Zoals je ziet aan mijn posts hierboven, heb ik vannacht ook voor een groot deel wakker gelegen, zonder aanleiding of zo. Misschien toch door de veranderingen in het weer en de drukte op het werk (of zoiets............)quote:Op donderdag 17 september 2015 08:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Bleh, vannacht weer vanaf 3/4 uur heel veel wakker gelegen. Heb toch wel het idee dat het met het vele trainen te maken heeft. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Inslapen is geen probleem, dus de meeste suggesties tegen slaapproblemen op internet helpen niet echt..
Ja, ik heb 'm vorig jaar gelopen. Goed georganiseerd, parcours niet heel boeiend. Oppassen voor omvallende hijskranen onderweg.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:03 schreef Ciscus het volgende:
Hi, is er iemand bekend met de 20 van Alphen hier?
http://www.20vanalphen.nl/
Op 6 maart.
Ja, een keertje wakker liggen door onverwerkte stress of zo kan gebeuren, en dat heeft verder ook niet zoveel invloed op je fysieke prestaties hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zoals je ziet aan mijn posts hierboven, heb ik vannacht ook voor een groot deel wakker gelegen, zonder aanleiding of zo. Misschien toch door de veranderingen in het weer en de drukte op het werk (of zoiets............)
En dat terwijl ik zondag de D2Dloop heb, voor het eerst de 10 EM...
Je weet niet hoe vaak ik dit hebquote:Op donderdag 17 september 2015 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, een keertje wakker liggen door onverwerkte stress of zo kan gebeuren, en dat heeft verder ook niet zoveel invloed op je fysieke prestaties hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Maar ik heb het nu zeker 2/3 nachten per week dat ik echt heel vaak wakker word of uberhaupt niet meer slaap na 3/4/5 uur. En op de andere nachten word ik eigenlijk altijd wel een uur of een halfuur voor mijn wekker al een beetje wakker.
Ik hou mezelf altijd maar voor dat je van in bed liggen ook uitrust maar ideaal is het niet
Oke, ik nam aan dat het eenmalig was omdat je het linkte aan veranderingen in het weer en de opkomende DtD loop.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je weet niet hoe vaak ik dit hebMaar goed, ik overleef het wel.
Als ik jou was zou ik juist wat gaan doen als je toch wakker ligt, gewoon simpele huishoudelijke dingen of zo. Van stilliggen wordt je niet zodanig moe dat weer in slaap valt..
Ok, ik had het anders gelezen. Maar goed, je weet wat je doetquote:Op donderdag 17 september 2015 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, ik nam aan dat het eenmalig was omdat je het linkte aan veranderingen in het weer en de opkomende DtD loop.
Dingen gaan doen wordt overal juist afgeraden omdat je lichaam dan in de 'wakker- modus' komt en je dan sowieso niet meer in slaap komt..
Slaap = trainenquote:Op donderdag 17 september 2015 09:07 schreef YUR het volgende:
Ik heb vooral trainproblemen. Misschien komt het doordat ik zo veel slaap
Je kunt ook overtrained rakenquote:
Is dat als je tijdens het slaapwandelen gaat hardlopen? Slaaprennen dus?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Je kunt ook overtrained raken
En dat dan 100 EMquote:Op donderdag 17 september 2015 09:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat als je tijdens het slaapwandelen gaat hardlopen? Slaaprennen dus?
Van die rotte snare drum op dat album word je wel wakker ja!quote:Op donderdag 17 september 2015 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bij mij staat iig Metallica (St Anger) nu op: als ik nou niet wakker wordt vanochtend.....
Da's bewust he.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Van die rotte snare drum op dat album word je wel wakker ja!
Ja! Echt super!quote:Op donderdag 17 september 2015 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Van die rotte snare drum op dat album word je wel wakker ja!
I know. Maar ik vind t niksquote:
Prima toch! er zijn altijd dagen dat het wat minder gaat en andere dagen dat het beter gaat. Gewoon lekker door trainen en dan lukt het wel!quote:Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Aloria het volgende:
Gister 6,5 km hardgelopen op de loopband. ik was zo onzeker dat ik de 6,5 km niet zou kunnen halen op mijn aller eerste hardloop "wedstrijd" over een paar weken waarvoor ik train
Maar het ging super goed ! Ik kon nog wel even doorgaan zelfs, al is dat een mooie vaste snelheid en als ik zelf ren, merk ik dat ik sneller moe ben, daar moet ik nog even aan werken.
Ik ook!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:00 schreef st0kes het volgende:
Ik hou van lopen, die net als kan me toevoegen vriendjes.
Wel na zware wedstrijden of hele zware trainingen, niet zo op een structurele basis als nu. Maar goed, ik probeer elk weekend een powernap erbij te doen, hopelijk helpt datquote:Op donderdag 17 september 2015 09:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb gelukkig nooit slaapproblemen. Ook nu niet vanwege meer trainen.
Heb je het in eerdere voorbereidingen ook gehad misschien LT?
Ah. Ik heb het idee dat ik dan nog beter slaap juist.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel na zware wedstrijden of hele zware trainingen, niet zo op een structurele basis als nu. Maar goed, ik probeer elk weekend een powernap erbij te doen, hopelijk helpt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |