Zit een mooie piek in het hoogteprofiel, dat zal wel handen- en voetenwerk worden.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kunt alvast de route (incl hoogteprofiel) van komende zondag bekijken
Jij loopt toch ook?
@Oceanonix: reiziger!
Zo, dat zijn veel intervalletjes!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:22 schreef Quoi het volgende:
Nou idd wat een hoogtes. Ik geloof dat het een enerverend rondje wordt
Nog even pochen met mijn intervalletjes (waar de 100m's overigens even snel gingen als de 200m's, anders was het niet te doen)
Ziet er gaaf uit!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:21 schreef Guard het volgende:
Aftermovie van Zaterdag:
https://vimeo.com/139380976
Das een week na Eindhoven? Had me wel leuk geleken, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na navragen bij collega & vriendin en Quoi is er nog geen gegadigde die zeker kan op 18 oktober, en de organisatie wil degene voor het startnummer graag al inschrijven. Dus: is er iemand die als mijn running buddy gratis wil meedoen aan een afstand naar keuze op de Amsterdam Marathon? (8km, halve, of hele marathon) Zo ja dm me even!
Ja, voor mij ook een week erna dusquote:Op woensdag 16 september 2015 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Das een week na Eindhoven? Had me wel leuk geleken, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen.
Ik kan me waarschijnlijk niet inhouden om een week na Eindhoven een rustig rondje te gaan lopen, op zo'n evenement.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook een week erna dus8km hobbelen moet sowieso wel lukken, en afhankelijk van hoe goed ik herstel zal ik proberen een beetje door te lopen
Sterkte!quote:Op woensdag 16 september 2015 16:34 schreef flipsen het volgende:
Ja, dan moet niet iedereen me gaan quoten he, dan kom ik hier nooit wegMaar dank. Gaat niet goed met mijn vader, dat was ook de reden dat ik afgelopen maand in NL was. En nu weer terug met vrouwlief, afscheid nemen. Lastig allemaal, maar ik heb vast wel ergens een hardloopwedstrijdje nodig om even de boel de boel te laten, dus dan meld ik me voor de WLWW
Lijkt me leuk, ik heb alleen nog geen 8 kmquote:Op woensdag 16 september 2015 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, na navragen bij collega & vriendin en Quoi is er nog geen gegadigde die zeker kan op 18 oktober, en de organisatie wil degene voor het startnummer graag al inschrijven. Dus: is er iemand die als mijn running buddy gratis wil meedoen aan een afstand naar keuze op de Amsterdam Marathon? (8km, halve, of hele marathon) Zo ja dm me even!
the downside of being an immigrant, je bent niet zo maar even thuis... sterkte Flipsen!quote:Op woensdag 16 september 2015 16:34 schreef flipsen het volgende:
Ja, dan moet niet iedereen me gaan quoten he, dan kom ik hier nooit wegMaar dank. Gaat niet goed met mijn vader, dat was ook de reden dat ik afgelopen maand in NL was. En nu weer terug met vrouwlief, afscheid nemen. Lastig allemaal, maar ik heb vast wel ergens een hardloopwedstrijdje nodig om even de boel de boel te laten, dus dan meld ik me voor de WLWW
Hier ook ! Zeker met wind tegen pffffquote:Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, intervalletjes waren weer lekker zwaar![]()
En voor het eerst in een half jaar de 10k weer eens aangetikt![]()
Dat is mooi! Maar kun je dan ook de (H)Marathon in Amsterdam terugzetten?quote:
Oostenrijk was vakantie, dit is werk. En voor werk is dit een enorme uitzondering. Werk 18 jaar voor deze baas en ben nooit verder als Etten-Leur gekomen tot nu.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kunt alvast de route (incl hoogteprofiel) van komende zondag bekijken
Jij loopt toch ook?
@Oceanonix: reiziger!
Hmmquote:Op donderdag 17 september 2015 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
Heel herkenbaar L_T, nu ik 3 weken niet gelopen heb slaap ik een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |