quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar als je al PRs tijdens intervaltraining loopt met dus wrsch ook nog rust ertussen, dan moet sub30 toch ook lukken?
Niet goed gelogd is niet gelopen..... jammerquote:Wel met een kleine kanttekening, m'n GPS was op de LvM beetje weggewaaid.
wie met pek omgaat....quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Quoi het volgende:
Zelfs aan de andere kant van de wereld, geïndoctrineerd
Dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
serieus jongens, het is 15 graden. Lange kleding?
Daar dacht ik vanmidag tijdens de lunchpauze ook aan, aan die regel. Ik was keurig in kort-kort een rondje gaan lopen. Zoals het hoort want ik ben geen watje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dit.
We hadden het er zondag nog over. In een training boven de 10 graden in kort-kort, in een wedstrijd kan dat nog makkelijk als het wat kouder is.
Kijk, als zelfs jij het koud vindt.....quote:Op woensdag 16 september 2015 00:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanmidag tijdens de lunchpauze ook aan, aan die regel. Ik was keurig in kort-kort een rondje gaan lopen. Zoals het hoort want ik ben geen watje.
Nondeju wat was het koud!
Het maakt niks uit maar het Is wel leuk!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef YUR het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe hard ze een 5k kan lopen als ze aan het trainen is om de Zevenheuvelenloop goed uit te kunnen lopen?
Het is pas leuk als ze daar lachend door de finish komtquote:Op woensdag 16 september 2015 06:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het maakt niks uit maar het Is wel leuk!
Dat is ook leuk! Heb ik wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is pas leuk als ze daar lachend door de finish komt
Vandaag wordt het weer 20 graden, dus vanavond weer in kort-kort.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kijk, als zelfs jij het koud vindt.....
Ik ga toch vooral af op mijn eigen gevoel en niet op vuistregeltjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dit.
We hadden het er zondag nog over. In een training boven de 10 graden in kort-kort, in een wedstrijd kan dat nog makkelijk als het wat kouder is.
Onder de 10 graden langebroek (training), met een wedstrijd kun je altijd in een hemd en korte broek lopen ook al is het onder 0quote:Op woensdag 16 september 2015 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
De benen kunnen altijd kort boven de 0
Een fles champagne!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef YUR het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe hard ze een 5k kan lopen als ze aan het trainen is om de Zevenheuvelenloop goed uit te kunnen lopen?
Dat vermoeden heb ik idd ook welquote:Op woensdag 16 september 2015 09:21 schreef Quoi het volgende:
GotC dat zal deels worden bepaald door de betrouwbaarheid van je weegschaal. En daarnaast weet iemand anders vast wel iets over zweten enzo
Blijft eraf. Volgende dag hoogstens een paar 200-300 gram erbijquote:Op woensdag 16 september 2015 09:26 schreef Quoi het volgende:
Blijf je die kilo lichter? Of komt die er later weer bij?
Leer mij dat ook eensquote:Op woensdag 16 september 2015 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft eraf. Volgende dag hoogstens een paar 200-300 gram erbij. Wel lekker afvallen zo
Mja er komt altijd wel weer wat bijquote:
Houden zo!quote:Op woensdag 16 september 2015 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft eraf. Volgende dag hoogstens een paar 200-300 gram erbij. Wel lekker afvallen zo
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 16 september 2015 11:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Houden zo!
Dat is een wel heel toepasselijke tekst, aangezien ik bezig ben met een project over behoud van gewichtsverlies. En technieken die daarvoor worden gebruikt zijn overigens óók handig voor 'relapse prevention' bij hardlooptrainingen
Quoi, kan je deze toevoegen aan de OP:quote:
| 1 2 | [b]19 September 2015 - [url=http://www.avfortuna.nl/index.php?page=766&sid=1]Geuzenloop (Vlaardingen)[/url][/b] [*] Maleduck - 5 km |
Cool! Je eerste wedstrijd weer? Of heb ik zitten pitten?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Quoi, kan je deze toevoegen aan de OP:
[ code verwijderd ]
Hij liep eerder al tussen neus en lippen door een 5k in 17 of 18 minutenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Je eerste wedstrijd weer? Of heb ik zitten pitten?
Aan je posticon te zien zijn de omstandigheden niet zoals je ze zou willen.. In dat geval sterktequote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef flipsen het volgende:
Wegens omstandigheden ben ik momenteel weinig aan het rennen en heb nog veel minder tijd om het topic te volgen, sorry! Over 1,5 maand ofzo ben ik er weer!
Klopt, mijn 2e wedstrijd van 2015quote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Je eerste wedstrijd weer? Of heb ik zitten pitten?
Klinkt niet zo best, hoe dan ook, sterkte ermee.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef flipsen het volgende:
Wegens omstandigheden ben ik momenteel weinig aan het rennen en heb nog veel minder tijd om het topic te volgen, sorry! Over 1,5 maand ofzo ben ik er weer!
Veel sterktequote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef flipsen het volgende:
Je kunt alvast de route (incl hoogteprofielquote:Op woensdag 16 september 2015 17:17 schreef Guard het volgende:
Ik heb vandaag zowel wel als geen zin om te lopen. Voel me lichamelijk niet top (verkoudheid komt opzetten), en dan is door de regen banjeren waarschijnlijk niet zo'n heel goed idee. Maar mentaal wil ik wel even de zinnen verzetten door wat te gaan lopen...
Maar ik denk dat ik maar even ervoor moet kiezen om vandaag niet te lopen. Dan maar even wat hersenloos vermaak kijken vanavond om daarmee de zinnen te verzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |