quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar als je al PRs tijdens intervaltraining loopt met dus wrsch ook nog rust ertussen, dan moet sub30 toch ook lukken?
Niet goed gelogd is niet gelopen..... jammerquote:Wel met een kleine kanttekening, m'n GPS was op de LvM beetje weggewaaid.
wie met pek omgaat....quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:20 schreef Quoi het volgende:
Zelfs aan de andere kant van de wereld, geïndoctrineerd
Dit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
serieus jongens, het is 15 graden. Lange kleding?
Daar dacht ik vanmidag tijdens de lunchpauze ook aan, aan die regel. Ik was keurig in kort-kort een rondje gaan lopen. Zoals het hoort want ik ben geen watje.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dit.
We hadden het er zondag nog over. In een training boven de 10 graden in kort-kort, in een wedstrijd kan dat nog makkelijk als het wat kouder is.
Kijk, als zelfs jij het koud vindt.....quote:Op woensdag 16 september 2015 00:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanmidag tijdens de lunchpauze ook aan, aan die regel. Ik was keurig in kort-kort een rondje gaan lopen. Zoals het hoort want ik ben geen watje.
Nondeju wat was het koud!
Het maakt niks uit maar het Is wel leuk!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef YUR het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe hard ze een 5k kan lopen als ze aan het trainen is om de Zevenheuvelenloop goed uit te kunnen lopen?
Het is pas leuk als ze daar lachend door de finish komtquote:Op woensdag 16 september 2015 06:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het maakt niks uit maar het Is wel leuk!
Dat is ook leuk! Heb ik wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is pas leuk als ze daar lachend door de finish komt
Vandaag wordt het weer 20 graden, dus vanavond weer in kort-kort.quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kijk, als zelfs jij het koud vindt.....
Ik ga toch vooral af op mijn eigen gevoel en niet op vuistregeltjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dit.
We hadden het er zondag nog over. In een training boven de 10 graden in kort-kort, in een wedstrijd kan dat nog makkelijk als het wat kouder is.
Onder de 10 graden langebroek (training), met een wedstrijd kun je altijd in een hemd en korte broek lopen ook al is het onder 0quote:Op woensdag 16 september 2015 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
De benen kunnen altijd kort boven de 0
Een fles champagne!quote:Op woensdag 16 september 2015 06:44 schreef YUR het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe hard ze een 5k kan lopen als ze aan het trainen is om de Zevenheuvelenloop goed uit te kunnen lopen?
Dat vermoeden heb ik idd ook welquote:Op woensdag 16 september 2015 09:21 schreef Quoi het volgende:
GotC dat zal deels worden bepaald door de betrouwbaarheid van je weegschaal. En daarnaast weet iemand anders vast wel iets over zweten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |