Enkel wanneer de opdracht niet duidelijk is.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De soldaat velt een persoonlijk beredeneerd oordeel over de betekenis van het bevel.
Calimeeeeeeero. LOLquote:Op woensdag 16 september 2015 10:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, het is 'hij wil het toch niet horen, dus ik ga er niet meer tijd in steken'.
Zoals ik en anderen al gezegd hebben, jij bent hier niet om te discussiëren, jij bent hier alleen om gelijk te krijgen. Het is als praten tegen een muur. Erg vermoeiend, zeker met dat agressieve en onverdiend arrogante toontje van je.
Je bent echt een debiel.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:09 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nee hij neemt de door de opdrachtgever persoonlijk beredeneerde opdracht aan, en dat kan prima als de opdracht duidelijk genoeg is!
Je bent nog steeds een debiel.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:17 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Enkel wanneer de opdracht niet duidelijk is.
rationaliseren is denk ik meer wat het is. Dus in de context plaatsen. Interpreteren is een persoonlijke betekenis geven aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, iedere taaluiting moet geïnterpreteerd worden. Anders kun je er geen betekenis uit halen.
Met je voeten op de grond stampen en je laten vallen. Heeft soms effect.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je bent echt een debiel.
[..]
Je bent nog steeds een debiel.
Ja en met dingen gooien en tegen je beeldscherm spugen help ook nog wel eensquote:Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef ATON het volgende:
Met je voeten op de grond stampen en je laten vallen. Heeft soms effect.
Ik zal het op de ATON-manier doen:quote:Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef ATON het volgende:
[..]
Met je voeten op de grond stampen en je laten vallen. Heeft soms effect.
Blijf gewoon weg uit mijn topics als je er niet tegen kan dat ik je geen veer in je .... stop. (interpreteer zelf maar wat er op de puntjes zou moeten staan). Hoef je ook niet schelden enzo. Ga gewoon met mensen praten die wel doen wat jij wilt.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zal het op de ATON-manier doen:
"Als je dit obscure kutboek vol halfbakken samenzweringstheorieën niet gelezen hebt, mag je niet meer meepraten!"
Dan zijn we er toch. Het is niet voldoende om de tekst van de Koran te lezen om te beoordelen of er reden is om je zorgen te maken. Wat de gelovigen zelf vinden is relevant om tot een goede beoordeling te komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:50 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
[..]
Zij wel blijkbaar. En die 10%(waar ik denk dat zij het onderschat) is al genoeg reden om je over die 10% enorme zorgen te maken in een tijd met massa vernietigingswapens!!!
Nee, de tekst is belangrijk waar ze de absolute autoriteit aan verlenen en as volmaakt zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef deelnemer het volgende:
Dan zijn we er toch. Het is niet voldoende om de tekst van de Koran te lezen om te beoordelen of er reden is om je zorgen te maken. Wat de gelovigen zelf vinden is relevant om tot een goede beoordeling te komen.
Je kan ook je toetsenbord onderzeiken.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zal het op de ATON-manier doen:
"Als je dit obscure kutboek vol halfbakken samenzweringstheorieën niet gelezen hebt, mag je niet meer meepraten!"
Dat is de tweede fase van de ATON-methode.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:47 schreef ATON het volgende:
[..]
Je kan ook je toetsenbord onderzeiken.
Waarom blijf je in dot topic terugkomen? Als je je niet aan mij wilt ergeren moet je hier niet komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat is de tweede fase van de ATON-methode.
Voor wie het wil weten: de derde fase is mijzelf in slaap huilen omdat iedereen gemeen tegen me doet vanwege mijn overduidelijk superieure geest en niemand mijn vriend wil zijn.
Ach, hoe zielig.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Voor wie het wil weten: de derde fase is mijzelf in slaap huilen omdat iedereen gemeen tegen me doet vanwege mijn overduidelijk superieure geest en niemand mijn vriend wil zijn.
Ik snap ook niet hoe je dag na dag volhoudt. Ik had me al lang van kant gemaakt als ik jou was.quote:
Gaat hij schieten (een gewapende strijd) of snoepjes uitdelen (een charme offensief)?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:10 schreef HongKongPhoey het volgende:
De soldaat krijgt een opdracht:
Ga het veld in en verdedig onze positie!! Hij moet doen wat hij opgedragen krijgt. Moet hij iets interpreteren? Of slecht uitvoeren?
Lees even wat ik zeg.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:20 schreef deelnemer het volgende:
Gaat hij schieten (een gewapende strijd) of snoepjes uitdelen (een charme offensief)?
Verdedigen is defensiefquote:Op woensdag 16 september 2015 13:10 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ga het veld in en verdedig onze positie!!
offensief is aanvallen!! Dus wat denk je zelf?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:20 schreef deelnemer het volgende:
of snoepjes uitdelen (een charme offensief)?
Nu zijn we aan het interpreteren toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:35 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Lees even wat ik zeg.
[..]
Verdedigen is defensief
[..]
offensief is aanvallen!! Dus wat denk je zelf?
Maar volgens welke definities van woorden communiceren we? Anders heeft het geen zin.
In welke definitie van offensief en defensief kan jij je vinden? Offensief is verdedigen en defensief is aanvallen? Is dat het?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:43 schreef deelnemer het volgende:
Hij schiet uit zelfverdediging. Is dat offensief of defensief? Wanneer wordt het offensief? Neem een preemptive strike.
Zeg jij het maar. Volgens jou is er geen interpretatieprobleem.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:53 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
In welke definitie van offensief en defensief kan jij je vinden? Offensief is verdedigen en defensief is aanvallen? Is dat het?
volgens jou wel, want jij bent god niet, toch? Ik moet eerst je definitie weten voordat we verder kunnen gaan, anders moeten we gaan interpreteren namelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:54 schreef deelnemer het volgende:
Zeg jij het maar. Volgens jou is er geen interpretatieprobleem.
Waarom moet je die input van mij hebben, als volgens jou iemand gewoon letterlijk moet doen wat er staat. Er staat:quote:Op woensdag 16 september 2015 13:56 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
volgens jou wel, want jij bent god niet, toch? Ik moet eerst je definitie weten voordat we verder kunnen gaan, anders moeten we gaan interpreteren namelijk.
Wat betekenen overigens die twee uitroeptekens. Waarom 2 ipv 1?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:10 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ga het veld in en verdedig onze positie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |