Tsja, dat is de package-deal die je maakt. Soms is het type waar je op valt net even minder bereikbaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kansen zijn denk ik wel een flink stukje lager om een vrouw van +10 jaar te fixen op je 20-25e.
Sowieso dat geen van de partijen er iets serieus in ziet maar dat is niet erg.
quote:Op woensdag 16 september 2015 03:38 schreef Impressme het volgende:
Oudere vrouwen zijn veiliger, toch? Zij eisen niks meer, alleen seks, Jongere vrouwen willen kinderen, huisje, boompje beestje en terecht ook.
Streep maar heel snel weer door.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Tvp..
Even peilen welke cougars fok bezit.
Pm is open..
Lienekien en Impres staan genoteerd.
Ik houd het nog even bij een vraagteken.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Streep maar heel snel weer door.
Godsamme, zeg.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:14 schreef Rucola het volgende:
Volgens mij zijn oudere vrouwen ook minder veeleisend, enz.
Denk het echt. Vind ook vaak dat juist de jongens waar de meeste jongere meiden niets mee willen, een oudere vrouw hebben.quote:
Absurd om 'oudere vrouwen' zo over één kam te scheren. Alsof die op basis van hun leeftijd maar met iedereen genoegen nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:17 schreef Rucola het volgende:
[..]
Denk het echt. Vind ook vaak dat juist de jongens waar de meeste jongere meiden niets mee willen, een oudere vrouw hebben.
Ja, sommige dan. Niet allemaal, maar zo bedoel ik het ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Absurd om 'oudere vrouwen' zo over één kam te scheren. Alsof die op basis van hun leeftijd maar met iedereen genoegen nemen.
Ja, maar goed. Minder veeleisende vrouwen heb je van alle leeftijden, i.m.o.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:21 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, sommige dan. Niet allemaal, maar zo bedoel ik het ook niet.
Volgensmij is het meer dat een tiener / begin twintiger alleen maar oppervlakkig bezig is, een volwassen iemand valt meer op de persoon. Wellicht minder veeleisend naar het uiterlijk toe omdat je beter kan relativeren maar op persoonlijkheid vaak een stuk kritischer.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:14 schreef Rucola het volgende:
Volgens mij zijn oudere vrouwen ook minder veeleisend, enz.
Zo bedoel ik het niet. Denk dat jongere meiden meer eisen hebben, soms ook wel onrealistisch ofzo. En dat oudere nuchterder zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 08:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Minder veeleisende vrouwen heb je van alle leeftijden, i.m.o.
Vind het trouwens sowieso vrij akelig klinken.
Ja, dit denk ik ook. Precies dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:31 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Denk dat jongere meiden meer eisen hebben, soms ook wel onrealistisch ofzo. En dat oudere nuchterder zijn
ja day denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgensmij is het meer dat een tiener / begin twintiger alleen maar oppervlakkig bezig is, een volwassen iemand valt meer op de persoon. Wellicht minder veeleisend naar het uiterlijk toe omdat je beter kan relativeren maar op persoonlijkheid vaak een stuk kritischer.
Is wel een stukje gerelativeerder dan wat jij net zeiquote:
2 uur slaap, ht is vroeg zeg😐quote:Op woensdag 16 september 2015 08:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is wel een stukje gerelativeerder dan wat jij net zei
Ouder is in de 30, begin 40. Maar dat is voor iemand van mijn leeftijd wel oud te noemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:05 schreef Frag_adder het volgende:
Hoe ouder is ouder? Als je valt op iemand van 30 is dat in jou ogen wellicht oud, maar dat vind ik geen oudere vrouw. Dan denk ik wel echt aan 55+ of zo.
Voordelen hebben ook zo zijn nadelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 03:38 schreef Impressme het volgende:
Oudere vrouwen zijn veiliger, toch? Zij eisen niks meer, alleen seks, Jongere vrouwen willen kinderen, huisje, boompje beestje en terecht ook.
Nee daar ben ik het niet mee eens, ook vanuit jouw leeftijd zie ik 50+ als oudere vrouw. 30 is gewoon gemiddelde leeftijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:07 schreef Skizophrenia het volgende:
[..]
Ouder is in de 30, begin 40. Maar dat is voor iemand van mijn leeftijd wel oud te noemen.
Daarom zeg ik ook oudere vrouw, waarmee ik bedoel dat de vrouw overduidelijk ouder is dan ik. In het algemeen kan het wel kloppen wat jij zegt.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens, ook vanuit jouw leeftijd zie ik 50+ als oudere vrouw. 30 is gewoon gemiddelde leeftijd.
Vanuit zijn leeftijd is 50+ bejaard. 30 is ouder.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens, ook vanuit jouw leeftijd zie ik 50+ als oudere vrouw. 30 is gewoon gemiddelde leeftijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |