Wist niet dat ik de lapo had .quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Tem voelt zich weer te goed om een nieuw topic te openen zeker met zijn hoofd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik durfde eigenlijk niet te kapen van een FA
Je ziet om de een of andere reden niet goed meer dat het topic dicht is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Tem voelt zich weer te goed om een nieuw topic te openen zeker met zijn hoofd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium kent een jongen met het syndroom van Down die jou zo een beker gaat uitreiken.
Ik zit er gewoon bij he.....quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium kent een jongen met het syndroom van Down die jou zo een beker gaat uitreiken.
Dat was wel het grapje jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken, begrijp ik?
Tim blowt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef d4v1d het volgende:
Wat een leuk grapje timmmmm.
Nu krijg je een sticker
Het is inderdaad nauwelijks nog zichtbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet om de een of andere reden niet goed meer dat het topic dicht is.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Op mobiel zie ik alles prima hoor.
Jaloers op mijn HTC?quote:
Je hebt iedereen weggejaagd d1v4d.quote:
Zo is hij gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd d1v4d.
Ben je tegen een tram aangelopen ofzoquote:
Is een mooie prestatie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je tegen een tram aangelopen ofzo
Wat hebben ze gedaan dan?quote:
Ja. Terwijl ik alleen jou wou weg hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd d1v4d.
Zelfs dat kan je niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Terwijl ik alleen jou wou weg hebben
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Terwijl ik alleen jou wou weg hebben
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Was alleen druk met de kinderen.quote:
Lekker bijtijds naar bed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Neuh. Was alleen druk met de kinderen.
Ze gingen laat vandaag. Toen nog ff boodschappen doen en toen was het alweer laat. Morgen om half 7 start de nieuwe dag weer.quote:
Ken het, uitslapen is er niet meer bij. Hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze gingen laat vandaag. Toen nog ff boodschappen doen en toen was het alweer laat. Morgen om half 7 start de nieuwe dag weer.
Hier ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze gingen laat vandaag. Toen nog ff boodschappen doen en toen was het alweer laat. Morgen om half 7 start de nieuwe dag weer.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent dat geteisem zelf nog.
Zonde, kun je ze maar 1x gebruiken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou kylie en kendall uit elkaar scheuren
1, 4, 7quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ken het, uitslapen is er niet meer bij. Hoe oud zijn ze?
Ga helpen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:43 schreef d4v1d het volgende:
Mijn trein staat vast omdat ze de treindelen niet losgekoppeld krijgen![]()
De NS
Daar is hij te lui voorquote:
1x er overheen is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonde, kun je ze maar 1x gebruiken.
Keep dreaming!quote:Op woensdag 16 september 2015 13:37 schreef Viro het volgende:
[..]
1x er overheen is meer dan voldoende.
Vreemd dat je deze conclusie trekt na deze opmerking?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Heeft dinges je weer aangelijnd in de keuken?
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb even de hell yas gif nodig
Dat krijg je als in zo'n groene stad woont.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
RIP Fylax.
Nijmegen vangt 3.000 vluchtelingen op
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
RIP Fylax.
Nijmegen vangt 3.000 vluchtelingen op
U jelly cause i like fatimas without moustaches?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vreemd dat je deze conclusie trekt na deze opmerking?
Hoe is het in Almere Plein?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:53 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat ik echt leuk vind? Dat het mij oprecht geen flikker boeit. Ik heb al weken geen nieuws gekeken en ik mis echt niks
Neger, alsjeblieftquote:Op woensdag 16 september 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe is het in Almere Plein?
Dan kan er wel een beetje bruin bijquote:Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat krijg je als in zo'n groene stad woont.
Wat is dit danquote:
Rechten maar weer weghalen dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Maar al die verandering hier zo opeens. Eerst een nieuwe lay-out, vervolgens Elfhenkering's UI's die allemaal niet meer kloppen en nu dit.
Denk dat we er een praatgroep over moeten oprichten
Kan ook gewoon Fatima een tagje geven natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:29 schreef timmmmm het volgende:
Zet je je eigen rechten even goed in DPS? Kan je daar meteen mee oefenen
Oeh oeh oeh mag ik er eenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook gewoon Fatima een tagje geven natuurlijk
Op de FP wel jaquote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook gewoon Fatima een tagje geven natuurlijk
Sorry Yas, gaat niet lukken dusquote:
quote:
Kan het achter de schermen niet meer posten, dus kwam ik maar weer naar deze SCquote:
Niemand?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie het grapje in het sitenieuwsbericht over LTVDK op de FP kan vinden, krijgt een sticker
Die staan gewoon goedquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig heb je je eigen rechten nog niet eens goedgezet
'als nieuw lid'quote:
Ik wilde in de med nog wel afsluiten met 'LTVDKquote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'als nieuw lid'
Noem je me nu gewoon een lul?
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde in de med nog wel afsluiten met 'LTVDK'
Maar toch maar niet gedaan. Vervloekte verantwoordelijkheid
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
Yasmin kan wel een tagje 'greppelheks'.
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
quote:
Oh kut, nu kan hij mijn notes zien natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je al uitgedeeld?
Wil je nu hij promotie heeft gemaakt wel daten?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij hebt er al drie gehad, allen positief natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je nu hij promotie heeft gemaakt wel daten?
Wil je ook een kleurtje?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik voel me niet eens bijzonder meer, met m'n Redactie Frontpage-tagje.
Als spellcheckers dan ook een kleurtje krijgen, kom ik terug.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat Redactie Frontpage ook een kleurtje moet krijgen. Ik stel donkergroen voor.
JAAAA!!! Dan wordt dit topic een regenboogje, so cute!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Ja, laten we er een gayparade van maken met allemaal kleurtjes.
Oké. Moderators krijgen dat roze als kleur. Roze vloekt ook wat minder met oranje.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Ja, laten we er een gayparade van maken met allemaal kleurtjes.
Nee ik wil roze.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Moderators krijgen dat roze als kleur. Roze vloekt ook wat minder met oranje.
Ik stel voor dat we even kleuradvies aan Harry vragen, omdat we moeten weten of roze niet te erg vloekt met mosgroen.quote:
Nee dat kan gewoon, anders zorg ik er wel voor dat het pastquote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we even kleuradvies aan Harry vragen, omdat we moeten weten of roze niet te erg vloekt met mosgroen.
Ik heb niks groens?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we even kleuradvies aan Harry vragen, omdat we moeten weten of roze niet te erg vloekt met mosgroen.
1986 belde. Ze willen hun argument terug.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
Maar groen is al voor het postkantoor, dus we moeten een ander kleurtje.
1986 was een mooi jaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1986 belde. Ze willen hun argument terug.
Klöpt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1986 was een mooi jaar.
Dit boeit helemaal niemand.
Dus jij kunt nu ook notes lezen?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu kan ik wel die vervelende Triggerturk helemaal kapot noten
Daar waar jij ook bent, bedoel je?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
Doe dit even achter de schermen.
Dank je Kuaiaiaiaiquote:
Waar het niet hier is, Ferry.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar waar jij ook bent, bedoel je?
Nieuwe jatten.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop is langzaam aan het overlijden.
Mag niet! Neuh, het is serieus tijd dat ik mijn computerhoek met desktops eens ga realiseren, is ook een stuk beter voor mijn nek en zo. Maar ik moet even kijken wat er aan de hand is met die zooi, kreeg hem vorige keer niet meer aan de praat (fuckin weird!) en vond het wel best zo op de laptop.quote:
Schattig dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag niet! Neuh, het is serieus tijd dat ik mijn computerhoek met desktops eens ga realiseren, is ook een stuk beter voor mijn nek en zo. Maar ik moet even kijken wat er aan de hand is met die zooi, kreeg hem vorige keer niet meer aan de praat (fuckin weird!) en vond het wel best zo op de laptop.
Maar achter een bureautje met wat meer power en zo werkt toch prettiger en die spullen staan nu alleen maar te verstoffen en dat is zonde. En aangezien ik de afgelopen tijd in een enorm goede vibe zit en gigantische progressie maak hoort en kan dit er ook wel bij. Kunnen wij het maken?? NOU EN OF!!![]()
Sleur dat ding morgen gewoon onder het stof vandaanquote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag niet! Neuh, het is serieus tijd dat ik mijn computerhoek met desktops eens ga realiseren, is ook een stuk beter voor mijn nek en zo. Maar ik moet even kijken wat er aan de hand is met die zooi, kreeg hem vorige keer niet meer aan de praat (fuckin weird!) en vond het wel best zo op de laptop.
Maar achter een bureautje met wat meer power en zo werkt toch prettiger en die spullen staan nu alleen maar te verstoffen en dat is zonde. En aangezien ik de afgelopen tijd in een enorm goede vibe zit en gigantische progressie maak hoort en kan dit er ook wel bij. Kunnen wij het maken?? NOU EN OF!!![]()
Geldt dat niet voor elk werkend apparaat?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop is langzaam aan het overlijden.
Het is echt zo, ging een tijdje slecht en de plaat bleef maar hangen .. maar toen was het ineens BAM!! en nu doe ik allemaal dingen en ben vandaag ook weer naar de supermarkt geweest en allemaal verstandige en goede dingen/plannen. Topshow!! Nog een lange weg te gaan maar dat boeit niet, want als je geen stapjes zet dan kom je er nooit .. Dus ik ben gewoon lekker bezigquote:
Ja, ik moet een schroevendraaier hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sleur dat ding morgen gewoon onder het stof vandaan
Kun je er niet gelijk 10 opzetten dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik moet een schroevendraaier hebben. Fix ik wel, dan is er alleen het punt en de vraag wat is er in godsnaam met dat ding aan de hand en waarom kreeg ik hem niet aan de praat? Ik gok op een lege CMOS batterij, heb een nieuwe liggen dus gewoon lekker rommelen.
En dan wordt het leuk hoor als hij boot .. 3 jaar aan Windows updates
FUCK NO!!quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je er niet gelijk 10 opzetten dan?
ik stem voor tenaladyquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
Wist niet dat je boos werdquote:
Ik ben gewoon blij en tevreden met W7, ik hoef die crap voorlopig nog niet. En ik ben niet boos hoor. Ik ben een hele lieve rustige jongen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd
Maar por que no?
En op desktop is het natuurlijk ook veel makkelijk om berichtjes te tikkenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij en tevreden met W7, ik hoef die crap voorlopig nog niet. En ik ben niet boos hoor. Ik ben een hele lieve rustige jongen.
Ook dat, maar daar hebben we het van de week elders nog wel even over.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En op desktop is het natuurlijk ook veel makkelijk om berichtjes te tikken
Crewbash, ban.quote:
Nounounounounounounou, moet dat gelijk weer zo.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef YokiKater het volgende:
Het is natuurlijk paardenlul. Dat weet iedereen.
And proud of itquote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef YokiKater het volgende:
Het is natuurlijk paardenlul. Dat weet iedereen.
Ja jij weet wel beter tochquote:
Maar d1v4d is een beetje een speciale jongen. Hem noten voelt alsof je een verstandelijk beperkte een schop verkooptquote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat je je soms als een weekdier gedraagt. Noten die shit.
Dit klopt wel, Daafjequote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar d1v4d is een beetje een speciale jongen. Hem noten voelt alsof je een verstandelijk beperkte een schop verkoopt
Geen uitzonderingen, Gewoon noten.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar d1v4d is een beetje een speciale jongen. Hem noten voelt alsof je een verstandelijk beperkte een schop verkoopt
Had je mijn foto nog gezien?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen uitzonderingen, Gewoon noten.
Ik geef hem wel een lolly, met zijn gekwijl zit hij straks gewoon vastgeplakt aan z'n stoelquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen uitzonderingen, Gewoon noten.
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hehehehehehehquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef hem wel een lolly, met zijn gekwijl zit hij straks gewoon vastgeplakt aan z'n stoel
Parapapapapapapapapa Paparapaparapapara Parapapapapapapapapaquote:
Ja, 30cm.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best groot?
Yokiquote:
Ik zou niet met jou in de ring willen staan.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben ook fucking groot en stoer in het echt, maar dat is geen geheim denk ik.
Ik laat als opkomstnummer dan gewoon keihard Frans Duijts door de speakers knallen, dan lig jij al opgerold in de hoek.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou niet met jou in de ring willen staan.
Hahahaha,quote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik laat als opkomstnummer dan gewoon keihard Frans Duijts door de speakers knallen, dan lig jij al opgerold in de hoek.
Jezus wat een slappe meuk zeg, dit is pas echt teringhard.quote:
Your Smile altijd x veel miljardquote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus wat een slappe meuk zeg, dit is pas echt teringhard.
Daar heeft hij de hele ochtend op staan oefenen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Joram van Klaveren in de algemene beschouwingen: "De VVD heeft geen ruggengraat, maar Ruttegraat"
Ik denk dat Harry dit wel een geslaagde woordgrap vindt.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heeft hij de hele ochtend op staan oefenen.
Ben jij zijn tekstschrijver geworden?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
Joram van Klaveren in de algemene beschouwingen: "De VVD heeft geen ruggengraat, maar Ruttegraat"
Ja. Ik moet iets te doen hebben hè?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zijn tekstschrijver geworden?
Is je vader nu eindelijk een beetje trots op je tagje?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zijn tekstschrijver geworden?
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus wat een slappe meuk zeg, dit is pas echt teringhard.
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Na een krat bier en een paar kalmeringspilletjes ben ik wel gewend geraakt aan de nieuwe lay-out. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe de oude eruit zag.
Ik ben spontaan genezen!quote:
Gelukkig zijn we niet de enige in dit topic.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens sprak Wilders "Schalkhaar" verkeerd uit. Hij legde de klemtoon op "schalk", terwijl die juist op "haar" moet liggen.
Dus niet Schalkhaar, maar Schalkhaar.
Je moest eens weten. Maar het is een breed spectrum heh.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet de enige in dit topic.
[..]
Ik snapte dat lijstje van Wilders trouwens ook niet. Schalkhaar is een plek waar al sinds jaar en dag een asielzoekerscentrum zit. Dus wat daar nou zou bijzonder aan is?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet de enige in dit topic.
[..]
Geen idee man.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snapte dat lijstje van Wilders trouwens ook niet. Schalkhaar is een plek waar al sinds jaar en dag een asielzoekerscentrum zit. Dus wat daar nou zou bijzonder aan is?
Mijn gemeente staat er niet opquote:Op donderdag 17 september 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snapte dat lijstje van Wilders trouwens ook niet. Schalkhaar is een plek waar al sinds jaar en dag een asielzoekerscentrum zit. Dus wat daar nou zou bijzonder aan is?
Weer een extra plaatst op de lijst?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nope.quote:
Malieveld is toch plek zat?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Den Haag zeggen ze dat ze geen plek hebben.
Ja, wat doen ze allemaal moeilijkquote:Op donderdag 17 september 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zuiderpark kunnen ook genoeg tentjes. En wat dacht je van het strand?
'Den Haag, stad van de vrede'quote:Op donderdag 17 september 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wat doen ze allemaal moeilijk
Hebben jullie ook PVV spandoeken hangen op plaatsen waar je de stad binnenkomt?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
'Den Haag, stad van de vrede'
laat me niet lachen
Geen idee. Heb ze niet gezienquote:Op donderdag 17 september 2015 00:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben jullie ook PVV spandoeken hangen op plaatsen waar je de stad binnenkomt?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)den-eigen-volk-eerstquote:Op donderdag 17 september 2015 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ze niet gezien
Ja had ik gezien.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)den-eigen-volk-eerst
Groeten uit IJmuiden.
Dat soort shit wordt toch wel weggehaald, volgens mij hebben ze dat hier ook gedaan.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had ik gezien.
Nja Den Haag heeft genoeg amoebes die dit ook kunnen doen dus...
Sowieso, vissersdorp alles! Geen flauwekulletjes!quote:Op donderdag 17 september 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Je bent niet Links, niet Rechts, maar rechtdoorzee.
Yoki = Rita Verdonkquote:Op donderdag 17 september 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Je bent niet Links, niet Rechts, maar rechtdoorzee.
Niet eens. Ik ben gewoon Yoki met mijn eigen mening, en ik ben niet eens zo politiek betrokken .. of dat was ik wel en toen moest ik kotsen, dat zeg ik; ik bemoei niet. Ik stem ook gewoon ook gewoon niet heh. Als het los gaat dan gaat het los en ben ik er voor mijzelf en mijn naasten, zover is het inmiddels. "Participatiemaatschappij" .. iedereen gaat voor zich en wil ook niet aanpassen en gezien de huidige omstandigheden valt daar ook niet aan te passen .. Geef jij je woning weg aan een vluchteling? Wachtlijsten van fucking veel jaar .. Zorg die naar de klote gaat, miljarden die naar het buitenland gaan terwijl het hier eigenlijk stiekem helemaal niet zo goed gaat.. Maar ja ... dat is de schuld van de economie ..quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En juist in dat opzicht zou ik willen schreeuwen; STOP!!
Ben jij de sherryvriendin van Karina?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet eens. Ik ben gewoon Yoki met mijn eigen mening, en ik ben niet eens zo politiek betrokken .. of dat was ik wel en toen moest ik kotsen, dat zeg ik; ik bemoei niet. Ik stem ook gewoon ook gewoon niet heh. Als het los gaat dan gaat het los en ben ik er voor mijzelf en mijn naasten, zover is het inmiddels. "Participatiemaatschappij" .. iedereen gaat voor zich en wil ook niet aanpassen en gezien de huidige omstandigheden valt daar ook niet aan te passen .. Geef jij je woning weg aan een vluchteling? Wachtlijsten van fucking veel jaar .. Zorg die naar de klote gaat, miljarden die naar het buitenland gaan terwijl het hier eigenlijk stiekem helemaal niet zo goed gaat.. Maar ja ... dat is de schuld van de economie ..
Ik bemoei niet, kies geen partij of wat dan ook.. maar ik zie het wel weetje. En dan denk ik bij mijzelf .. niet "what a wonderfull world" maar, wat moet ik doen? Nou .. dan denk ik dat ik in eerste instantie toch echt aan mijzelf en mijn naasten moet denken en zorgen en daarnaast proberen te doen wat ik voor anderen kan doen. Want ik ben en blijf een behulpzame vent.
En juist in dat opzicht zou ik willen schreeuwen; STOP!! Eerst even orde op zaken stellen.
Alleen als ik mijn jurk aan heb.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij de sherryvriendin van Karina?
quote:Op donderdag 17 september 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat lijstje wel geniaal.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft z'n mediamomentje weer. Het voegt natuurlijk geen moer toe aan de discussie, maar ach...quote:Op donderdag 17 september 2015 01:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vond dat lijstje wel geniaal.
Maar hij maakt wel even alle mensen wakker.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft z'n mediamomentje weer. Het voegt natuurlijk geen moer toe aan de discussie, maar ach...
Met een lijstje waardoor de verdeling veel beter is geregeld jaquote:Op donderdag 17 september 2015 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel even alle mensen wakker.
(Of hij doet een poging tot)
Heb je al een tattoo van een meeuw boven je anus?quote:Op donderdag 17 september 2015 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het daar bij blijft. Wilders roept veel, maar bereikt niks. Als kiezer heb je niks aan zulke politici.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Drone lenen? 3 kilo payload.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
3000 vluchtelingen in je stad. boem. opeens. in een tentenkamp
quote:Op donderdag 17 september 2015 01:30 schreef YokiKater het volgende:
Wilders is gevaarlijk, zeker in deze tijd.
huhquote:Op donderdag 17 september 2015 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Drone lenen? 3 kilo payload.
Allebei niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat je er 3 kilo onder kan hangen.. Semtex of zo. Of rijst.
QFTquote:Op donderdag 17 september 2015 01:30 schreef YokiKater het volgende:
Wilders is gevaarlijk, zeker in deze tijd.
Gozer, ik woon in een doorvoerstad .. ze zitten hier in of onder vrachtwagens. Of op zeiljachten.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:38 schreef Fylax het volgende:
Maar nondeju zeg, 3000. Zou eens in jullie stad/dorp moeten komen. Is geen pretje.
Hier zitten al zo'n aantal aan Polen/Spanjaarden/Engelsen/Bulgaren, nooit last vanquote:Op donderdag 17 september 2015 01:38 schreef Fylax het volgende:
Maar nondeju zeg, 3000. Zou eens in jullie stad/dorp moeten komen. Is geen pretje.
Nee het zijn vooral zijn aanhangers die gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
Niet alleen Wilders is 'gevaarlijk', mja.
Het is gewoon echt een kopie van de jaren 30 .. slechte economie, alles gaat beetje kut, volk is het zat.. dan kan (blijkbaar) 1 brulaap die hele zooi omgooien in een grote narigheid. Nu denk ik niet dat Wilders die ambities heeft .. Maar het is wel eng.quote:
Die hebben zeker jouw kraan geïnstalleerd?quote:Op donderdag 17 september 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zitten al zo'n aantal aan Polen/Spanjaarden/Engelsen/Bulgaren, nooit last van
Wacht maar tot er straks meer geweldsincidenten komen waar asielzoekers bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een kopie van de jaren 30 .. slechte economie, alles gaat beetje kut, volk is het zat.. dan kan (blijkbaar) 1 brulaap die hele zooi omgooien in een grote narigheid. Nu denk ik niet dat Wilders die ambities heeft .. Maar het is wel eng.
Nee heb ik zelf gedaan kurva.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben zeker jouw kraan geïnstalleerd?
Wilders is lang niet zo eng als Dolfje. Het is eerder een narcist dan een fascist die er van geniet om telkens weer de aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een kopie van de jaren 30 .. slechte economie, alles gaat beetje kut, volk is het zat.. dan kan (blijkbaar) 1 brulaap die hele zooi omgooien in een grote narigheid. Nu denk ik niet dat Wilders die ambities heeft .. Maar het is wel eng.
Hier wordt je aan het einde van de middag bijna raar aangekeken als je bij de kassa gewoon Nederlands spreektquote:Op donderdag 17 september 2015 01:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik was vandaag in de supermarkt en ik moest wachten bij de kassa, voor mij was zo'n Poolse dame met dr kutkoter en omdat ze die steeds moest corrigeren kon ik haar afkomst herhalen. Dus ik zei gewoon "siema polski", want ik ben een multiculturele jongen, en toen zei ze dzien dobrie. Dat is toch gewoon netjes? Voor de rest verstond ik geen kut van wat ze verder zei
Dan zijn er hier ook genoeg aanhangers... wat aan de ene kant te begrijpen is maar aan de andere kant weer te betreuren... ik sta aan de zijlijn, ik bemoei niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wacht maar tot er straks meer geweldsincidenten komen waar asielzoekers bij betrokken zijn.
In Duitsland steken ze nu al de boel in de fik.
Het is geen directe vergelijking en de wereld steekt nu ook heel anders in elkaar, maar er is volk.. aanhang .. Dit soort shit is geen voorbode voor een wereldoorlog of derde rijk, maar wel voor een volksoorlog. En dat wil je echt niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilders is lang niet zo eng als Dolfje. Het is eerder een narcist dan een fascist die er van geniet om telkens weer de aandacht te krijgen.
Daar wil ik helemaal niks mee te maken hebben, dan zoeken ze het wat mij betreft allemaal maar lekker uitquote:Op donderdag 17 september 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
Het is geen directe vergelijking en de wereld steekt nu ook heel anders in elkaar, maar er is volk.. aanhang .. Dit soort shit is geen voorbode voor een wereldoorlog of derde rijk, maar wel voor een volksoorlog. En dat wil je echt niet.
Een beetje anarchie is heerlijk, maar het staptelt zich nu op.. en als die bom barst... dan zit je in de shit. Dat druk je ook niet zomaar weg, het is een euh .. "kwestie".
Waar is Triggerturk eigenlijkquote:
Die kant gaat het langzamerhand wel op .. en als dat gebeurt dan is hebben we als overheid altijd nog iets als een "staat van beleg" maar dan is het dus al te laat en zitten we in dezelfde narigheid als het Midden-Oosten .. en ik wil niet stoken, maar zoals ik het zie .. gaan we wel die kant op. Stapje voor stapje.quote:Op donderdag 17 september 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wil ik helemaal niks mee te maken hebben, dan zoeken ze het wat mij betreft allemaal maar lekker uit
[..]
Waar is Triggerturk eigenlijk
Zodra er oorlog uitbreekt vlucht ik zo snel als mogelijk het land uitquote:Op donderdag 17 september 2015 02:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kant gaat het langzamerhand wel op .. en als dat gebeurt dan is hebben we als overheid altijd nog iets als een "staat van beleg" maar dan is het dus al te laat en zitten we in dezelfde narigheid als het Midden-Oosten .. en ik wil niet stoken, maar zoals ik het zie .. gaan we wel die kant op. Stapje voor stapje.
Slaap lekker a sahbi!quote:Op donderdag 17 september 2015 02:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra er oorlog uitbreekt vlucht ik zo snel als mogelijk het land uit
Maar dit gaat me allemaal veel te veel richting BNW Yoki, en ik vind het ook al lang tijd om te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |