Dit verhaaltje is van 6 jaar terug. Als je Gelitin B thing opzoeken.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
Dusssssssssssssssssssss
~
Schijt aan alle paid trolls met hun verlepte bestaan.
Tsja, dan gaan we weer dezelfde kant op, met jij die vergelijkingen niet snapt.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Classe. Je flauwe voorbeeld heeft niks te maken met sea level flying.De 1200km/h was 'n steep nosedive. Dat jij de term 'moving goalposts' zo misbruikt is ook lachen.
BNW / 9/11 : It goes on and on and on and on and on....quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat 't onmogelijk was?
Heb je wat van de hele link gelezen?
Je hoeft niet de vraagjes te beantwoorden.Wat 'n bellend ben jij zeg. imo.
Waarom zou ik jou daarin geloven.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van m'n stadje waren er 6000 mannen tussen de leeftijden van 15-40jaar binnen 4jaar weg.Twee grootvaders van me 'emigrated' naar Frankrijk en Belgium rond 1917.Ze zijn terug gekomen...zo ver als ik weet.:)
Ze zijn niet vicsims, m'n moeder heeft 'n paar echte fotos van ze.
The war to end all wars indeed.
Troll, als je alle info over de HOAX die WOI was negeert en dit soort dingen roept moet je je ogen open doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van m'n stadje waren er 6000 mannen tussen de leeftijden van 15-40jaar binnen 4jaar weg.Twee grootvaders van me 'emigrated' naar Frankrijk en Belgium rond 1917.Ze zijn terug gekomen...zo ver als ik weet.:)
Ze zijn niet vicsims, m'n moeder heeft 'n paar echte fotos van ze.
The war to end all wars indeed.
Echt he, dat hij niet weet dat al die verdwenen 15-40-jarigen naar Antarctica zijn gegaan om daar een basis te bouwen, die later gebruikt is door de nazi's om naar de maan te gaan. Dat je zo'n overduidelijk complot niet snaptquote:Op donderdag 17 september 2015 07:48 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Troll, als je alle info over de HOAX die WOI was negeert en dit soort dingen roept moet je je ogen open doen.
"Echte" foto's. Foto's zeggen HELEMAAL NIKS.
Laten we niet de vermoorde onschuld spelen ok? Even de standpunten terzijde geschoven zie ik beledigingen en lolligheden over en weer. Het is makkelijk om een eigenwijs iemand met een aparte mening te kleineren maar doe maar gewoon niet. Concentreer je anders voor de gein eens op andere theorieën en laat de hoax voor wat het is, is makkelijker voor iedereen en word je ook niet elke keer dezelfde dode hoek in gelokt.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:28 schreef kalinhos het volgende:
Wat wil je dan Jogy? Zodra Tingo vastgeluld wordt begint hij met sneren en schelden. Nu valt Bellend wel mee, maar je moet er als A-tuinhek maar zin in hebben. Keer op keer dingen uitleggen zodat zelfs mn nichtje van 4 het kan begrijpen, maar Tingo weigert consequent elke uitleg en wanneer hij echt vast zit begint hij met schelden. Mag hij dan ook belachelijk gemaakt worden.
all quiet on the western frontquote:Op donderdag 17 september 2015 07:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou daarin geloven.
Je komt gewoon uit een familie van crisisacteurs. Een oorlog om het einde aan oorlogen te maken en dan nog vol enthousiasme en zingend naar het front gaan, dat geloof je toch niet? Dan ben je wel heel erg naïef en geïndoctrineerd door de massamedia.
Ook al sta je alleen in een hoek je hoeft niet op de man te spelen door hem/haar als leugenaar af te zetten en te schelden!quote:Op donderdag 17 september 2015 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Laten we niet de vermoorde onschuld spelen ok? Even de standpunten terzijde geschoven zie ik beledigingen en lolligheden over en weer. Het is makkelijk om een eigenwijs iemand met een aparte mening te kleineren maar doe maar gewoon niet. Concentreer je anders voor de gein eens op andere theorieën en laat de hoax voor wat het is, is makkelijker voor iedereen en word je ook niet elke keer dezelfde dode hoek in gelokt.
Ik heb je wel eens verteld dat mijn oude huisbaas weer een paar uur in de week was gaan werken, omdat een van zijn collega's in MH17 was omgekomen. Dat geloofde je maar half.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van m'n stadje waren er 6000 mannen tussen de leeftijden van 15-40jaar binnen 4jaar weg.Twee grootvaders van me 'emigrated' naar Frankrijk en Belgium rond 1917.Ze zijn terug gekomen...zo ver als ik weet.:)
Ze zijn niet vicsims, m'n moeder heeft 'n paar echte fotos van ze.
The war to end all wars indeed.
De 'lolligheid 'is voor sommige hier 'discussie'. Zielig.quote:
Ja en kleineren en grappen maken hoort er ook bij. Nogmaals, speel niet de vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook al sta je alleen in een hoek je hoeft niet op de man te spelen door hem/haar als leugenaar af te zetten en te schelden!
wat er wel gebeurd is dat sommige theorieen als debiel ward weg gezet, de theorie niet de persoon!
Oh ja joh! ? Waarschuwingen en bijsturingen worden in het desbetreffende topic zelf gedaan, lijkt me logisch maar ja, wie ben ik om dat te denken..quote:Verder hoort dit in de feedback!
Het is net alsof je over een kind van 8 praat, die uitlokt en pest, en vervolgens gaat klagen dat hij gepest word.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Laten we niet de vermoorde onschuld spelen ok? Even de standpunten terzijde geschoven zie ik beledigingen en lolligheden over en weer. Het is makkelijk om een eigenwijs iemand met een aparte mening te kleineren maar doe maar gewoon niet. Concentreer je anders voor de gein eens op andere theorieën en laat de hoax voor wat het is, is makkelijker voor iedereen en word je ook niet elke keer dezelfde dode hoek in gelokt.
Hoi Wantie je hebt vast wel de issue met controlled demolition voorbij zien komen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is ook wat we op de foto's zien: de motoren en romp hebben voor de meeste schade gezorgd. De vleugels kwamen op veel plaatsen niet door de stalen kolommen heen.
Gaat lekker zo, we worden het op steeds meer punten eens.
Wat een spuuglelijk en dubieus ding. Hoort meer thuis in een omgeving als Dubai.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Een nieuw treinstation op ground zero. De naam van het gebouw is Oculus en dit het Latijnse woord voor oog. In het midden van het oog bevindt zich een ongeveer honderd meter lang zogenaamd skylight. Een beweegbare opening in het dak van het gebouw.
Normaal gesproken zal dit skylight gesloten blijven, behalve ieder jaar op 11 september.
Dat is de enige dag in het jaar dat het oog geopend zal zijn en dan ook nog alleen voor een bepaalde periode. Het zal open zijn gedurende een periode van 102 minuten want dat is de tijd dat de totale aanval op de torens volgens het officiële verhaal duurde.
Op 9/11 wordt het alziende oog voor een periode van 102 minuten geopend en zoals de architect Calatrava onlangs zei: “In alle weersomstandigheden zal het publiek een subtiele gewaarwording beleven van de kwetsbaarheid van de mens, terwijl zij een band hebben met een hogere orde”.
[ afbeelding ]
Enge,lelijke ding idd.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een spuuglelijk en dubieus ding. Hoort meer thuis in een omgeving als Dubai.
Jij bent zelf 'n distraction Tangoquote:Op donderdag 17 september 2015 00:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit verhaaltje is van 6 jaar terug. Als je Gelitin B thing opzoeken.
Tis weer 'n distraction.imo.
Ik vind het heel mooi. Net een vogel die zijn vleugels spreidt.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Een nieuw treinstation op ground zero. De naam van het gebouw is Oculus en dit het Latijnse woord voor oog. In het midden van het oog bevindt zich een ongeveer honderd meter lang zogenaamd skylight. Een beweegbare opening in het dak van het gebouw.
Normaal gesproken zal dit skylight gesloten blijven, behalve ieder jaar op 11 september.
Dat is de enige dag in het jaar dat het oog geopend zal zijn en dan ook nog alleen voor een bepaalde periode. Het zal open zijn gedurende een periode van 102 minuten want dat is de tijd dat de totale aanval op de torens volgens het officiële verhaal duurde.
Op 9/11 wordt het alziende oog voor een periode van 102 minuten geopend en zoals de architect Calatrava onlangs zei: “In alle weersomstandigheden zal het publiek een subtiele gewaarwording beleven van de kwetsbaarheid van de mens, terwijl zij een band hebben met een hogere orde”.
[ afbeelding ]
Pest die arme jongen toch niet zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bent zelf 'n distraction Tango
ja joh hars'ke mooi joh ......quote:Op donderdag 17 september 2015 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het heel mooi. Net een vogel die zijn vleugels spreidt.
Ah bedanktquote:Op donderdag 17 september 2015 19:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja joh hars'ke mooi joh ......![]()
http://lmgtfy.com/?q=+saturn+black+cube
http://lmgtfy.com/?q=saturn+eye+symbolism
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
..."we must increase War Memorial-numbers".... the Gargoyle overlooking them, wonders.
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
De 'lolligheid 'is voor sommige hier 'discussie'. Zielig.
Ik paste vrijwel exact dezelfde redeneringen en bewoordingen toe als Tingo doet. Mijn bedoeling was niet lollig doen, maar een spiegel voorhouden.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Laten we niet de vermoorde onschuld spelen ok? Even de standpunten terzijde geschoven zie ik beledigingen en lolligheden over en weer. Het is makkelijk om een eigenwijs iemand met een aparte mening te kleineren maar doe maar gewoon niet. Concentreer je anders voor de gein eens op andere theorieën en laat de hoax voor wat het is, is makkelijker voor iedereen en word je ook niet elke keer dezelfde dode hoek in gelokt.
Dankje voor 't reactie op m'n post. Ik heb 'n Freudian slip gemaakt. Ze zijn niet terug gekomen.En twee vrouwen en acht babies/kinderen achtergelaten.quote:Op donderdag 17 september 2015 07:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou daarin geloven.
Je komt gewoon uit een familie van crisisacteurs. Een oorlog om het einde aan oorlogen te maken en dan nog vol enthousiasme en zingend naar het front gaan, dat geloof je toch niet? Dan ben je wel heel erg naïef en geïndoctrineerd door de massamedia.
Zoveel staat er niet. De conclusie van de vragensteller lijkt te zijn dat het niet kan, terwijl de antwoorden die hij krijgt aangeven dat het niet bij voorbaat onmogelijk is.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:13 schreef Tingo het volgende:
Er is heel veel over flying at sea level.
https://www.physicsforums(...)liner-speeds.535278/
Dat zijn de meeste mensen.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bent zelf 'n distraction Tango
quote:It is highly probable that AA11 and UA175 could easily make the airspeeds quoted in the official reports and as seen in the video footage. Here is a summation of the facts;
1. The aircraft were seen to make those airspeeds on September 11, 2001. This has never been questioned by any peer reviewed paper or team of experts, so it stands as fact.
2. The aircraft were well within their structural limit of .86 Mach by a margin of .12 Mach or approximately 14%; flying at maximum of reported speed of .74 Mach.
3. The simulator test carried out on an actual certified Full Flight Simulator (the best available), in a fully accredited pilot certification facility, showed that the 767 aircraft can reach an airspeed of .86 Mach in a flat trajectory at approximate sea level. It was also shown that .89 Mach could be achieved in a similar shallow dive as seen made by AA11 and UA175 on 9/11. These results show far greater speeds possible than the required official airspeed of 560mph or .74 Mach by some 16% at the minimum and 20% if the actual flight conditions were simulated in a shallow dive.
4. Considering the large margins demonstrated here, we can now conclude that the “Impossible Airspeed” stated by John Lear et al. is false.
OK - sorry - ik bedoelt 'heel veel te vinden'. Ik ga zelf niet veel meer over lezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoveel staat er niet. De conclusie van de vragensteller lijkt te zijn dat het niet kan, terwijl de antwoorden die hij krijgt aangeven dat het niet bij voorbaat onmogelijk is.
Bekijk nog wel ff het linkje in de post boven de jouwe, want daarin wordt vrij goed beargumenteerd waarom de 767 de genoemde snelheid wel kan bereiken.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - sorry - ik bedoelt 'heel veel te vinden'. Ik ga zelf niet veel meer over lezen.
Dankje wel voor de link maar ik heb genoeg over gelezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:24 schreef Wombcat het volgende:
Als je er 'best veel' over wilt lezen, kun je beter hier terecht:
http://911blogger.com/node/20232
Conclusie
[..]
Oftewel: je wil niet dat je denkbeeld ontkracht wordt.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje wel voor de link maar ik heb genoeg over gelezen.
Ja - ik heb genoeg gelezen om te denken dat 't mogelijk is. Maar toch heel erg onwaarschijnlijk voor 'n onervarende piloot.Tis m'n mening maar.Tis toch 'n beetje zonder van onze tijd om veel verder over te discussseren.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bekijk nog wel ff het linkje in de post boven de jouwe, want daarin wordt vrij goed beargumenteerd waarom de 767 de genoemde snelheid wel kan bereiken.
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK - sorry - ik bedoelt 'heel veel te vinden'. Ik ga zelf niet veel meer over lezen.
Waarom ga je er van uit dat de piloten onervaren waren?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - ik heb genoeg gelezen om te denken dat 't mogelijk is. Maar toch heel erg onwaarschijnlijk voor 'n onervarende piloot.Tis m'n mening maar.Tis toch 'n beetje zonder van onze tijd om veel verder over te discussseren.
Dat doe ik niet. Dat zegt de MSM.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom ga je er van uit dat de piloten onervaren waren?
Maar die is toch onbetrouwbaar en geloof je toch nooit?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Dat zegt de MSM.
Als je het stuk nou leest, dan blijkt dat het helemaal niet zo moeilijk is.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - ik heb genoeg gelezen om te denken dat 't mogelijk is. Maar toch heel erg onwaarschijnlijk voor 'n onervarende piloot.Tis m'n mening maar.Tis toch 'n beetje zonder van onze tijd om veel verder over te discussseren.
quote:I sat in the pilot’s seat and pushed the throttles to the stops, maintaining wings level and a flat trajectory. To my surprise, within a few seconds we had exceeded the maximum operating Indicated Air Speed of 360Knots/h (415mph); then the needle continued to rise until it hit the stop on the indicator at over 400Knots/h (460mph). At this very fast speed you only have the Mach indication to go off, as IAS (Indicated Air Speed) is off the scale. The aircraft continued to increase speed until it reached .86 Mach (654mph), which is its rated airframe Mach speed limit. This makes complete sense, as the manufacturer does not want you to exceed this but wants you to have the maximum thrust available in case of emergency. At this air speed I was surprised at how easy it was to maintain my attitude once the aircraft was trimmed.
Originally thinking I was going to have to do a dive to attain the speeds of AA11 and UA175 due to the engines possibly struggling to make enough thrust, I thought it would be good to see what speed we could achieve in a shallow dive. We took the aircraft to 10,000ft and I commenced a 5 degree dive to 2,000ft and found that the aircraft attained and maintained a speed of .89 Mach (approaching 700mph) and was reasonably easy to control for a non-pilot. We did these tests a couple more times to be sure and then at about 3:45am I left the simulator.
Erm, dat doe je wel... In de post die ik quote zelfs.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Dat zegt de MSM.
Ik heb niet gezegd dat ik de MSM geloven.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die is toch onbetrouwbaar en geloof je toch nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |