft dat mensen omkomen in Syrië dan dat ze terugkomen (om berecht te worden).
Politiek correct Nederland he. Dat opsporen en berechten slaat al helemaal nergens op wat Pechtold zei. Wil je KCT sturen om dat soort mensen daar te pakken en terugnemen naar Nederland om ze hier te berechten?quote:Op donderdag 17 september 2015 16:16 schreef Szura het volgende:
Oppositie is hypocriet trouwens. Wel bommen flikkeren op ISIS-tuig maar dan niet de consequenties daarvan dragen of mogen zeggen dat het goed is dat we ze daar kapot maken ipv dat ze hier terreur kunnen zaaien? Dat is toch echt een van de redenen dat vrijwel de hele Kamer heeft ingestemd met die missie, zelfs GL.
Het is een vreemde keuze om te wensen dat mensen daar aan gevechten gaan deelnemen en daarbij sneuvelen.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:14 schreef Szura het volgende:
Hij heeft alleen de keuze gemaakt dat ISIS-tuig beter daar kan sterven dan hier terugkeren (met het doel aanslagen te plegen).
Dat zegt niets over zijn mening wat er moet gebeuren als zo'n baardaap daadwerkelijk terugkeert en ook wenst hij niet iemand dood.
Dat wenst hij niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is een vreemde keuze om te wensen dat mensen daar aan gevechten gaan deelnemen en daarbij sneuvelen.
Wat ik heb gelezen is dat hij wou dat ze daar sneuvelen, je sneuvelt alleen als je gaat deelnemen aan gevechten het betekent immers omkomen in de strijd.quote:
Hij heeft gezegd dat hij liever heeft dat ze sneuvelen dan dat ze terugkomen naar Nederland. Kleine nuance.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is dat hij wou dat ze daar sneuvelen, je sneuvelt alleen als je gaat deelnemen aan gevechten het betekent immers omkomen in de strijd.
Ik zou zeggen kijk het debat bij RTL eens terug en zijn persconferentie op vrijdag,twee weken terug. Hij wenst niks en zegt ook dat het geen kabinetsbeleid is.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is dat hij wou dat ze daar sneuvelen, je sneuvelt alleen als je gaat deelnemen aan gevechten het betekent immers omkomen in de strijd.
Dan betekent dat toch dat ze ook moeten deelnemen aan de strijd volgens hem, anders kun je niet sneuvelen. Ik heb liever dat ze tot inkeer komen en terugkeren zonder er daadwerkelijke te vechten.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij liever heeft dat ze sneuvelen dan dat ze terugkomen naar Nederland. Kleine nuance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |