abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156140093
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
Naturheilmittel
pi_156140130
Natuurlijk is 'ie schuldig, de enige vraag is of z'n advocaatje de boel zo kan frustreren dat hij vrijuit gaat.

We zullen zien.
Naturheilmittel
pi_156140297
'Drie jaar cel voor Badr Hari'
Het Openbaar Ministerie heeft in hoger beroep drie jaar cel geëist tegen kickbokser Badr Hari. In de eerdere rechtszaak werd hij veroordeeld tot een straf van anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk.

Toen had het OM vier jaar cel, waarvan één voorwaardelijk geëist. Zowel het OM als Hari ging in hoger beroep.

Hari wordt verdacht van meerdere mishandelingen in het Amsterdamse uitgaansleven. De bekendste daarvan is die van Koen Everink tijdens het dansfestijn Sensation in de Amsterdam Arena. Everink werd in de nacht van 7 op 8 juli 2012 zwaar mishandeld in een skybox in de Amsterdam Arena. Hij kreeg onder meer een kopstoot en zijn linkervoet werd er bijna geheel afgetrapt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_Badr_Hari___.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 september 2015 @ 14:07:42 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156140656
Ik vind dat 5 jaar cel wel op zijn plek is. Iemand die zoveel kracht heeft in zijn lichaam kan rustig iemand doodslaan bij mishandeling. Dat je dan zoveel mensen mishandelt is vragen om dat het een keer goed fout gaat dan.
pi_156142081
Gepimpsmacked? Is dat de 2015 vertaling voor bitschslap?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 16 september 2015 @ 15:12:40 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156142537
Maar telt dan niet mee dat hij de hele tijd gelogen heeft in de rechtzaal en in de media? Dat mag officieel toch ook niet? Of gaan ze er vanuit dat dit soort gasten zoiets in principe altijd doet en daarom niet relevant is?
The End Times are wild
pi_156142828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:12 schreef LXIV het volgende:
Maar telt dan niet mee dat hij de hele tijd gelogen heeft in de rechtzaal en in de media? Dat mag officieel toch ook niet? Of gaan ze er vanuit dat dit soort gasten zoiets in principe altijd doet en daarom niet relevant is?
Daar wordt zijn broer dus van verdacht. Hoe het trouwens met die rechtszaak staat weet ik niet. Kon ik niet zo snel terugvinden.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Half jaar geëist tegen broer Badr Hari

Tegen de jongere broer van vechtsporter Badr Hari, Yassine, is donderdag een half jaar gevangenisstraf geëist. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft Yassine vorig jaar als getuige onder ede gelogen in de strafzaak tegen Badr en daarmee meineed gepleegd. Ook is volgens het OM bewezen dat hij actief heeft deelgenomen aan een vechtpartij in de Amsterdamse nachtclub Jimmy Woo, op 12 mei 2012.

Yassine (26) bleef donderdag ter zitting bij zijn verklaring die het OM als leugens heeft bestempeld. De verklaring gaat over een geweldsuitbarsting in Club Air, ook in Amsterdam. In zijn eigen zaak heeft de rechtbank Badr daarvoor veroordeeld. Als getuige nam Yassine de schuld daarvoor op zich; hij had geschopt en geslagen, niet zijn broer. Het OM liet Yassine destijds ter plekke aanhouden, na het afleggen van deze verklaring.

Over de knokpartij in de Jimmy Woo wilde Yassine donderdag niets zeggen. Officier van justitie Hetty Hoekstra toonde camerabeelden die destijds in de club zijn gemaakt en die ook in de zaak tegen Badr zijn gebruikt. Daarop is onder meer te zien dat Yassine een trap uitdeelt aan het slachtoffer. Badr werd in deze zaak vrijgesproken. Advocaat Pim Scholte vindt dat de zaak tegen Yassine op dit punt ook zo moet eindigen, omdat er niet genoeg bewijs is.

Scholte vindt de meineedzaak ook niet sterk genoeg voor een veroordeling. Hij verwierp de suggestie dat Yassine met het afleggen van een valse verklaring zijn bekende broer uit de wind zou hebben willen houden. Badr werd verdacht van acht misdrijven; liegen over één zaak zou nauwelijks tot geen zin of effect hebben gehad, redeneerde de raadsman. Badr werd in zijn eigen zaak veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk.

De zaak tegen Badr loopt nog in hoger beroep. Yassine wilde of kon nog niet zeggen of hij, als hij opnieuw als getuige zou worden opgeroepen, zijn verklaring over de gebeurtenissen in Club Air zou herhalen - daarmee zou hij zich in de ogen van het OM opnieuw schuldig maken aan meineed en vervolging riskeren.
De rechtbank doet uitspraak in de zaak tegen Yassine op 18 december.
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_broer_Badr__.html
*O*
pi_156142918
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daar wordt zijn broer dus van verdacht. Hoe het trouwens met die rechtszaak staat weet ik niet. Kon ik niet zo snel terugvinden.

[..]

Ach, dat hoort allemaal bij die cultuur.

Past niet in Nederland, maar goed dat is wel duidelijk met dit soort figuren.
Naturheilmittel
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2015 @ 15:27:21 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_156142936
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft woensdag in hoger beroep drie jaar cel geëist tegen kickbokser Badr Hari. De aanklager houdt de 30-jarige vechtsporter verantwoordelijk voor een reeks mishandelingen in het Amsterdamse uitgaansleven. Daaronder was ook die van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.

De eis viel lager uit dan vorig jaar, toen de officier van justitie de rechtbank vroeg Hari een gevangenisstraf van vier jaar op te leggen, waarvan een voorwaardelijk. Aanleiding daarvoor was dat het OM zich in hoger beroep op het standpunt stelde dat bij de mishandeling van Everink geen sprake was van voorbedachte rade, wat eerder wel werd verondersteld.

De aanklager ging niet in beroep tegen de vrijspraak die de rechtbank Hari vorig jaar in een paar geweldszaken verleende. De rechtbank veroordeelde Hari vorig jaar uiteindelijk tot anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk.

Voor het hof gaf de aanklager woensdag aan dat hij bij het voorbereiden van het proces 'een steeds somberder beeld' van de persoon Hari kreeg. 'Geen empathie, geen schuldgevoel, het zijn bevindingen van deskundigen waarmee ik het eens ben. Het is niet uit te sluiten dat hij doelbewust een imago heeft proberen te creëren dat met hem niet te spotten viel, dat hij onaantastbaar was.'

Omdat Hari nauwelijks meer in Nederland is, vond het OM een deels voorwaardelijke straf niet
zinvol. Om diezelfde reden vroeg de aanklager het hof de schorsing van Hari's voorarrest komende vrijdag na afloop van de zaak direct op te heffen.

Medeverdachte
Hari's medeverdachte in de 'Sensation-zaak', Ferhat Y. (37), verdwijnt wat het OM betreft vijftien maanden achter slot en grendel wegens de mishandeling van Everink. Tegen Y., die door de rechtbank werd vrijgesproken, werd eerder twintig maanden cel geëist. De aanklager vindt ook dat in de 'Sensation-zaak' een door Everink ingediende schadeclaim van ruim 63.000 euro moet worden toegewezen.

Het proces gaat woensdagmiddag verder. Dan voert de verdediging van Y. het woord. Vrijdag wordt gepleit in de zaak-Hari. De uitspraak staat gepland op 29 oktober.

http://www.volkskrant.nl/(...)-badr-hari~a4143399/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156143457
En dan zit hij vandaag wel voor de rechtbank te zeggen dat hij nu veranderd en anders is. Een lieve jongen die het levenslicht heeft gezien en meer van die gein maar als je naar zijn Twitter account kijkt dat zie je gewoon dezelfde dwaas die nergens respect voor heeft en alleen aan zijn eigen ego denkt.

pi_156144148
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:47 schreef rmrt2010 het volgende:
En dan zit hij vandaag wel voor de rechtbank te zeggen dat hij nu veranderd en anders is. Een lieve jongen die het levenslicht heeft gezien en meer van die gein maar als je naar zijn Twitter account kijkt dat zie je gewoon dezelfde dwaas die nergens respect voor heeft en alleen aan zijn eigen ego denkt.

[ afbeelding ]
Hij moet effe janken voor de rechters. Heeft z'n advocaatje ingefluisterd. Het is immers zo'n zielige, weerloze knul.
Naturheilmittel
pi_156148926
quote:
Op woensdag 16 september 2015 15:12 schreef LXIV het volgende:
Een verdachte staat niet onder ede en mag dus liegen tijdens zijn proces.
Een rechter zal hem die leugens doorgaans wel aanrekenen.
pi_156148953
quote:
15s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:47 schreef rmrt2010 het volgende:

[ afbeelding ]
Wat is er precies vreemd aan die tweet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156154230
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:56 schreef Hathor het volgende:
Gepimpsmacked? Is dat de 2015 vertaling voor bitschslap?
Ik weet het ook niet precies, of het is met de rug van de hand, of het is onverwacht, of het is een pimp slap. Dit is in ieder geval een beste.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156202225
quote:
Hari: "Ik was ook zelf slachtoffer van mijn gedrag."
:r
http://www.telegraaf.nl/b(...)slachtoffers___.html
pi_156213810
Mijns inziens kan je geen oprechte spijt betuigen voor iets wat je niet eens openlijk toe durft te geven.
"Pools are perfect for holding water"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 september 2015 @ 20:21:00 #17
862 Arcee
Look closer
pi_156227074
quote:
Wéér leugen Badr Hari

Badr Hari heeft het gerechtshof en mogelijk ook zijn eigen advocaat mr. Ficq misleid om te voorkomen dat hij opnieuw achter de tralies belandt. Ficq stapte, nadat ze vanmiddag door deze krant met de leugens van Hari werd geconfronteerd, onmiddellijk op als zijn advocaat.

De van mishandelingen beschuldigde kickbokser, die afgelopen week in Amsterdam terecht stond, liet zijn advocaat mr. Bénédicte Ficq vrijdag tegenover de rechter bepleiten dat hij dit weekeinde in Marokko aan een prestigieus vechtsportgala deelneemt. Dit werd door Ficq als belangrijk argument aangedragen om Hari niet opnieuw in hechtenis te nemen.

Verstek

Hari doet dit weekeinde echter helemaal niet mee aan het kickbokstoernooi. Amper enkele minuten nadat het Hof vrijdag het verzoek van zijn advocate honoreerde, maakte de organisatie van het toernooi bekend dat Badr Hari verstek laat gaan. Badr Hari liet luttele minuten later via Instagram weten de show in Marrakech om meerdere redenen uit te stellen tot volgend jaar. “We willen in topvorm zijn en dat is niet mogelijk vanwege de rechtszaak,” aldus het bericht.

Brochures

Op de zitting van afgelopen vrijdag deed Ficq het gerechtshof voorkomen dat Hari zeker zou vechten. Het ging volgens de strafpleiter om een toernooi waar 35.000 mensen werden verwacht, met Hari als hoofdact. Ze deelde brochures uit aan de leden van het hof en de aanklager om hen te overtuigen en hield ze voor dat enorme schade zou ontstaan als haar cliënt er niet zou zijn. “U kunt zich voorstellen op wie die schade dan wordt verhaald,” stelde Ficq als retorische vraag aan het Hof. De advocate maakte van Hari’s aanwezigheid op het gala nogal een punt omdat het Openbaar Ministerie vorige week woensdag verzocht Badr Hari direct na de afsluitende zitting weer opnieuw in voorlopige hechtenis te nemen. Het OM vreest vluchtgevaar omdat Badr Hari niet meer in Nederland staat ingeschreven.

Verrast

Bénédicte Ficq, die vandaag door deze krant om een reactie werd gevraagd, reageerde in eerste instantie verrast en gaf aan telefonisch contact met haar cliënt te willen. Kort daarna gaf Ficq aan inmiddels ook op de hoogte te zijn van het cancelen van Hari’s aanwezigheid op het gala. “Ik zal het Hof hier per brief over informeren,” aldus Ficq, die niet wilde ingaan op de vraag of zij door haar eigen cliënt om de tuin werd geleid. “Over de relatie tussen cliënt en advocaat kan ik geen informatie verstrekken.” Enkele uren na het contact liet ze per persbericht weten om ‘moverende redenen’ de verdediging van Hari neer te leggen.

Dat Badr Hari opnieuw op een leugen wordt betrapt is niet alleen pijnlijk en gênant voor zijn eigen advocate, ook Hari’s slachtoffers zijn ontstemd. De in opspraak geraakte vechtsporter loog eerder over mishandelingen en leverde bewust verkeerd schoeisel in toen de recherche forensisch onderzoek wilde doen. Hij lapte een uitgaansverbod aan zijn laars en liet zich met een gouden Kalasjnikov fotograferen in het bad van een beruchte dictator.

Wat de consequenties zijn voor Hari of zijn advocaat is onduidelijk. Het Hof gaf volgens het OM geen toelichting op het besluit om Hari niet opnieuw in hechtenis te nemen. Volgens een woordvoerster van het ressortsparket wordt daarom eerst de brief van Ficq aan het Hof afgewacht. Advocaten mogen volgens hun eigen beroepsregels aan procespartijen geen gegevens verstrekken die feitelijk onjuist zijn of die tot nader onderzoek nopen voordat ze worden gepresenteerd.

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_156228336
Ik vind het nogal niet wat als je advocaat opstapt.... maar goed hij heeft haar geloofwaardigheid voor de rechtbank dan ook te grabbel gegooid, en waar hij nu mogelijk wel wegblijft uit NL, heeft zij hier gewoon haar werk, en dat is voor de rechtbank.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156228524
En dan net na het verlaten van de rechtszaal dit op instagram zetten:
quote:
To answer all your questions at once. We has to prospone the show in Marrakech till next year for Several reasons. In Marrakech We want to be in optima forma. This isn't possible because of his trial. So we will let Marrakech shake with our performance next year. Against who? If You have a suggestion or You wanna come forward. Please do!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156229957
Laat hem maar 3 jaar brommen. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_156274458
'Toernooi Badr bestond niet'

Het vechtsporttoernooi waar Badr Hari zogenaamd afgelopen weekeinde moest vechten bestond helemaal niet. Dat schrijft Hari’s biograaf en journalist Jens Olde Kalter vanmiddag op zijn blog. Volgens Olde Kalter is nergens iets over een toernooi met Badr Hari te vinden, ook niet op internet.

"En er is meer dat niet rijmt," aldus Olde Kalter. "Normaal vertrekt een vechter dagen tevoren naar het buitenland om zich daar in alle rust op zijn wedstrijd voor te bereiden. Nu was het een dag tevoren nog maar de vraag of hij uberhaupt in vrijheid het paleis van justitie uit kon lopen. Maar welke promotor of organisator laat de hoofdpartij van zijn volgens Ficq ‘met 35.000 man uitverkochte evenement’ afhangen van een rechterlijk bevel dat 24 uur tevoren nog moet worden uitgesproken? Geen één."

Hari's advocate mr Benedicte Ficq toonde het hof vrijdag omstreeks 15.30 echter nog een prospectus van het niet bestaande toernooi waarmee ze het financiële belang dat er voor cliënt op het spel staat wilde onderstrepen. Nadat ze zaterdag door De Telegraaf met de leugens van haar cliënt werd geconfronteerd, legde Ficq de verdediging direct neer. Ze zegde ook toe hierover een brief aan het gerechtshof te sturen. Ze zegde ook toe hierover een brief aan het gerechtshof te sturen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)bestond_niet___.html
:D
pi_156274559
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Toernooi Badr bestond niet'

Het vechtsporttoernooi waar Badr Hari zogenaamd afgelopen weekeinde moest vechten bestond helemaal niet. Dat schrijft Hari’s biograaf en journalist Jens Olde Kalter vanmiddag op zijn blog. Volgens Olde Kalter is nergens iets over een toernooi met Badr Hari te vinden, ook niet op internet.

"En er is meer dat niet rijmt," aldus Olde Kalter. "Normaal vertrekt een vechter dagen tevoren naar het buitenland om zich daar in alle rust op zijn wedstrijd voor te bereiden. Nu was het een dag tevoren nog maar de vraag of hij uberhaupt in vrijheid het paleis van justitie uit kon lopen. Maar welke promotor of organisator laat de hoofdpartij van zijn volgens Ficq ‘met 35.000 man uitverkochte evenement’ afhangen van een rechterlijk bevel dat 24 uur tevoren nog moet worden uitgesproken? Geen één."

Hari's advocate mr Benedicte Ficq toonde het hof vrijdag omstreeks 15.30 echter nog een prospectus van het niet bestaande toernooi waarmee ze het financiële belang dat er voor cliënt op het spel staat wilde onderstrepen. Nadat ze zaterdag door De Telegraaf met de leugens van haar cliënt werd geconfronteerd, legde Ficq de verdediging direct neer. Ze zegde ook toe hierover een brief aan het gerechtshof te sturen. Ze zegde ook toe hierover een brief aan het gerechtshof te sturen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)bestond_niet___.html
:D
Doe deze ook eens in het SHO-topic posten pleazzz. Lukt mij niet met telefoon :(
  Moderator / Miss SHO maandag 21 september 2015 @ 17:33:40 #23
22592 crew  Ole
pi_156274808
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2015 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Doe deze ook eens in het SHO-topic posten pleazzz. Lukt mij niet met telefoon :(
done
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156276125
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 17:33 schreef Ole het volgende:

[..]

done
:*
pi_156289045
Leugen Badr Hari zonder gevolgen
http://www.telegraaf.nl/b(...)eg_met_leugen__.html

Het gerechtshof in Amsterdam ziet geen aanleiding om de planning in de strafzaak tegen kickbokser Badr Hari aan te passen. Die vraag rees nadat deze krant in het weekend meldde dat Hari loog over een kickboksgala in Marrakesh waarbij zijn aanwezigheid was vereist, om te voorkomen dat het hof zou beslissen om hem weer achter de tralies te zetten.

Namens hem voerde advocate Bénédicte Ficq onder meer aan dat Hari’s aanwezigheid op het gala afgelopen zaterdagavond was vereist vanwege de grote financiële belangen die ermee waren gemoeid. Later bleek dat Badr Hari de organisatie al eerder had laten weten dat hij niet zou komen, en het gala was afgelast. Zijn advocate schreef in een brief aan het hof dat zij vrijdag „onopzettelijk onjuiste informatie” verstrekte. Ze legde de verdediging van Badr Hari neer.
Het hof wees vrijdag het verzoek van het OM af om de schorsing van de voorlopige hechtenis van de kickbokser op te heffen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')