Ligt aan de vrouw zelf denk ik. In de dertig en misschien begin 40.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:02 schreef aquawoman het volgende:
Wat versta je onder oudere vrouwen? Ik kan me best voorstellen dat een jongen van 17 of 18 een vrouw van dertig interessant vindt - sterker nog, dat heb ik zelf ook regelmatig meegemaakt. Maar als je graag langsgaat in het bejaardentehuis om daar chickies op te pikken vind ik het een wata nder verhaal.
Dat kan kloppen. Iedereen werkt anders, merk ik aan mezelf. Maar dit maakt het toch niet meteen apart of vreemd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Het wijkt af van de norm in ieder geval. Biologisch gezien vallen mannen op jonge vrouwen, want dan zijn ze het meest vruchtbaar.
Toch wel. Maar is dat erg?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Iedereen werkt anders, merk ik aan mezelf. Maar dit maakt het toch niet meteen apart of vreemd?
Dat is toch fijn om te horen. Maar herken(de) jij jezelf hier niet in? Bijvoorbeeld dat je wanneer je jonger was- toch geneigd was om naar oudere vrouwen te kijken? En was er ook sprake van enige vorm van interesse?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:07 schreef Kaashapje het volgende:
Je bent zoals je bent. En er zijn ook vrouwen voor jou; Google maar op 'cougar gezocht'.
Flauw dat oude vrouwen met ern toyboy geen probleem is maar dat jouw situatie als pedofilie wordt bestempeldquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Haha ik heb dat meer een paar jaar naar beneden. 16/17
Ik neem aan dat er wel genoeg vrouwen uit die leeftijdscategorie zijn die zo'n "toy-boy" willen proberen. Hehe.
Haha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:50 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Flauw dat oude vrouwen met ern toyboy geen probleem is maar dat jouw situatie als pedofilie wordt bestempeld. Ik heb/had dat trouwens ook hoor. Maar ze worden vanzelf ouder
.
Je opnieuw inschrijven voor het examenjaar op Mavo niveau, en volgend jaar doorstromen naar het Havo examenjaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haha.
Het probleem is eerder dat ik simpelweg geen contact (meer) heb met meisjes die zo oud zijn.
Wat moet ik daarmee doen?
Kerel ik zit al in mijn tweede jaar op de universiteitquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:59 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Je opnieuw inschrijven voor het examenjaar op Mavo niveau, en volgend jaar doorstromen naar het Havo examenjaar.
Denk dat de meeste vrouwen er zich eerder voor schamen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Haha ik heb dat meer een paar jaar naar beneden. 16/17
Ik neem aan dat er wel genoeg vrouwen uit die leeftijdscategorie zijn die zo'n "toy-boy" willen proberen. Hehe.
In de zin dat het niet de meest voorkomende voorkeur is, kan je het raar noemen. Maar je kan het ook omschrijven als een type waar je op valt. Zo lang jij en zij er tevreden mee zijn, geen probleem toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:58 schreef Skizophrenia het volgende:
Hi,
Ik ben een jongen van 17 jaar. Ik ben geïnteresseerd in oudere vrouwen, maar ik vraag me hierbij wel af of dit raar is? Zo heb ik eerder diepgaande gesprekken gehad met een oudere vrouw en ik weet dat ik me daarbij heel goed voelde,ook omdat ik begrepen word. Ik voel mezelf al redelijk volwassen (of dit ook zo is, is een tweede), en ik denk dat ik me daarom ook eerder aangetrokken voel tot oudere vrouwen.
En het is niet zo dat ik alleen op oudere vrouwen val, maar ik merk dat ik sneller iemand aantrekkelijk vind die ouder is dan ik.
Ik hoor er niet vaak iets over dus ik vraag het me toch af wat dit is? Is dit normaal? Komt dit vaak voor? Genoeg vragen waarmee ik toch wel zit.
Je kansen zijn denk ik wel een flink stukje lager om een vrouw van +10 jaar te fixen op je 20-25e.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:42 schreef Gray het volgende:
Zo lang jij en zij er tevreden mee zijn, geen probleem toch?
Tsja, dat is de package-deal die je maakt. Soms is het type waar je op valt net even minder bereikbaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kansen zijn denk ik wel een flink stukje lager om een vrouw van +10 jaar te fixen op je 20-25e.
Sowieso dat geen van de partijen er iets serieus in ziet maar dat is niet erg.
quote:Op woensdag 16 september 2015 03:38 schreef Impressme het volgende:
Oudere vrouwen zijn veiliger, toch? Zij eisen niks meer, alleen seks, Jongere vrouwen willen kinderen, huisje, boompje beestje en terecht ook.
Streep maar heel snel weer door.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Tvp..
Even peilen welke cougars fok bezit.
Pm is open..
Lienekien en Impres staan genoteerd.
Ik houd het nog even bij een vraagteken.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Streep maar heel snel weer door.
Godsamme, zeg.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:14 schreef Rucola het volgende:
Volgens mij zijn oudere vrouwen ook minder veeleisend, enz.
Denk het echt. Vind ook vaak dat juist de jongens waar de meeste jongere meiden niets mee willen, een oudere vrouw hebben.quote:
Absurd om 'oudere vrouwen' zo over één kam te scheren. Alsof die op basis van hun leeftijd maar met iedereen genoegen nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:17 schreef Rucola het volgende:
[..]
Denk het echt. Vind ook vaak dat juist de jongens waar de meeste jongere meiden niets mee willen, een oudere vrouw hebben.
Ja, sommige dan. Niet allemaal, maar zo bedoel ik het ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Absurd om 'oudere vrouwen' zo over één kam te scheren. Alsof die op basis van hun leeftijd maar met iedereen genoegen nemen.
Ja, maar goed. Minder veeleisende vrouwen heb je van alle leeftijden, i.m.o.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:21 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, sommige dan. Niet allemaal, maar zo bedoel ik het ook niet.
Volgensmij is het meer dat een tiener / begin twintiger alleen maar oppervlakkig bezig is, een volwassen iemand valt meer op de persoon. Wellicht minder veeleisend naar het uiterlijk toe omdat je beter kan relativeren maar op persoonlijkheid vaak een stuk kritischer.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:14 schreef Rucola het volgende:
Volgens mij zijn oudere vrouwen ook minder veeleisend, enz.
Zo bedoel ik het niet. Denk dat jongere meiden meer eisen hebben, soms ook wel onrealistisch ofzo. En dat oudere nuchterder zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 08:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Minder veeleisende vrouwen heb je van alle leeftijden, i.m.o.
Vind het trouwens sowieso vrij akelig klinken.
Ja, dit denk ik ook. Precies dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:31 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Denk dat jongere meiden meer eisen hebben, soms ook wel onrealistisch ofzo. En dat oudere nuchterder zijn
ja day denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgensmij is het meer dat een tiener / begin twintiger alleen maar oppervlakkig bezig is, een volwassen iemand valt meer op de persoon. Wellicht minder veeleisend naar het uiterlijk toe omdat je beter kan relativeren maar op persoonlijkheid vaak een stuk kritischer.
Is wel een stukje gerelativeerder dan wat jij net zeiquote:
2 uur slaap, ht is vroeg zeg😐quote:Op woensdag 16 september 2015 08:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is wel een stukje gerelativeerder dan wat jij net zei
Ouder is in de 30, begin 40. Maar dat is voor iemand van mijn leeftijd wel oud te noemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:05 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe ouder is ouder? Als je valt op iemand van 30 is dat in jou ogen wellicht oud, maar dat vind ik geen oudere vrouw. Dan denk ik wel echt aan 55+ of zo.
Voordelen hebben ook zo zijn nadelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:38 schreef Impressme het volgende:
Oudere vrouwen zijn veiliger, toch? Zij eisen niks meer, alleen seks, Jongere vrouwen willen kinderen, huisje, boompje beestje en terecht ook.
Nee daar ben ik het niet mee eens, ook vanuit jouw leeftijd zie ik 50+ als oudere vrouw. 30 is gewoon gemiddelde leeftijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:07 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Ouder is in de 30, begin 40. Maar dat is voor iemand van mijn leeftijd wel oud te noemen.
Daarom zeg ik ook oudere vrouw, waarmee ik bedoel dat de vrouw overduidelijk ouder is dan ik. In het algemeen kan het wel kloppen wat jij zegt.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens, ook vanuit jouw leeftijd zie ik 50+ als oudere vrouw. 30 is gewoon gemiddelde leeftijd.
Vanuit zijn leeftijd is 50+ bejaard. 30 is ouder.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens, ook vanuit jouw leeftijd zie ik 50+ als oudere vrouw. 30 is gewoon gemiddelde leeftijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:22 schreef Toornig het volgende:
[..]
Vanuit zijn leeftijd is 50+ bejaard. 30 is ouder.
Bepaalde oudere vrouwen zijn aantrekkelijker dan jonge meisjes. Ze zijn volwassen, doen volwassen. Zijn sjiek. Weten zich te gedragen. Ik kan me voorstellen dat een jonge man zo'n vrouw liever hebt.
Ik vind 17 en 30- of 40-plus wel een enorm verschil.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:51 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het fijn wanneer een vrouw zich volwassen kan opstellen. Ook daarom zijn oudere vrouwen aantrekkelijker.
Nee. Ik weet wel zeker van niet. Vraag je dit omdat het zo overkomt of als mogelijke oorzaak?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind 17 en 30- of 40-plus wel een enorm verschil.
Ik bedoel het niet lullig, maar heb je een moedercomplex?
Omdat ik me best kan voorstellen dat je een volwassen(er) vrouw leuker vindt dan leeftijdsgenote, maar waarom dan niet in de twintig?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wel zeker van niet. Vraag je dit omdat het zo overkomt of als mogelijke oorzaak?
Dat weet ik niet. Al zou een meisje van in de 20 mogelijk zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat ik me best kan voorstellen dat je een volwassen(er) vrouw leuker vindt dan leeftijdsgenote, maar waarom dan niet in de twintig?
En al ervaring mee?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Al zou een meisje van in de 20 mogelijk zijn.
Vorig jaar had ik ook gewoon iets met een meisje van 21, maar het ligt er maar net aan hoe volwassen een vrouw is op die leefijd. Na de pak 'em beet 25 zie je het verschil toch meer.
Nee, helaas is dat iets wat niet heel gebruikelijk is en zijn er niet tot nauwelijks vrouwen die zich op die manier open stellen.quote:
17 is ook wel verschrikkelijk jong, hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:43 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Nee, helaas is dat iets wat niet heel gebruikelijk is en zijn er niet tot nauwelijks vrouwen die zich op die manier open stellen.
Dat klopt. Ik zoek het ook niet op ofzo, sta er gewoon voor open. That's it.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
17 is ook wel verschrikkelijk jong, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |