Wist niet dat ik de lapo had .quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Tem voelt zich weer te goed om een nieuw topic te openen zeker met zijn hoofd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik durfde eigenlijk niet te kapen van een FA
Je ziet om de een of andere reden niet goed meer dat het topic dicht is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Tem voelt zich weer te goed om een nieuw topic te openen zeker met zijn hoofd
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium kent een jongen met het syndroom van Down die jou zo een beker gaat uitreiken.
Ik zit er gewoon bij he.....quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium kent een jongen met het syndroom van Down die jou zo een beker gaat uitreiken.
Dat was wel het grapje jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken, begrijp ik?
Tim blowt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef d4v1d het volgende:
Wat een leuk grapje timmmmm.
Nu krijg je een sticker
Het is inderdaad nauwelijks nog zichtbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet om de een of andere reden niet goed meer dat het topic dicht is.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Op mobiel zie ik alles prima hoor.
Jaloers op mijn HTC?quote:
Je hebt iedereen weggejaagd d1v4d.quote:
Zo is hij gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd d1v4d.
Ben je tegen een tram aangelopen ofzoquote:
Is een mooie prestatie.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je tegen een tram aangelopen ofzo
Wat hebben ze gedaan dan?quote:
Ja. Terwijl ik alleen jou wou weg hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt iedereen weggejaagd d1v4d.
Zelfs dat kan je niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Terwijl ik alleen jou wou weg hebben
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Terwijl ik alleen jou wou weg hebben
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Was alleen druk met de kinderen.quote:
Lekker bijtijds naar bed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Neuh. Was alleen druk met de kinderen.
Ze gingen laat vandaag. Toen nog ff boodschappen doen en toen was het alweer laat. Morgen om half 7 start de nieuwe dag weer.quote:
Ken het, uitslapen is er niet meer bij. Hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze gingen laat vandaag. Toen nog ff boodschappen doen en toen was het alweer laat. Morgen om half 7 start de nieuwe dag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |