abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156131924
In het dagelijks leven en hier met topics op FOK! Hoor ik regelmatig dat mensen zich zorgen maken over het aantal bedpartners van een vrouw/man die ze op het oog hebben.

Nu vraag ik mij af waarom dit zo relevant is? Een vrijgezel die geniet van het vrijgezelle leven en dus redelijk wat bedpartners verzameld hoeft toch geen slechte partner te zijn? Daarnaast lijkt het mij ook erg weinig te zeggen over de achterliggende persoon behalve dat hij/zij van seks houdt. Iets wat mij dan juist weer een goed punt lijkt te zijn :P.
pi_156131975
Hmm, mensen die veel seks hebben verwacht ik eigenlijk wel bovengemiddeld sociaal en ondernemend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156132429
-dubbelpost-
pi_156132435
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:56 schreef -pinguinito- het volgende:
Toevallig deze discussie gehad vandaag!
Ik denk dat wij vrouwen, dus kan niet namens mannen spreken, bang zijn al snel te worden gezien als slet. En dat mannen geen behoefte hebben aan een afgelikte boterham.

Om eerlijk te zijn heb ik natuurlijk het liefst seks binnen een relatie. Maarja... Om nu een relatie te nemen voor de seks ..... Haha. Ligt erook aan met welke frequentie je het doet denk ik ... Alsin... In jaar tijd 10 verschillende mannen is best veel....
pi_156132792
Macho gedrag.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156133114
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef ludovico het volgende:
Hmm, mensen die veel seks hebben verwacht ik eigenlijk wel bovengemiddeld sociaal en ondernemend.
Alle vrouwen kunnen zoveel seks hebben als ze willen, en ook elke vrouw ja.

Dus dat zegt niets over het bovengemiddeld sociaal en ondernemend zijn maar meer dat je een slechte jeugd hebt gehad en dit probeert weg te neuken. Of natuurlijk een ander probleem.
pi_156133780
Dit is gewoon ingeburgerd. Zelf hecht ik er niet zoveel waarde aan. Al lijkt het mij niet fijn om een partner te hebben die nog geen bedpartners heeft gehad.
pi_156134072
Geen fijn idee.

Zeker bij een eerste relatie begrijp ik dat. Beetje samen dingen ontdekken :D
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156134131
Geen idee. Ik ontwijk mensen die daar een groot ding van maken. Als je iets doet voor je plezier wat verder niet schadelijk is, is er toch geen probleem?
  woensdag 16 september 2015 @ 09:07:28 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_156134167
Ik heb er meer een hekel aan dat dames mij vreemd op kijken hoe WEINIG bedpartners ik heb gehad.

Omgedraaide wereld dus.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 16 september 2015 @ 09:10:57 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156134215
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:20 schreef dopfles1 het volgende:

Alle vrouwen kunnen zoveel seks hebben als ze willen, en ook elke vrouw ja.

Dus dat zegt niets over het bovengemiddeld sociaal en ondernemend zijn maar meer dat je een slechte jeugd hebt gehad en dit probeert weg te neuken. Of natuurlijk een ander probleem.
Want aan veel seksuele ervaringen hebben ligt altijd een probleem ten grondslag?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 september 2015 @ 10:01:07 #12
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156135121
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:08 schreef ludovico het volgende:
Maar moet je veel bedpartners hebben gehad om veel seks te hebben?
Man en ik zijn sinds ons 18e samen (nu 40+) dus wenig sekspartners (3 mannen en 1 vrouw) maar wel regelmatig seks (oke de frequentie kan wisselen).
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156135378
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:07 schreef K44S het volgende:
Ik heb er meer een hekel aan dat dames mij vreemd op kijken hoe WEINIG bedpartners ik heb gehad.

Omgedraaide wereld dus.
Het aantal sekspartners kan een teken zijn dat je als man goed in de markt ligt. Dat is voor sommige vrouwen erg belangrijk.
pi_156135525
Een vrouw die veel partners gehad heeft laag ik links liggen. Ze stond dan zeker niet vooraan bij het uitdelen van normen en waarden. En fouten in het verleden tellen gewoon mee. (Het is voor de meeste vrouwen ook erg makkelijk om veel seks te hebben, dus dat is niet bepaald een verdienste)

Zelf ben ik niet zo hypocriet want ik vind het zelf ook belangrijk om niet al te wild te doen. Ik hanteer zelf dus ook geen losse seksuele moraal en heb hierdoor veel seks links laten liggen met onbegrip van vrienden als gevolg.

Gelukkig voor mij was mijn vriendin nog maagd, ze heeft dus zeker geen losse seksuele moraal. Als dit anders was geweest dan had ik waarschijnlijk geen enkele moeite genomen om haar tot mijn vriendin te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door TserrofEnoch op 16-09-2015 10:31:02 ]
pi_156135803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
Een vrouw die veel partners gehad heeft laag ik links liggen. Ze stond dan zeker niet vooraan bij het uitdelen van normen en waarden. En fouten in het verleden tellen gewoon mee. (Het is voor de meeste vrouwen ook erg makkelijk om veel seks te hebben, dus dat is niet bepaald een verdienste)

Zelf ben ik niet zo hypocriet want ik vind het zelf ook belangrijk om niet al te wild te doen. Ik hanteer zelf dus ook geen losse seksuele moraal en heb hierdoor veel seks links laten liggen met onbegrip van vrienden als gevolg.

Gelukkig voor mij was mijn vriendin nog maagd, ze heeft dus zeker geen losse seksuele moraal. Als dit anders was geweest dan had ik waarschijnlijk geen enkele moeite genomen om haar tot mijn vriendin te maken.
Welcome back in the '50s :')
pi_156135846
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:37 schreef Manisha het volgende:

[..]

Gelukkig maar ja. Jaren '70 en '80 waren verschrikkelijk met betrekking tot normen en waarden, drugs en vrije liefde. :r Alleen maar een goede ontwikkeling dat de Nederlander weer preutser wordt. ^O^
  woensdag 16 september 2015 @ 10:44:36 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_156135933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het aantal sekspartners kan een teken zijn dat je als man goed in de markt ligt. Dat is voor sommige vrouwen erg belangrijk.
Ik zie het ook als compliment... maar alsnog krijg er wel jeuk van.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156135956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:37 schreef Manisha het volgende:

[..]

Trieste opmerking, iedereen heeft recht op zijn eigen voorkeuren.
pi_156136054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Trieste opmerking, iedereen heeft recht op zijn eigen voorkeuren.
Ja, zeggen dat die vrouwen geen normen en waarden hebben is echt een 'voorkeur'. Voorkeuren prima, maar praat dan niet zo denigrerend. :')
pi_156136111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef Raves het volgende:

[..]

Ja, zeggen dat die vrouwen geen normen en waarden hebben is echt een 'voorkeur'. Voorkeuren prima, maar praat dan niet zo denigrerend. :')
Ho, ho, ho. Dat zeg ik niet. Ik vind promiscuïteit niet getuigen van goede normen en waarden, dan maakt het niet uit of het vrouwen of mannen betreft.
pi_156136127
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef Raves het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij zegt. Hij zegt dat vrouwen met een lossere seksuele moraal dan hebben er andere normen en waarden op nahouden dan dat hij dat doet.
pi_156136149
gebrek aan zelfvertrouwen, onzekerheid over de ander als monogame partner alsmede over het eigen presteren in bed, taboe op seks.

Zoiets denk ik.

Zelf geen last van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156136160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 01:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Nu vraag ik mij af waarom dit zo relevant is? Een vrijgezel die geniet van het vrijgezelle leven en dus redelijk wat bedpartners verzameld hoeft toch geen slechte partner te zijn? Daarnaast lijkt het mij ook erg weinig te zeggen over de achterliggende persoon behalve dat hij/zij van seks houdt. Iets wat mij dan juist weer een goed punt lijkt te zijn :P.
Omdat het confronterend is met je zelfbeeld. En het vertelt hoe iemand in zijn leven staat en leeft, zoals het überhaupt aanhangen van een religie of het hebben van een politieke voorkeur.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156136199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:53 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ho, ho, ho. Dat zeg ik niet. Ik vind promiscuïteit niet getuigen van goede normen en waarden, dan maakt het niet uit of het vrouwen of mannen betreft.
Ooow, ok. Dan is het in ieder geval geen seksistisch vooroordeel, en alleen nog maar een vooroordeel.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156136305
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:55 schreef probeer het volgende:
gebrek aan zelfvertrouwen, onzekerheid over de ander als monogame partner alsmede over het eigen presteren in bed, taboe op seks.

Zoiets denk ik.

Zelf geen last van.
Dat en bij mensen met een groot aantal bedpartners is het risico op geslachtsziekten groter. Ook kunnen mensen met een groot aantal bedpartners zich minder goed hechten/binden aan een persoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')