Ja, maar wel keihard lachen...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was meer een onbedoelde verspreking.
Daar ben ik het met je mee eens. Ik zou het er wel mee eens zijn dat je afstand kan nemen van je partij EN zetel, dan kan de partij de eerstvolgende op de lijst (die het niet geworden is) als vervanger inzettenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die turken hebben geen stemmen gekregen voor een zetel, maar hebben een zetel van de pvda gekregen.
Hoop gesteek en macho gedoe (van Samsom). Hij is echt net een VVD-er maar met minder charisma dan Ruttequote:Op woensdag 16 september 2015 17:48 schreef Reya het volgende:
Gaat helemaal nergens over, deze discussie.
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel grappig.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een flauwe grap van Klaver zeg....
Stukje cabaret. Beter dan dat doelloze gezwam van Samsom. De inbreng van hem is zo enorm irrelevant.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WildersDe man die alleen maar roeptoetert, maar niks bereikt.
Die komt zo vast weer over ouderen en de schuld van de islam/vluchtelingen/polen/graaiers/europa/rabobank enzquote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WildersDe man die alleen maar roeptoetert, maar niks bereikt.
Ogv Roemers presentatie, ga je geen SP stemmen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel grappig.
Roemer is dan ook onthutsend zwak in debatten, ondanks dat ik weet welke punten hij wilt maken en daar vaak ook echt wel een kern van waarheid in zit.
Republikeinse partij.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ogv Roemers presentatie, ga je geen SP stemmen.
Maar ik heb zo langzamerhand ook sws een probleem. Ik weet überhaupt niet meer waarop ik moet stemmen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Samsom spreekt trots over het vaderschapsverlof![]()
Idioot natuurlijk. Vaders weten ruim van tevoren dat er een kind aan komt en kunnen dus gewoon zelf 5 dagen verlof opsparen. Waarom moet de rest van werkend Nederland daar voor opdraaien?
Wellicht Partij voor de Dieren, of Groenlinks, als de nieuwe linkse bevlogenheid van Klaver tenminste wel oprecht is en hij geen 2de Samsom is.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ogv Roemers presentatie, ga je geen SP stemmen.
Maar ik heb zo langzamerhand ook sws een probleem. Ik weet überhaupt niet meer waarop ik moet stemmen.
VNL. Kleine overheid, geen EU, grenzen dicht.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wellicht Partij voor de Dieren, of Groenlinks, als de nieuwe linkse bevlogenheid van Klaver tenminste wel oprecht is en hij geen 2de Samsom is.
Nee, geen GL. Ik bedoel, laten we wel zijn die belastingvoordeeltjes voor windmolens is gewoon een hoax, waarmee multimiljonairs lekker poet ophalen net als hun villa's en de hra... (en meer).quote:Op woensdag 16 september 2015 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wellicht Partij voor de Dieren, of Groenlinks, als de nieuwe linkse bevlogenheid van Klaver tenminste wel oprecht is en hij geen 2de Samsom is.
Windmolens zijn totaal zinloos. Het enige dat rendabel en milieuvriendelijk is, dat zijn kerncentrales. Bij voorkeur in een gemeente waar GL groot is.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geen GL. Ik bedoel, laten we wel zijn die belastingvoordeeltjes voor windmolens is gewoon een hoax... (en meer).
Zonnepanelenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Windmolens zijn totaal zinloos. Het enige dat rendabel en milieuvriendelijk is, dat zijn kerncentrales. Bij voorkeur in een gemeente waar GL groot is.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Smoofie het volgende:
Nederland heeft een republikeinse partij nodig mensen
Voorkomt hart- en vaatziekten.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet van de posts van Jan met de korte achternaam. Het is enkel negativiteit, gescheld en geëmmer.
Nee hoor. Ik lees zojuist dat de Hongaren met traangas illegalen aan het wegjagen zijn bij hun grenzen. Orbanquote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet van de posts van Jan met de korte achternaam. Het is enkel negativiteit, gescheld en geëmmer.
Utrecht, Amsterdam?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Windmolens zijn totaal zinloos. Het enige dat rendabel en milieuvriendelijk is, dat zijn kerncentrales. Bij voorkeur in een gemeente waar GL groot is.
Koninklijk huis weg en progressief rechts.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
Koninklijk huis weg of rechts zoals republikeinen in de VS?
Je hebt maar 1 politiek standpunt dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koninklijk huis weg en progressief rechts.
De inbreng van een regeringspartij irrelevant noemen, is tamelijk bizar, sorry.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Stukje cabaret. Beter dan dat doelloze gezwam van Samsom. De inbreng van hem is zo enorm irrelevant.
Nee. Dat is een van de standpunten. Het heet niet republikeinse partij om alleen maar het koningshuis af te schaffen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 politiek standpunt dan?
De grootste partijen krijgen de meeste interrupties. Als straks partijen als GroenLinks en ChristenUnie spreken, gaat het stukken sneller, met veel minder interrupties.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:52 schreef Nymphetic13 het volgende:
Tot hoe laat is deze onzin? Ze hebben xx minuten spreektijd maar ze zijn 3 uur bezig xD En dan willen ze morgen vanaf 1030 de Premier aan het woord laten? xD
Maar je gaat de boer op met 1 standpunt en je denkt dat dat haalbaar is?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Dat is een van de standpunten. Het heet niet republikeinse partij om alleen maar het koningshuis af te schaffen.
Wat is progressief rechts? GroenLinks zonder nivellering? Zo progressief zijn de republikeinen niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koninklijk huis weg en progressief rechts.
Ik zeg toch progressief rechts? Minder bureaucratie, grotere defensie, inzetten op duurzame economische ontwikkeling en energievoorzieningen, innovatie stimuleren, belastingstelsel hervormen naar een tweetaks etc etc.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je gaat de boer op met 1 standpunt en je denkt dat dat haalbaar is?
In de VS niet nee. Daar is het vooral conservatief christelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is progressief rechts? GroenLinks zonder nivellering? Zo progressief zijn de republikeinen niet.
Progressief rechts? Ga je dan de NLse sociaalzwakkeren er ook uit flikkeren, dat zou nl. consequent zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg toch progressief rechts? Minder bureaucratie, grotere defensie, inzetten op duurzame economische ontwikkeling en energievoorzieningen, innovatie stimuleren, belastingstelsel hervormen naar een tweetaks etc etc.
Want? Het volgende stukje roeptoetertheater?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef kree het volgende:
ik zit op wilders te wachten eigenlijk.
Dan vraag ik mij af of er behoefte is aan progressief republikeins.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de VS niet nee. Daar is het vooral conservatief christelijk.
Wat voegt dat toe dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef kree het volgende:
exact, wel humor altijdquote:Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Want? Het volgende stukje roeptoetertheater?
Hij komt zo nog wel, als Samsom nader ingaat op de vluchtelingenproblematiek.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef kree het volgende:
Illegalenproblematiek. In Nederland zijn geen vluchtelingen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij komt zo nog wel, als Samsom nader ingaat op de vluchtelingenproblematiek.
Maar ach, je kunt het verloop van dat soort interrupties al op voorhand voorspellen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Illegalenproblematiek. In Nederland zijn geen vluchtelingen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is ook nog een illegalenproblematiek ja. Dat betreft mensen die hier illegaal zijn, die weg moeten, maar die (nog) niet zijn vertrokken.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |