Eerste pagina van deze reeks en staat nu al vol met duistere tracks ahahquote:
Sinds ik hier ben gaan posten al.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef DanOam het volgende:
[..]
Eerste pagina van deze reeks en staat nu al vol met duistere tracks ahah
Wel eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik hier dit soort tracks voorbij zou zien komen, luisterde een aantal jaren geleden veel Current Value e.d. en vond dat eigenlijk al te lijp... jij post nog lijpere shitquote:Op donderdag 17 september 2015 19:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben gaan posten al.
Heb nog maar weinig users hier dezelfde soort muziek zien posten buiten jou.
Zoek maar eens mijn posts uit deze reeks.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:00 schreef DanOam het volgende:
[..]
Wel eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik hier dit soort tracks voorbij zou zien komen, luisterde een aantal jaren geleden veel Current Value e.d. en vond dat eigenlijk al te lijp... jij post nog lijpere shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Kijkertje op 19-09-2015 01:36:55 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |