abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156148968
quote:
Volgens de Duitse krant Bild heeft de Duitse regering zondagmiddag besloten de grens met Oostenrijk te sluiten. Van bronnen bij het ministerie heeft Bild vernomen dat de grensbewaking zal worden hersteld. Ook de grens met Tsjechië en Polen zal extra worden bewaakt.

De Zuid-Duitse stad München heeft zaterdag meer dan 12.000 vluchtelingen ontvangen. Zondag stijgt dat aantal zelfs tot 14.000, zegt de president van Beieren, Christoph Hillenbrand. De stad kan de massaal toegestroomde vluchtelingen inmiddels niet meer allemaal een dak boven het hoofd bieden.

,,We hebben een tekort van 1000 tot 5000 plaatsen'', zei burgemeester Dieter Reiter tegen de Süddeutsche Zeitung. In de hal van het station in de stad lagen zaterdagnacht tientallen mensen, sommigen met een matje en slaapzak, maar soms ook met alleen een jas over zich heen en hun rugzak als kussen.

Het stadsbestuur overweegt nu de Olympiahal open te stellen voor de vluchtelingen, die vooral uit Syrië komen. De hal die is gebouwd voor de Olympische Spelen van 1972 is de grootste van München en telt ruim 15.000 zitplaatsen.

Ook Oostenrijk zet zich zondag schrap voor een nieuwe toestroom van vluchtelingen uit Hongarije. De treinverbinding met dat land is sinds donderdag gesloten omdat Oostenrijk de toevloed niet aankon. Het land heeft de ontvangstcentra nu opnieuw bevoorraad en verwacht in de loop van de dag 6000 tot 8000 vluchtelingen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)luit_grenzen___.html

Livestream

Game on! ^O^ .
I´m back.
pi_156148987
stream dood?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_156148991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Jobbik had zelfs een paramilitaire tak, een soort SS. Maar dat ging volgens mij zelfs Orbán ook te ver.
Ik zou het geen Schutzstaffel willen noemen, hoewel de leden wel het partijsymbool op de linker bovenarm dragen (klik). Je hebt absoluut gelijk dat Orban geen meerderheid weet te halen, maar gecombineerd met Jobbik zit vrijwel 65% van de stemmen daar in rechts/nationalistische hoek. Behoud van cultuur en eenheid ligt in veel landen daar hoog (zie ook Tsjechië en Slovakije bijvoorbeeld). Ook een gevolg van jarenlange (stille) strijd tegen de Soviet-Unie en oudere overheersing met nu de mogelijkheid tot zelfbeschikking.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_156149006
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:09 schreef F1gamer het volgende:
stream dood?
Doet het nog bij mij... http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/
I´m back.
pi_156149014
Ik denk toch wel dat veel Hongaren blij mogen zijn dat deze massa twee dagen hier heeft doorgebracht, dan de komende tijd op de statios.
pi_156149019
Ik moet nu kiezen uit 3 live-streams met bijbehorend topic op Fok!: Algemene beschouwingen, de Hongaarse grens of Utopia :P
pi_156149022
Ik vind Orban een eng kereltje. Hoort in het rijtje Erdogan en Poetin thuis, zoals Ryan al schreef. Zo'n leider hoef ik hier niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156149027
Thanks

hij liep gewoon vast
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 16 september 2015 @ 19:11:59 #9
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156149046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind Orban een eng kereltje. Hoort in het rijtje Erdogan en Poetin thuis, zoals Ryan al schreef. Zo'n leider hoef ik hier niet.
Je hebt niets te willen.
pi_156149049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik moet nu kiezen uit 3 live-streams met bijbehorend topic op Fok!: Algemene beschouwingen, de Hongaarse grens of Utopia :P
Ja, en nog DWDD... Informatie-obesitas, kan het niet meer bijhouden...
I´m back.
pi_156149057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:09 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik zou het geen Schutzstaffel willen noemen, hoewel de leden wel het partijsymbool op de linker bovenarm dragen (klik). Je hebt absoluut gelijk dat Orban geen meerderheid weet te halen, maar gecombineerd met Jobbik zit vrijwel 65% van de stemmen daar in rechts/nationalistische hoek. Behoud van cultuur en eenheid ligt in veel landen daar hoog (zie ook Tsjechië en Slovakije bijvoorbeeld). Ook een gevolg van jarenlange (stille) strijd tegen de Soviet-Unie en oudere overheersing met nu de mogelijkheid tot zelfbeschikking.
Die uniformen van de partijleden vind ik heel fout.
Wat ik wel goed vind aan Oost-Europa is het nationalistische. In Noord-West Europa is het helemaal aan de verkeerde kans doorgeslagen en is nog amper een nationale identiteit over.
pi_156149058
Kroatië is gebrainwasht met ''westerse waarden'' . Daar hoef je niet al te veel van te verwachten

In kan het weten want mijn ouders komen er vandaan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 16 september 2015 @ 19:12:41 #13
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156149065
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Obama heeft de districten heringedeeld?
Gerrymandering heet dat ja. Zo hebben meerdere presidenten gewonnen terwijl ze in absolute aantallen minder stemmen hadden.
Dus in zekere zin wel ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156149066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Utopia kan je weglaten. De Algemene Beschouwingen zijn doodsaai.

Trek je conclusies.
pi_156149070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je hebt niets te willen.
Jawel. Dat heet stemmen.
pi_156149072
Frankrijk heeft de grens met Italië ook afgesloten, al voor deze crisis toch?
  woensdag 16 september 2015 @ 19:12:56 #17
22565 asco
Los in deze tent
pi_156149076
quote:
Herkenbaar. Terwijl ik dit eigenlijk niet moet kijken. De afloop is al zo'n 20 jaar bekend.
pi_156149079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
Krijgen we ook niet, neemt niet weg dat je van onze politici toch verwacht dat ze wat minder wereldvreemd zijn...
I´m back.
  woensdag 16 september 2015 @ 19:13:18 #19
358523 IkStampOpTacos
pi_156149091
quote:
Utopia.. Wat is deze? :') :') :') :') :')
-
pi_156149098
Gaan ze nu gezellig met elkaar kamperen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_156149106
Livestream: Wat een teringzooi aan die grens. Is dit de Servische kant? Neem aan van wel. Dat de Serviërs dit toestaan. Wat een watjes zijn het geworden.
pi_156149109
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Utopia.. Wat is deze? :') :') :') :') :')
Hetzelfde als rt laat zien, maar dan in nederland
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_156149111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Gerrymandering heet dat ja. Zo hebben meerdere presidenten gewonnen terwijl ze in absolute aantallen minder stemmen hadden.
Dus in zekere zin wel ja.
Ja, ik weet hoe het Amerikaanse stelsel werkt. Maar heeft Obama aanpassingen gedaan die in zijn voordeel uitpakten?
pi_156149135
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:09 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik zou het geen Schutzstaffel willen noemen, hoewel de leden wel het partijsymbool op de linker bovenarm dragen (klik). Je hebt absoluut gelijk dat Orban geen meerderheid weet te halen, maar gecombineerd met Jobbik zit vrijwel 65% van de stemmen daar in rechts/nationalistische hoek. Behoud van cultuur en eenheid ligt in veel landen daar hoog (zie ook Tsjechië en Slovakije bijvoorbeeld). Ook een gevolg van jarenlange (stille) strijd tegen de Soviet-Unie en oudere overheersing.
Hongarije vindt zichzelf vooral ook heel erg zielig. Eerst hebben ze de Eerste Wereldoorlog verloren en veel grondgebied kwijtgeraakt, in WO-II sloten ze zich bij de Nazi's aan onder de belofte een deel van dat grondgebied weer terug te krijgen maar verloren ze uiteindelijk ook, en toen werden ze door de Sovjetunie overheerst, en tegenwoordig schijnt de tendens te zijn om te klagen over overheersing van Westerse bedrijven die het land leegroven en verwerpelijke normen en waarden zoals homo-acceptatie opleggen. En dat ze daarom opnieuw heel zielig zijn. (Dat is in Tsjechië en Slowakije volgens mij heel anders.)

Wat dat betreft vind ik het op zich wel een prestatie dat ze nu met de vluchtelingencrisis gewoon actief wat doen en een hek neerzetten, ipv. alleen maar te jammeren. Als ze dat alleen maar niet op andere vlakken ook gaan doen en op het idee komen de "1000-jarige grens" te willen gaan herstellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2015 19:15:13 ]
  woensdag 16 september 2015 @ 19:15:18 #25
358523 IkStampOpTacos
pi_156149155
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, ik weet hoe het Amerikaanse stelsel werkt. Maar heeft Obama aanpassingen gedaan die in zijn voordeel uitpakten?
Als voornaamste persoon van die club draagt hij uiteindelijk de verantwoordelijkheid ja. Alsof Orban dag en nacht aan zijn eigen salontafel de lijntjes heeft getrokken. :')
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')