why?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Fylax het volgende:
Als je het over KLB SC hebt, die is gesloten.
spuit elfquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:29 schreef Fylax het volgende:
Als je het over KLB SC hebt, die is gesloten.
Geen uitleg gegeven waarom hij dicht is.quote:
Weet niemandquote:
gwn deze tochquote:
nee dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Remqo het volgende:
Tja, was het nou nodig om er een hangslot op te gooien?
niet eens een sluitpostquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef Remqo het volgende:
Tja, was het nou nodig om er een hangslot op te gooien?
waar kom jij opeens vandaanquote:
Ik heb nudes van Danny, komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb hier een verklaring van goed gedrag liggen dus mij kunnen ze niks maken I KNOW NOTHING FUCK THE POPO. rich nigga's only peace out
Valt me een beetje tegen, en zo heel erg was de oude TT toch ook weer niet?quote:
heeft pas 7 pagina's aan post en mag nu al moderatortje spelen wat is dese :Squote:
iddquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen, en zo heel erg was de oude TT toch ook weer niet?
Het was gewoon met een knipoog.
hey een oud mod die na zes maanden weer eens postquote:
had eerst een ander accountquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
heeft pas 7 pagina's aan post en mag nu al moderatortje spelen wat is dese :S
pff dit forum gaat met de dag meer achteruitquote:
Ik stop wel ff wat in je reet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb echt een trap onder mijn reet nodig. ben lui
Waar dan?quote:
net verwijderdquote:
LACH jijquote:
nee kan niet omdat verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
Kan geen nieuwe openen, wss iemand al gedaan?
optyfen boelerquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
Eindelijk, die hele autisten sc kwam iedere normale FOK!ker de strot uit.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
nee man deze is toch nog niet dicht? ik ga niet terug naar die mongooltjes iigquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja godverdomme, nu moeten we terug naar GRTD
ja maar wij autisten voelden ons er thuisquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
nu gaan wij autisten alle andere topics instromen, fijn he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
Normale fok!kerquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee man deze is toch nog niet dicht? ik ga niet terug naar die mongooltjes iig
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef Gridlok het volgende:
vies kliekje, kijk ze samenzwerensc
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
waar is Frank? die zou dit alles binnen een minuutje kunnen fixen door een goede, inspirerende post
heb er wel eens gepost, toen deden ze normaal, blijkbaar is te veel nieuwe users te veel voor zequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
grtd zitten ook best chille users hoor
vooral die ene die zegt dat KLB SC triest is omdat we mensen wegpesten maar dan ons daar weer probeert weg te pestenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
grtd zitten ook best chille users hoor
Ja, die moet haast wel trombone spelen in de userfanfarequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vooral die ene die zegt dat KLB SC triest is omdat we mensen wegpesten maar dan ons daar weer probeert weg te pesten
wat een idioot is dat zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vooral die ene die zegt dat KLB SC triest is omdat we mensen wegpesten maar dan ons daar weer probeert weg te pesten
Oké.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vind de nieuwe layout wel lekker
Ach krijgt de ban-button ook weer eens wat te doen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu gaan wij autisten alle andere topics instromen, fijn he?
wie?quote:
insomnia_quote:
ey spreek voor jezelf ik wil gwn mijn sc terugquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een domme zet. Wij van de klb sc zijn een stel PSYCHO'S en dat laten ze nu los op de "normale" fokkers............ well done fok
nu zijn we zogenaamd ontsnapt uit de inrichting.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een domme zet. Wij van de klb sc zijn een stel PSYCHO'S en dat laten ze nu los op de "normale" fokkers............ well done fok
oh die trollt gewoonquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
Dit ja, ik ga me echt niet aanpassen hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey spreek voor jezelf ik wil gwn mijn sc terug
mijn scquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey spreek voor jezelf ik wil gwn mijn sc terug
Niet echt, je kan toch overal posten op dit forum, zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
\BEGIN JE3 OOK AL TE SCHUIMBBEKKE GRIDDIE?
quote:
Dacht dat jij dat ondertussen al wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is #1 KLB SC poster in 2015 niet haten
onze SCquote:
quote:
Je schat me veel te hoog inquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]je snapt toch wel hoe ik dat bedoel
ohquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat ondertussen al was
hij is van dannyquote:
netjes, goede top 2quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-01-2015 t/m 15-09-2015
nr / aantal posts / gebruiker
001 31380 deadprez
002 29297 Der_Mann
klik hier voor meer stats
misschien is het toch beter dat de SC verwijderd is danquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
De SC was de enige plek waar ik mezelf kon zijn.
Als je nou gewoon geen baan had genomenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-01-2015 t/m 15-09-2015
nr / aantal posts / gebruiker
001 31380 deadprez
002 29297 Der_Mann
klik hier voor meer stats
Ja, maar wij wonen daarquote:
hehehequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien is het toch beter dat de SC verwijderd is dan
Dus je bent toch een communistquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
De SC was de enige plek waar ik mezelf kon zijn.
van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu mag je niet kapen, laposter opent nieuw deel
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu mag je niet kapen, laposter opent nieuw deel
oud-ongeschreven regel toen reeksen nog niet bestondenquote:
nee is gewoon helemaal verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef Neverknown het volgende:
Rare is dat er niet eens een melding bijstaat.
wat weet jij daar nou weer van, reeksen bestaan al sinds 2000 ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oud-ongeschreven regel toen reeksen nog niet bestonden
Inb4 te veel gekut. Mot godverdomme afgelope zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is gewoon helemaal verwijderd
snap t ook echt niet, vooral niet omdat hij net weer open was
vieze herman-sympatisantquote:
wow al sinds voordat Fylax werd geborenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou weer van, reeksen bestaan al sinds 2000 ofzo
oh zei chai laatstquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou weer van, reeksen bestaan al sinds 2000 ofzo
nee er stond eerst wel een ban op kapen geloof ik maar dat had niks met het al dan niet bestaan van reeksen te makenquote:
okequote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee er stond eerst wel een ban op kapen geloof ik maar dat had niks met het al dan niet bestaan van reeksen te maken
Het is om het af te lerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
niet de bedoeling om dan hier verder te klb sc'en. TR
Echt hé, wat een rebelse jongeren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent ook Herman van Tongerloo tochquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar goede hermans; Hermann, Herman Brood, Herman uit Zaltbommel, Herman Göring
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
maar goed ik ga even de triple S combo doen, hopelijk is de SC er dan weertriple s combo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Heb jou ook ff geTR'd trouwens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
maar goed ik ga even de triple S combo doen, hopelijk is de SC er dan weerReken er maar op dat je met vakantie gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Niet alleen gesloten, gewoon helemaal verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef MAHL het volgende:
Is de SC serieus gesloten? Daar gaat dan mijn enige reden om dit forum nog te bezoeken
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kent ook Herman van Tongerloo toch
[..]
shit shave shower
en ook nog fappen erbij nu
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kent ook Herman van Tongerloo toch
god wat ben jij eenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
Als je het sjorren noemt heb je quatro S comboquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shit shave shower
en ook nog fappen erbij nu
Oh. Oepsquote:
Maar waarom danquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen gesloten, gewoon helemaal verwijderd
net ISIS die een of andere oud reliek sloopt ;s cultuur barbarenquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alleen gesloten, gewoon helemaal verwijderd
en ik natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:55 schreef MAHL het volgende:
Is de SC serieus gesloten? Daar gaat dan mijn enige reden om dit forum nog te bezoeken
weet niet preciesquote:
Zonder pardon.quote:
ik krijg melding elke keer als isis word getyptquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
net ISIS die een of andere oud reliek sloopt ;s cultuur barbaren
quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik krijg melding elke keer als isis word getypt
je leek trouwens wel op hem in die postquote:
[ jihad triggerd ]quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik krijg melding elke keer als isis word getypt
Weet ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je leek trouwens wel op hem in die post
bleghquote:
wel jaloers dat ik niet in zijn goede user-lijstje sta en jij welquote:
Ey hij is back, al gezien?quote:
Ik heb er hard voor gewerktquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel jaloers dat ik niet in zijn goede user-lijstje sta en jij wel![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ey hij is back, al gezien?
I'm no longer banned from playing in magic tournaments. I have risen from the ashes to defend my honor against the scrubs of Earth. Prepare yourselves.
[ afbeelding ]
fixedquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:00 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon SC's crashen tot je een streep door je naam hebt. Plata o KLB SC zeg je dan.
nee grapje haha je zou maar in het lijstje van die mongool staanquote:
Ik heb nog steeds geen ban.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
fixed
dus nee laten we dat maar niet doen
Hoe is het met je rijlessen Meloewschquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Neverknown het volgende:
PURE GAAAAA_OSJ
IK ZEG JE IS CHAOSSSSSS
Ik draag mijn strepen met trots. Nee maar als ze in elke SC zo zeuren om nieuwe users als in GRTD ben je er ook zo ja toch slinksequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
fixed
dus nee laten we dat maar niet doen
wordt wel een leuke pot denk ikquote:
''They finally cracked and let you back in?''quote:
nehquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik draag mijn strepen met trots. Nee maar als ze in elke SC zo zeuren om nieuwe users als in GRTD ben je er ook zo ja toch slinkse
ZE IS NAAR TOERKIE LAND. IK 2 WEKEN STILSTAAN.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe is het met je rijlessen Meloewsch
Ze hebben gelijk man, kut klb sc'ersquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik draag mijn strepen met trots. Nee maar als ze in elke SC zo zeuren om nieuwe users als in GRTD ben je er ook zo ja toch slinkse
Voorspelling?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wordt wel een leuke pot denk ik
Manchester United, voor de Champions League.quote:
Zou wel een verrassing zijn.quote:
heb laatste wedstrijdjes van beide teams niet gezien maar denk wel dat Man U wint.quote:
Is het al begonnen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Manchester United, voor de Champions League.
Wat waarom Turkije, ik bedoel kebabzaken heb je hier ook toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ZE IS NAAR TOERKIE LAND. IK 2 WEKEN STILSTAAN.
Wow wow piew piew shots geschotenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee grapje haha je zou maar in het lijstje van die mongool staan
Voorbeschouwing is net begonnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het al begonnen?
Zou verklaren waarom ik genegeerd word door mijn broer.
Hopelijk welquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
hugo reageert niet meer in fb, hebben ze hem ook verwijderd denken jullie?
wow trquote:
Blind staat basis hé.quote:
SBS heeft het nu, leef je onder een steen of zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
Bah, wordt blijkbaar niet meer op nos.nl gestreamt, nu moet ik naar beneden lopen.
Nee, volg voetbal niet zo.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SBS heeft het nu, leef je onder een steen of zo
Die nieuwe layout jaagt mensen weg naar voetbalquote:
niet echt, maar klb sc is wel verwijderdquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er een rel geweest of wat
ohquote:
quote:
Hermann weerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
werd tijd johquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt, maar klb sc is wel verwijderd
Laten we het er op houden dat het allemaal onduidelijk isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
zoietsquote:
Gewoon zomaar?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt, maar klb sc is wel verwijderd
Welkom.quote:
We zien wat er gebeurt als zwakzinnigen de macht krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
nee niet helemaal zomaar, lees klb fb maar evenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?
AGAINST MODERN FOK
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?
AGAINST MODERN FOK
Nu jij nog met je kloonquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We zien wat er gebeurt als linksen de macht krijgen.
Inbe4 sbs 6quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
Gadver schakel in op SBS en hoor meteen Ronald de Boer lullen. Kan die kerel niet eens van TV?
quote:
Dank u, dank u.quote:
Hermann had een TT gemaakt over Danny en de nieuwe Layout, het was nog positief ook, maar het werd voor sarcasme aangezien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?
AGAINST MODERN FOK
Dan waar precies?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, hier is het toch veel gemoedelijker
ff lezenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik weet door die fpsticker hierboven waarom kylie jenner's tieten zo groot lijken
Danny
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastischquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hermann had een TT gemaakt over Danny en de nieuwe Layout, het was nog positief ook, maar het werd voor sarcasme aangezien.
Toen slotje, daarna weg
eyyquote:
Hermann en sarcasme?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastisch
oh heeft hermann een pikante tt gemaaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet helemaal zomaar, lees klb fb maar even
ik las een column met DE oplossing voor het vluchtelingenprobleemquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik weet door die fpsticker hierboven waarom kylie jenner's tieten zo groot lijken
Danny
Was serieuze vraag.quote:
Bewijs het maar. Dat kan niet dus onterecht slotje. En de nieuwe TT van de crew was helemaal puberaal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastisch
Kun je er wat meer over vertellenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik las een column met DE oplossing voor het vluchtelingenprobleem
Waterstofbommen op het Midden-Oosten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
kijk op de FP, de beste nieuwssite van het hele internetquote:
fuck die layout er zijn wel grotere problemen nu de sc weg isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zelfs de quotemelding is lelijk.
eey
dankje Jimmy, ik was even weg en de SC is opeens weg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
* JimmyDean slaat arm om IfIm heen
Ik vind beiden wel schokkend.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die layout er zijn wel grotere problemen nu de sc weg is
We zijn er toch gewoon ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
dankje Jimmy, ik was even weg en de SC is opeens weg.
ik mis jullie
ooooooooooooooo he gettin the pussy tonightquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
afblijven!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het is ernstig, waarschijnlijk houdt het leven hier op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
dankje Jimmy, ik was even weg en de SC is opeens weg.
ik mis jullie
ben ff FB aan het lezen nu, ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die layout er zijn wel grotere problemen nu de sc weg is
daar ben ik blij omquote:
tis een zwarte dagquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik kan niks meer met deze layout heel FOK! is kapot
Ik heb ook zin in pussyquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ooooooooooooooo he gettin the pussy tonight
FB door mij geplaatstquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben ff FB aan het lezen nu, ik vind het wel grappig
net ff gelezen, godverdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hehehequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
oooooooooo nigga brawl, shoot off fo da gurl
linkje?quote:
je UI is echt leukquote:
en nu in normaal Nederlands?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
oooooooooo nigga brawl, shoot off fo da gurl
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik kan niks meer met deze layout heel FOK! is kapot
het is wat je in de brugklas schrijft als betoog voor nederlandsquote:
kut man, nu moet ik misschien nog van mn zolderkamer af, wat is dit voor zeikquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het is ernstig, waarschijnlijk houdt het leven hier op.
Rot jij eens op naar je nieuwe SC, vieze mofquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eet de kat van de buren
Oh, neger gevecht. Een schietgevecht om de liefde van het meisje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
en nu in normaal Nederlands?
nou zegquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rot jij eens op naar je nieuwe SC, vieze mof
quote:Om de 5 posts een banner
Douw nog meer advertenties door onze strot joh, heb je een nieuwe auto nodig ofzo?
Ben heul geen niggaquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh, neger gevecht. Een schietgevecht om de liefde van het meisje.
Haha vind je het gek. Vast alles opgespotenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
Die Kylie Jenner ziet er wel oud uit voor 18
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/c(...)elingenprobleem.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |