abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156133657
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgende keer bij doumbia..
Oke.

Ach, in ieder geval hebben jullie de punten voor nederland binnen. Dus kan me er niet druk om maken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156133698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oke.

Ach, in ieder geval hebben jullie de punten voor nederland binnen. Dus kan me er niet druk om maken.
Das leuk voor je ^O^
pi_156134014
Beweren dat Moreno expres het been van Shaw heeft gebroken :') De schaamte en schuldgevoel spatte van zijn gezicht onmiddelijk na de tackle en tijdens het interview na afloop van de wedstrijd.

Geweldige avond, alleen hopen dat het meevalt met Guardadogod.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 16 september 2015 @ 09:11:51 #129
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156134225
Jullie hadden gewoon met tien man moeten staan maar gefeliciteerd hoor. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156134235
Moreno doet het niet met opzet maar is natuurlijk wel een idioot. Het is geen toeval dat hij op het WK door een tackle zijn eigen been brak (en dat van Robben probeerde te breken) en nu het been van Shaw. Hij is gewoon veel te wild. Als je zo inkomt verdien je donkerrood..achterlijke houthakker.
  woensdag 16 september 2015 @ 09:40:37 #131
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156134619
Cocu bij Evers nu
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_156134714
Jammer dat jet uiteindelijk alleen nog maar over die tackle gaat en niet over de dijk van een wedstrijd die hij speelde.
  woensdag 16 september 2015 @ 09:47:48 #134
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156134790
quote:
Als 2 WK-finale-scheidsrechters het geen overtreding vinden (waarvan de helft het kan baseren op video beelden) dan snap ik niet dat anderen kunnen beweren dat het anders is.

Het was hard inkomen maar dat kun je voor Shaw ook zeggen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_156134971
quote:
Dit is dus de mening van 1 scheidsrechter. Waarschijnlijk als je het aan PSV supporters vraagt zeggen de meeste dat het geen overtreding was. Als je het aan United-fans vraagt zeggen de meeste dat het wel een overtreding was. (Voetbalsupporters over het algemeen eigenlijk :{ ) En bij mensen die voor geen van beide clubs zijn, zou het ongeveer 50/50 zijn denk ik.

Ik snap beide wel. Harde sliding voor de Bal, maar met zijn achterste been gaat hij te hard door. Dus mijn mening is strafschop en wellicht een gele kaart. Elders op het veld was het een overtreding geweest. Ik weet, het Waterreus zei dit ook.
  woensdag 16 september 2015 @ 10:23:00 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_156135543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat jet uiteindelijk alleen nog maar over die tackle gaat en niet over de dijk van een wedstrijd die hij speelde.
Inderdaad, uiteindelijk was het maar een incident, ik zag op twitter van die ManU huilies voorbij komen dat hij niet had moeten juichen bij z'n goal :') _O- , je kan discussiëren of het een overtreding was maar opzet was het sowieso niet
pi_156135560
Man man man, wat een stelletje azijnzeikers hier. 8)7

Het was een harde tackel zonder meer.
Hartstikke sneu voor de Shaw dat zijn been is gebroken en mogelijk lang uit de roulatie is.

Prima prestatie geleverd door PSV, resultaat boven verwachting. ^O^
Goed voor het Nederlands voetbal!

Negatieve gezeik altijd....
En nee ik ben geen PSV supporter.
  woensdag 16 september 2015 @ 10:36:43 #138
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_156135777
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef RijstNatie het volgende:
Ik was niet bang want bruma erbij...
Dat je dat durft te zingen. Bruma is gewoon echt slecht, en daarbij ook niet bijster intelligent.
Hoop dat Isimat naast Moreno staat de volgende 53 wedstrijden...

Verder viel me op dat Lestienne, naast zijn aanvallende meerwaarde, ook heel goed meeverdedigd.
Wat mij betreft mag hij zich naast het veld zo raar opstellen als ie wilt, en weet ik wat voor kapsels laten aanmeten, maar op het veld is hij echt een held! _O_
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_156135889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dat je dat durft te zingen. Bruma is gewoon echt slecht, en daarbij ook niet bijster intelligent.
Hoop dat Isimat naast Moreno staat de volgende 53 wedstrijden...

Verder viel me op dat Lestienne, naast zijn aanvallende meerwaarde, ook heel goed meeverdedigd.
Wat mij betreft mag hij zich naast het veld zo raar opstellen als ie wilt, en weet ik wat voor kapsels laten aanmeten, maar op het veld is hij echt een held! _O_

Want Isimat is zoveel beter ?

Doe mij maar Willems - Moreno - Bruma - Arias
  woensdag 16 september 2015 @ 10:43:31 #140
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_156135917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Want Isimat is zoveel beter ?

Doe mij maar Willems - Moreno - Bruma - Arias
Ik denk wel dat Isimat beter is, en vooral slimmer in het voetballen.
Willems staat natuurlijk buiten kijf, maar die moet eerst herstellen van zijn blessure.

Daarna zie ik graag Willems-Moreno-Isimat-Arias

oh ja en als het even kan Hendrix op het middenveld voor de verdediging ipv Maher.
PieAir
pi_156135998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Isimat beter is, en vooral slimmer in het voetballen.
Willems staat natuurlijk buiten kijf, maar die moet eerst herstellen van zijn blessure.

Daarna zie ik graag Willems-Moreno-Isimat-Arias

oh ja en als het even kan Hendrix op het middenveld voor de verdediging ipv Maher.
Sowieso hendrix ja!

Dat zou hem voor mij zijn.

Wilde graag hoofdjes erbij, maar Lestienne, Moreno en Pereiro staan er niet tussen bij deopstelling.nl :(
pi_156136044
Wat een gezeur, Shaw stond op het punt om te schieten op goal. Dan mag een verdediger ingrijpen ja. Het is een stevige tackle maar dat mag best wel als verdediger.

Ga eens beelden terug kijken de jaren '70 toen wij ons Nederlands elftal zo roemde. Toen deed men niets anders.
pi_156136062
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een gezeur, Shaw stond op het punt om te schieten op goal. Dan mag een verdediger ingrijpen ja. Het is een stevige tackle maar dat mag best wel als verdediger.

Ga eens beelden terug kijken de jaren '70 toen wij ons Nederlands elftal zo roemde. Toen deed men niets anders.
Mensen bespugen alles 8-)
  woensdag 16 september 2015 @ 11:02:47 #144
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_156136283
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:47 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Sowieso hendrix ja!

[ afbeelding ]

Dat zou hem voor mij zijn.

Wilde graag hoofdjes erbij, maar Lestienne, Moreno en Pereiro staan er niet tussen bij deopstelling.nl :(
Waarom Pereiro ipv Narsingh?
PieAir
pi_156136342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Waarom Pereiro ipv Narsingh?
Omdat ik ze momenteel erg gelijkwaardig vind (kijkend naar de verschrikkelijk weinig minuten van Pereiro) en ik denk dat Pereiro veel beter is dan Narsingh als hij gewend is
pi_156136631
Hoe lang is Guardado er uit?
pi_156136793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Inderdaad, uiteindelijk was het maar een incident, ik zag op twitter van die ManU huilies voorbij komen dat hij niet had moeten juichen bij z'n goal :') _O- , je kan discussiëren of het een overtreding was maar opzet was het sowieso niet
Het gaat er toch niet om of het opzet is.. voetbal is een contactsport maar ik ben van mening dat het niet echt noodzakelijk is om bij een tackle iemands been te breken en dat in vrijwel al die gevallen er gewoon veel te roekeloos wordt ingekomen. Dus..overtreding en minimaal geel
pi_156136874
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:

Ik weet bijna zeker dat als het andersom was geweest iedereen huilend van woede de betreffende speler van United wilde stenigen.. hypocriet gedoe altijd. Een tegenstander dreigt te scoren...oohhhh wat een enorme ramp is dat.. dit moet ten koste van allesss voorkomen worden...KRAKKK deed het been van Shaw.
pi_156136943
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat als het andersom was geweest iedereen huilend van woede de betreffende speler van United wilde stenigen.. hypocriet gedoe altijd. Een tegenstander dreigt te scoren...oohhhh wat een enorme ramp is dat.. dit moet ten koste van allesss voorkomen worden...KRAKKK deed het been van Shaw.
Nou dan, wat loop je dan dom en nutteloos te discussieren? Je weet toch wel dat niemand je hier gelijk gaat geven :)
pi_156137025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:30 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nou dan, wat loop je dan dom en nutteloos te discussieren? Je weet toch wel dat niemand je hier gelijk gaat geven :)
Er bestaat een kans dat mensen die geen fan zijn van PSV mij gelijk geven. Ik ben eerlijk gezegd neutraal in dit hele verhaal al lijkt het niet zo. Was het van Moreno te prijzen dat hij een doelpunt wilde voorkomen.. natuurlijk. Was dat het risico waard om iemand zwaar te blesseren? Nee. En het is niet de eerste keer dat hij het flikt, op het WK deed hij het ook al. Alleen brak hij toen gelukkig zijn eigen been
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')