okquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Uit de categorie 'water is nat'.
apengedragquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Jullie eten wel veel bananen zeg.
had het tegen rapid ook wel anders willen zienquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar daarna lekker zeiken, of extra genieten als ze wel winnen
Ik ook.quote:
Hopelijk geen Europese muur danquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het lijkt wel alsof PSV een muur vormt om vluchtelingen tegen te houden.
Stijn en ik zagen het ook niet zo 1,2,3.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Was die tackle van Moreno echt waanzinnig? Ik lees overal op VZ dat het donkerrood was. Ik heb het door alle commotie eigenlijk niet eens terug gezien..
Nee vond het gewoon teringlomp.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
Was die tackle van Moreno echt waanzinnig? Ik lees overal op VZ dat het donkerrood was. Ik heb het door alle commotie eigenlijk niet eens terug gezien..
Vond het nog niet eens donkerrood eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
PowerLoungen erinquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker affluiten omdat je slechtste speler het niet meer aankan
Ik ben jaloers op PSVquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had het tegen rapid ook wel anders willen zien
Op de laatste dag zal ik je dankbaar zijn dat ik nog leef.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank.Leuk dat ik invloed heb gehad op jouw leven.
Misschien leef je door deze gezonde banaan wel een dag langer!
Je kon hem geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond het nog niet eens donkerrood eigenlijk.
Deden wij dat ook maar. Sorry offtopicquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het lijkt wel alsof PSV een muur vormt om vluchtelingen tegen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |