ajax had nu zijn eigen spel gespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Onzin, Ajax won ook van Man Utd
Gelukkig zitten er alleen maar Josti's in Eindhoven, dan heb je dat nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
In de kuip zou het na zo'n overtreding bier, muntjes en aanstekers regenen.
Leuke post.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Stijn "balletje breed" Schaars?
Dat is gewoon waarom ik voor Ajax ben en niet voor PSV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax had nu zijn eigen spel gespeeld
dat is europees gezien gewoon achterlijk
ik ook hoor ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is gewoon waarom ik voor Ajax ben en niet voor PSV.
De nieuwe Johann Vogelquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Waarom fluit dat kneuzenpubliek, Guardado gaat zelf weer het veld in en gaat dan liggen en dan moet de bal eruit?
Bruma die nog even geel pakt..quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Waarom fluit dat kneuzenpubliek, Guardado gaat zelf weer het veld in en gaat dan liggen en dan moet de bal eruit?
Briljantquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Zoals PSV nu inzakt is het wachten op de 2-2
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook hoor ik ook
alleen niet altijd even handig
Wat voor soort brood?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels eet ik 2 boterhammen met pindakaas.
Zijn wedstrijdritme is schaars.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel wedstrijdritme heeft Stijn Schaars überhaupt?
Geen dank.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef hottentot het volgende:
Na jullie gelul van eerder zit ik nu lekker een banaan te eten.
Bedankt nog.
okquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Uit de categorie 'water is nat'.
apengedragquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Jullie eten wel veel bananen zeg.
had het tegen rapid ook wel anders willen zienquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar daarna lekker zeiken, of extra genieten als ze wel winnen
Ik ook.quote:
Hopelijk geen Europese muur danquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het lijkt wel alsof PSV een muur vormt om vluchtelingen tegen te houden.
Stijn en ik zagen het ook niet zo 1,2,3.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Was die tackle van Moreno echt waanzinnig? Ik lees overal op VZ dat het donkerrood was. Ik heb het door alle commotie eigenlijk niet eens terug gezien..
Nee vond het gewoon teringlomp.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Was die tackle van Moreno echt waanzinnig? Ik lees overal op VZ dat het donkerrood was. Ik heb het door alle commotie eigenlijk niet eens terug gezien..
Vond het nog niet eens donkerrood eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
PowerLoungen erinquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker affluiten omdat je slechtste speler het niet meer aankan
Ik ben jaloers op PSVquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had het tegen rapid ook wel anders willen zien
Op de laatste dag zal ik je dankbaar zijn dat ik nog leef.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.Leuk dat ik invloed heb gehad op jouw leven.
Misschien leef je door deze gezonde banaan wel een dag langer!
Je kon hem geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond het nog niet eens donkerrood eigenlijk.
Deden wij dat ook maar. Sorry offtopicquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het lijkt wel alsof PSV een muur vormt om vluchtelingen tegen te houden.
In het belang van het Nederlandse voetbal vinden TLC en ik dat je er niet over moet janken. Lekker een oogje dichtknijpen voor de UEFA-rankingquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee vond het gewoon teringlomp.
En had zeker een pingel moeten zijn.
Ik zeg ook niet dat ik het erg vind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het belang van het Nederlandse voetbal vinden TLC en ik dat je er niet over moet janken. Lekker een oogje dichtknijpen voor de UEFA-ranking![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik maak dan expres 3 eigen doelpunten
Dit dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Wel jammer dat Narsingh die goal scoorde, nu heeft hij weer genoeg krediet om de rest van de wedstrijden van Oranje te verneuken.
René jankt niet Stijn. Hij geeft slechts zijn mening over de overtreding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het belang van het Nederlandse voetbal vinden TLC en ik dat je er niet over moet janken. Lekker een oogje dichtknijpen voor de UEFA-ranking![]()
![]()
.
Hoezo? Narsingh had de makkelijkste taak in die hele aanvalquote:
Prima tackle, nieteens geel. 'T was gewoon een beetje ongelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Ik was neit serieus, Napske.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
René jankt niet Stijn. Hij geeft slechts zijn mening over de overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |