Zilverlinde weet ik ook nog niet. 84 maanden is wel lang. Bovendien is financieel inschatten van deze mensen niet hun sterkste kant.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:04 schreef Horsemen het volgende:
Ik heb Tropisch Fruit en RS Finance meegepakt. Zilverlinde neem ik niet mee, looptijd voor mij te lang in dit geval. Overigens is de reden waarom dit maar een 5je is wel duidelijk uitgelegd.
Je naam...bedoel je daarmee de wijk?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:13 schreef EindhovenAB het volgende:
Ook RS Finance gepakt, maar Villa laat ik ook liggen.
Website doet het weer. Beetje beroerd moment voor een storing. Project zit vol.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:44 schreef rob746 het volgende:
Die website van rs-finance is niet helemaal lekker. Maar de rest lijkt wel aardig te kloppen. Ik pak deze in ieder geval ff mee voordat hij volzit.
Daar woon ik jaquote:Op donderdag 17 september 2015 10:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je naam...bedoel je daarmee de wijk?
Wel geīnvesteerd, maar voor mij is het te ver weg, anders was ik wel even gekomen.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:15 schreef Gijsbertus het volgende:
Zijn er hier mensen die geinvesteerd hebben in Stael (collin)?
Zojuist mail ontvangen met uitnodiging voor de feestelijke opening.
Ik ga wel langs. Is voor mij niet zo ver van huis..
Tja, dat is voor iedereen anders. Het rendement is op iedere investering het zelfde, of je nu 100 euro inlegt of 10k. Het bedrag per investering is natuurlijk mede afhankelijk van je totale vermogen. Het is natuurlijk verstandig om er goed op te letten dat je voldoende spreiding aanbrengt, en niet alleen binnen je crowdfunding projecten maar ook binnen je totale vermogen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:15 schreef Xeor het volgende:
Vanaf wat voor een bedrag is het nu rendabel om te investeren.
Ik neem aan dat als je ¤100 investeert het zo goed als niets oplevert.
Fee van de platforms is (als die er al zijn) procentueel. Het maakt dus niet uit of je met grote of kleine bedragen investeert. Veel kleine(re) bedragen in veel projecten is wat aangeraden wordt en wat de meesten hier ook doen bij mijn wetenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:15 schreef Xeor het volgende:
Vanaf wat voor een bedrag is het nu rendabel om te investeren.
Ik neem aan dat als je ¤100 investeert het zo goed als niets oplevert.
Nou, welkom hier. Heb je op dit moment nog helemaal geen investeringen gedaan?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:21 schreef Xeor het volgende:
Dank voor de antwoorden, zag dit topic voorbij komen en ben aan het rondkijken op de site geldvoorelkaar hoe alles in elkaar steekt
dankquote:Op donderdag 17 september 2015 11:22 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nou, welkom hier. Heb je op dit moment nog helemaal geen investeringen gedaan?
Ik zou zeggen lees de afgelopen maanden van dit forum op je gemakje terug en probeer je eigen beeld te vormen. Er komen op dit moment regelmatig interessante projecten voorbij. De enige tip die ik je wil meegeven is, neem de tijd en bij twijfel het project lekker aan je voorbij laten gaan. Er komen altijd weer nieuwe projecten….quote:Op donderdag 17 september 2015 11:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
dank![]()
Nee ik heb nog geen investeringen gedaan. Tips?
Stael opening!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:21 schreef obligataire het volgende:
Wel geīnvesteerd, maar voor mij is het te ver weg, anders was ik wel even gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |