Toch vind ik dat hij het wel goed doet. Dit is z'n eerste keer in deze rol hè... - dat moet je wel eventjes reëel meewegen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het komt toch een beetje te piep over, hij speelt de politicus... ik heb het idee dat de rest hem ook niet serieus neemt
Het leek erg spontaan. De timing was weer perfect.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hele ochtend op staan oefenen natuurlijk.
Ja dat is het ook, ik vind hem ook niet compleet door de mand vallenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hij het wel goed doet. Dit is z'n eerste keer in deze rol hè... - dat moet je wel eventjes reëel meewegen.
Goed geoefend dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leek erg spontaan. De timing was weer perfect.
Inderdaadquote:
Geen idee. De kamer leek oprecht verbaasd over de opstelling van Buma. Ik sluit niet uit dat Pechtold dit ter plekke uit z'n mouw heeft geschud.quote:
Vleesgeworden voorbeeld dat mensen die niet met voorkeursstemmen zijn gekozen ook hun zetel moeten opgeven als ze uit een fractie worden geflikkerdquote:
Vooral in een debat met Asscher kun je z'n interrupties van tevoren al inplannenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad
Wanhopige poging om zichzelf te profileren ten opzichte van de PvdA. Totaal ongeloofwaardig als je in de kamer zit dankzij het feit dat mensen PvdA hebben gestemd.
Dachten we in 2012 ook en toen zaten we ineens met twee partijen van ca. 40 zetels.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een kabinet zonder tegenwicht is anno 2015 ondenkbaar. Als er vandaag verkiezingen waren, zouden de drie grootste partijen samen niet eens 75 zetels halen. Zie ook de samenstelling van de huidige senaat.
Wat dat betreft is een type allemansvriend als Rutte nu eigenlijk wel de juiste man op de juiste plaats. Zonder dat soort vaardigheden red je het gewoon niet als premier en dus ook niet als kabinet.
Maar, zoals je weet, had het kabinet geen meerderheid in de Eerste Kamer. En het aantal zetels dat ze daar nu hebben, is sinds deze lente nog veel lager. Rutte heeft dus altijd iedereen te vriend moeten houden.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dachten we in 2012 ook en toen zaten we ineens met twee partijen van ca. 40 zetels.
quote:Tommie is een vliegtuigje aan het vouwen. Een vliegtuig van papier.
Dan zou je geen individuele personen voorkeursstemmen kunnen gevenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Zetels moeten ook naar partijen, niet naar personen. Slaat helemaal nergens op dat mensen in de kamer zich kunnen afplitsen terwijl ze geen zetel qua stemmen hebben gekregen
Maar die turken hebben geen stemmen gekregen voor een zetel, maar hebben een zetel van de pvda gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zou je geen individuele personen voorkeursstemmen kunnen geven
Was meer een onbedoelde verspreking.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een flauwe grap van Klaver zeg....
Wildersquote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Samsom nog aan het woord. Wat een dweil.
Dat stuk onbenul is er trots op dat inkomensverschillen kleiner zijn geworden
Wachten op Wilders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |