Oke.quote:
Das leuk voor jequote:Op woensdag 16 september 2015 08:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oke.
Ach, in ieder geval hebben jullie de punten voor nederland binnen. Dus kan me er niet druk om maken.
Als 2 WK-finale-scheidsrechters het geen overtreding vinden (waarvan de helft het kan baseren op video beelden) dan snap ik niet dat anderen kunnen beweren dat het anders is.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)kte-geen-overtreding
Dit is dus de mening van 1 scheidsrechter. Waarschijnlijk als je het aan PSV supporters vraagt zeggen de meeste dat het geen overtreding was. Als je het aan United-fans vraagt zeggen de meeste dat het wel een overtreding was. (Voetbalsupporters over het algemeen eigenlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tel(...)kte-geen-overtreding
Inderdaad, uiteindelijk was het maar een incident, ik zag op twitter van die ManU huilies voorbij komen dat hij niet had moeten juichen bij z'n goalquote:Op woensdag 16 september 2015 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat jet uiteindelijk alleen nog maar over die tackle gaat en niet over de dijk van een wedstrijd die hij speelde.
Dat je dat durft te zingen. Bruma is gewoon echt slecht, en daarbij ook niet bijster intelligent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef RijstNatie het volgende:
Ik was niet bang want bruma erbij...
Want Isimat is zoveel beter ?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat je dat durft te zingen. Bruma is gewoon echt slecht, en daarbij ook niet bijster intelligent.
Hoop dat Isimat naast Moreno staat de volgende 53 wedstrijden...
Verder viel me op dat Lestienne, naast zijn aanvallende meerwaarde, ook heel goed meeverdedigd.
Wat mij betreft mag hij zich naast het veld zo raar opstellen als ie wilt, en weet ik wat voor kapsels laten aanmeten, maar op het veld is hij echt een held!![]()
Ik denk wel dat Isimat beter is, en vooral slimmer in het voetballen.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Want Isimat is zoveel beter ?
Doe mij maar Willems - Moreno - Bruma - Arias
Sowieso hendrix ja!quote:Op woensdag 16 september 2015 10:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Isimat beter is, en vooral slimmer in het voetballen.
Willems staat natuurlijk buiten kijf, maar die moet eerst herstellen van zijn blessure.
Daarna zie ik graag Willems-Moreno-Isimat-Arias
oh ja en als het even kan Hendrix op het middenveld voor de verdediging ipv Maher.
Mensen bespugen allesquote:Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een gezeur, Shaw stond op het punt om te schieten op goal. Dan mag een verdediger ingrijpen ja. Het is een stevige tackle maar dat mag best wel als verdediger.
Ga eens beelden terug kijken de jaren '70 toen wij ons Nederlands elftal zo roemde. Toen deed men niets anders.
Waarom Pereiro ipv Narsingh?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sowieso hendrix ja!
[ afbeelding ]
Dat zou hem voor mij zijn.
Wilde graag hoofdjes erbij, maar Lestienne, Moreno en Pereiro staan er niet tussen bij deopstelling.nl
Omdat ik ze momenteel erg gelijkwaardig vind (kijkend naar de verschrikkelijk weinig minuten van Pereiro) en ik denk dat Pereiro veel beter is dan Narsingh als hij gewend isquote:
Het gaat er toch niet om of het opzet is.. voetbal is een contactsport maar ik ben van mening dat het niet echt noodzakelijk is om bij een tackle iemands been te breken en dat in vrijwel al die gevallen er gewoon veel te roekeloos wordt ingekomen. Dus..overtreding en minimaal geelquote:Op woensdag 16 september 2015 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, uiteindelijk was het maar een incident, ik zag op twitter van die ManU huilies voorbij komen dat hij niet had moeten juichen bij z'n goal![]()
, je kan discussiëren of het een overtreding was maar opzet was het sowieso niet
Ik weet bijna zeker dat als het andersom was geweest iedereen huilend van woede de betreffende speler van United wilde stenigen.. hypocriet gedoe altijd. Een tegenstander dreigt te scoren...oohhhh wat een enorme ramp is dat.. dit moet ten koste van allesss voorkomen worden...KRAKKK deed het been van Shaw.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een gezeur, Shaw stond op het punt om te schieten op goal. Dan mag een verdediger ingrijpen ja. Het is een stevige tackle maar dat mag best wel als verdediger.
Nou dan, wat loop je dan dom en nutteloos te discussieren? Je weet toch wel dat niemand je hier gelijk gaat gevenquote:Op woensdag 16 september 2015 11:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat als het andersom was geweest iedereen huilend van woede de betreffende speler van United wilde stenigen.. hypocriet gedoe altijd. Een tegenstander dreigt te scoren...oohhhh wat een enorme ramp is dat.. dit moet ten koste van allesss voorkomen worden...KRAKKK deed het been van Shaw.
Er bestaat een kans dat mensen die geen fan zijn van PSV mij gelijk geven. Ik ben eerlijk gezegd neutraal in dit hele verhaal al lijkt het niet zo. Was het van Moreno te prijzen dat hij een doelpunt wilde voorkomen.. natuurlijk. Was dat het risico waard om iemand zwaar te blesseren? Nee. En het is niet de eerste keer dat hij het flikt, op het WK deed hij het ook al. Alleen brak hij toen gelukkig zijn eigen beenquote:Op woensdag 16 september 2015 11:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou dan, wat loop je dan dom en nutteloos te discussieren? Je weet toch wel dat niemand je hier gelijk gaat geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |