minachting van de kiezerquote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi dat Rutte nooit oplet als Wilders praat
Al die 8 mensen ja!!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal hoogopgeleiden mensen die we hard nodig hebben in Nederland
Dat is waar, maar een feit is wel, dat ik nu nog een stuk langer moet wachten door de asielzoekers.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet de verklaring voor de enorme wachttijden. Er wordt gewoon nauwelijks bijgebouwd maar wel veel afgestoten. Dan nemen wachtlijsten toe.
Dit lijkt idd zoals iemand al zei op een tsunami van haatquote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat Wilders andere partijen/hun kiezer ook minachtquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al die 8 mensen ja!!
vertel, wat is een stuk langer?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een feit is wel, dat ik nu nog een stuk langer moet wachten door de asielzoekers.
Rubbereend vindt dit PRACHTMENSENquote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Libanese ministerquote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
honderden terroristen? dat zegt hij op basis van......
Zijn feiten.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een Arabische minister die hij anders waarschijnlijk nooit serieus zou nemen en voor achterlijke moslim uit zou maken.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zoek even op waar ik dat vindquote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Rubbereend vindt dit PRACHTMENSEN
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga tomaten gooien met de SPquote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel PVV tokkies in dit topic.
Ha, daar is Pechtold al! Dat duurde nog lang.
wij?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, wij zijn hier een stelletje heilige boontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |