Blijft eraf. Volgende dag hoogstens een paar 200-300 gram erbijquote:Op woensdag 16 september 2015 09:26 schreef Quoi het volgende:
Blijf je die kilo lichter? Of komt die er later weer bij?
Leer mij dat ook eensquote:Op woensdag 16 september 2015 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft eraf. Volgende dag hoogstens een paar 200-300 gram erbij. Wel lekker afvallen zo
Mja er komt altijd wel weer wat bijquote:
Houden zo!quote:Op woensdag 16 september 2015 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft eraf. Volgende dag hoogstens een paar 200-300 gram erbij. Wel lekker afvallen zo
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 16 september 2015 11:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Houden zo!
Dat is een wel heel toepasselijke tekst, aangezien ik bezig ben met een project over behoud van gewichtsverlies. En technieken die daarvoor worden gebruikt zijn overigens óók handig voor 'relapse prevention' bij hardlooptrainingen
Quoi, kan je deze toevoegen aan de OP:quote:
| 1 2 | [b]19 September 2015 - [url=http://www.avfortuna.nl/index.php?page=766&sid=1]Geuzenloop (Vlaardingen)[/url][/b] [*] Maleduck - 5 km |
Cool! Je eerste wedstrijd weer? Of heb ik zitten pitten?quote:Op woensdag 16 september 2015 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Quoi, kan je deze toevoegen aan de OP:
[ code verwijderd ]
Hij liep eerder al tussen neus en lippen door een 5k in 17 of 18 minutenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Je eerste wedstrijd weer? Of heb ik zitten pitten?
Aan je posticon te zien zijn de omstandigheden niet zoals je ze zou willen.. In dat geval sterktequote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef flipsen het volgende:
Wegens omstandigheden ben ik momenteel weinig aan het rennen en heb nog veel minder tijd om het topic te volgen, sorry! Over 1,5 maand ofzo ben ik er weer!
Klopt, mijn 2e wedstrijd van 2015quote:Op woensdag 16 september 2015 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Cool! Je eerste wedstrijd weer? Of heb ik zitten pitten?
Klinkt niet zo best, hoe dan ook, sterkte ermee.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef flipsen het volgende:
Wegens omstandigheden ben ik momenteel weinig aan het rennen en heb nog veel minder tijd om het topic te volgen, sorry! Over 1,5 maand ofzo ben ik er weer!
Veel sterktequote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef flipsen het volgende:
Je kunt alvast de route (incl hoogteprofielquote:Op woensdag 16 september 2015 17:17 schreef Guard het volgende:
Ik heb vandaag zowel wel als geen zin om te lopen. Voel me lichamelijk niet top (verkoudheid komt opzetten), en dan is door de regen banjeren waarschijnlijk niet zo'n heel goed idee. Maar mentaal wil ik wel even de zinnen verzetten door wat te gaan lopen...
Maar ik denk dat ik maar even ervoor moet kiezen om vandaag niet te lopen. Dan maar even wat hersenloos vermaak kijken vanavond om daarmee de zinnen te verzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |