Eerste pagina van deze reeks en staat nu al vol met duistere tracks ahahquote:
Sinds ik hier ben gaan posten al.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef DanOam het volgende:
[..]
Eerste pagina van deze reeks en staat nu al vol met duistere tracks ahah
Wel eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik hier dit soort tracks voorbij zou zien komen, luisterde een aantal jaren geleden veel Current Value e.d. en vond dat eigenlijk al te lijp... jij post nog lijpere shitquote:Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben gaan posten al.
Heb nog maar weinig users hier dezelfde soort muziek zien posten buiten jou.
Zoek maar eens mijn posts uit deze reeks.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef DanOam het volgende:
[..]
Wel eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik hier dit soort tracks voorbij zou zien komen, luisterde een aantal jaren geleden veel Current Value e.d. en vond dat eigenlijk al te lijp... jij post nog lijpere shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Kijkertje op 19-09-2015 01:36:55 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
quote:
Lekker. Mooie climaxquote:
Neuken ? Als het schikt.quote:
Ik moest heel erg hardop proesten.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik moest heel erg hardop proesten.!
Het zal vast schikken, de vraag is wanneer en waar.
quote:
Over drie weken pas he. Vandaag was het 16km..quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over drie weken pas he. Vandaag was het 16km..
Wanneer krijgen we 500 miles van The Communards ?quote:Op zondag 20 september 2015 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over drie weken pas he. Vandaag was het 16km..
Van de Communards ken ik niet. BIj deze de versie van de Proclaimers..quote:Op zondag 20 september 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we 500 miles van The Communards ?
Jimmy.quote:Op zondag 20 september 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we 500 miles van The Communards ?
Vandaag was de Dam tot Dam loop. Daar liep ik mee. Over drie weken de HM in Eindhoven, gaat mijn tweede keer worden.. Ik loop geen toptijden, heb minder techniek dan de gemiddelde man bij Help mijn Man is Klusser.. Maar ik heb er gewoon erg veel plezier in. en dat telt natuurlijk.. .quote:
Ik vind het heel erg knap van je.quote:Op zondag 20 september 2015 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag was de Dam tot Dam loop. Daar liep ik mee. Over drie weken de HM in Eindhoven, gaat mijn tweede keer worden.. Ik loop geen toptijden, heb minder techniek dan de gemiddelde man bij Help mijn Man is Klusser.. Maar ik heb er gewoon erg veel plezier in. en dat telt natuurlijk.. .
MacHelder!quote:Op maandag 21 september 2015 01:38 schreef MacBright® het volgende:
Ouwetjes op herhaling.
Zaterdag gezien.
mooooiii, lang geleden dat ik dit gehoord hebquote:Op maandag 21 september 2015 02:14 schreef MacBright® het volgende:
[..]
Hi!
Ja, deze moet af en toe ook doorgesmeerd.
Jij bent ook een poos niet op fok geweest, klopt dat?quote:Op maandag 21 september 2015 02:14 schreef MacBright® het volgende:
[..]
Hi!
Ja, deze moet af en toe ook doorgesmeerd.
Nope.quote:Op maandag 21 september 2015 03:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jij bent ook een poos niet op fok geweest, klopt dat?
Was even afgedwaald naar elders.quote:Op maandag 21 september 2015 03:41 schreef MacBright® het volgende:
[..]
Nope.
Mijn andere account is hier bijna dagelijks.
Vriend van me mee op wereldtour geweest als lichtman paar jaar geleden. Zit nu bij Kovacs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |