quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Die weegt zichzelf, heeft GPS ingebouwd, doet timelapse video en per bluetooth unlockbaar?
Ziet er beeldig uit zo. Vind het wel een mooi printje.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
Gekke Chinezen... Had een Wielrenshirt besteld op TaoBao (via BaseTao)...
Krijg ik er een zakje bij, met iets er in... Eerst kijkende naar het zakje:
[ afbeelding ]
Dit komt er uit (leuke print ook):
[ afbeelding ]
En hoe staat dat dan:
[ afbeelding ]
Als het nou nog een minder opzichtig printje had gehad... Maar dit is wel een beetje te.
En ook wennen aan de nieuwe lay-out van FOK!
Shirt was goed! Had al eerder eentje uit China gehaald en aan de hand van de maattabel kun je makkelijk de juiste naam kiezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 05:01 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ziet er beeldig uit zo. Vind het wel een mooi printje.
gratis poetsdoek....
Maar hoe was het shirt. Klopt de maat etc?
------
Gezien bij de buren. Nieuwe fitnesstracker voor de dames
http://amazfit.com
Komt van Huami. Ben benieuwd of de prijs rond die van de mi band ligt.
Ik vind 'm een stuk mooier dan veel andere fitnesstrackers..voor een damespols.
Nu het design nog vertalen naar iets stoers voor mannen.
Ik zag de foto en was al heel bang dat iemand ging zeggen dat diegene die mooi vond...quote:Op donderdag 17 september 2015 08:20 schreef Kenzi het volgende:
Zag deze toevallig net bij 'nieuw binnengekomen'
[ afbeelding ]
zouden er serieus mensen zijn die dit kopen?
Ik vind het zelfs nu nog te lichtquote:Op donderdag 17 september 2015 02:00 schreef shiznuts het volgende:
Beeldig!
Niet zo beeldig als FOK! nu.Wat een troepzooi met die donkere shit.
Zie het liever zo:
[ afbeelding ]
#noracismoneofmyfriendsisblack
nu ik wat langer kijk, geef ie nou echt 3 keer dezelfde tijd aan?quote:Op donderdag 17 september 2015 08:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zag de foto en was al heel bang dat iemand ging zeggen dat diegene die mooi vond...
50% korting in ruil voor een review van de Syma X5C.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:
Ja mag van mij ook wel gewoon wat lichter ja, naja los daarvan...ik heb met Pandawill een beetje lopen lullen omdat ze benieuwd zijn hoe ze nou de FOK!kers kunnen bereiken dus ze willen nu proberen 'de goedkoopste' te zijn. Dus heb je een product, test het eens in hun webcare topic om een coupon te vragen ervoor. Ben wel benieuwd of ze het waar kunnen maken.
CHI / [Pandawill] Webcare
Kijk dat zijn leuke dealsquote:Op donderdag 17 september 2015 10:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
50% korting in ruil voor een review van de Syma X5C.
Best nice
iDeal doet het niet met dit product.quote:Op woensdag 16 september 2015 05:36 schreef shiznuts het volgende:
Moggel op AliExpress, Weide. Met o.a.:
[ afbeelding ]
En coupon actione: http://brands.aliexpress.com
Omdat aliexpress/alibaba gebruik kan maken van Alipay (zelfde bedrijf) en dat is weer een direct concurrent van Paypalquote:Op donderdag 17 september 2015 10:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
iDeal doet het niet met dit product.
Waarom heeft Aliexpress eigenlijk geen paypal..
Gezien Ebay en Paypal nu 'uit elkaar' zijn, en Alibaba en Alipay ook zou het op zich kunnen dat Aliexpress Paypal zou aanbieden.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
iDeal doet het niet met dit product.
Waarom heeft Aliexpress eigenlijk geen paypal..
Mja, leuk voor de vrouwen. Maar heeft geen features (yay draadloos laden, mag je vaker doen omdat de accu sneller leeg isquote:Op donderdag 17 september 2015 05:01 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Gezien bij de buren. Nieuwe fitnesstracker voor de dames
http://amazfit.com
Komt van Huami. Ben benieuwd of de prijs rond die van de mi band ligt.
Ik vind 'm een stuk mooier dan veel andere fitnesstrackers..voor een damespols.
Nu het design nog vertalen naar iets stoers voor mannen.
Welke nieuwe features zou jij graag zien?[zonder dat de prijs omhoog schiet?pquote:Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk voor de vrouwen. Maar heeft geen features (yay draadloos laden, mag je vaker doen omdat de accu sneller leeg is) die mij het upgraden waard maken van mijn Mi Band v1. Plus duurder voor minder, dus ik wacht met smart /pun intended op een goedkope smartwatch die Xiaomi gelijk aan de Mi Band v1 de markt in zet. Een smartwatch is een leuke add-on, maar als accessoire vertik ik bedragen neer te leggen gelijk aan een volwaardige chinaphone die Motorola, Samsung enzo vragen.
zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:00 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Welke nieuwe features zou jij graag zien?[zonder dat de prijs omhoog schiet?
Ik zou graag een goede hartslagsensor zien die permanent meet. De sensor van de Fit bijvoorbeeld werkt alleen handmatig en dan ook meer niet dan wel.
Welke functies heeft deze die je graag in de Xiaomi zou zien?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]
zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.
display, hartslagmeter, notificatiesquote:Op donderdag 17 september 2015 12:03 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Welke functies heeft deze die je graag in de Xiaomi zou zien?
Zou hem liever waterdichts zien en met gps + harslagmeter ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:
[..]
zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.
Inderdaad. Daar heb je geen ruk aanquote:Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef Kenzi het volgende:
[..]
display, hartslagmeter, notificaties
meer hoef ik eigenlijk niet. geen smartwatch zooi zoals camera, bellen etc.
Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef relativity het volgende:
Waar is de mi band momenteel het goedkoopst? :p
Thanks. Ik ga wel eerst nog even verder kijken naar andere mogelijkheden, omdat ik heb al een keer ben verloren (doordat het bandje gewoon ruk is).quote:Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.
let wel op, er zijn 2 verschillende Mi Band's nu. De normale, en een nieuwere versie met alleen witte led's (die je dus niet kan instellen voor kleur).quote:Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.
Dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 17 september 2015 12:18 schreef Kenzi het volgende:
[..]
let wel op, er zijn 2 verschillende Mi Band's nu. De normale, en een nieuwere versie met alleen witte led's (die je dus niet kan instellen voor kleur).
De huidige bandjes van de Mi band schijnen slecht te zijn[heb geloof ik wel eens foto van Kenzi gezien]. De ik hoop dat ze de kwaiteit daarvan ook verbeteren. Het siliconenbandje van mijn smartband ziet er na een jaar nog als nieuw uit en ik douche ermee, werk er mee in de tuin etc...dus het kan wel.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
De V1 is ook voor de Iphone volgens mij.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Maar wat is het voordeel van de 'nieuwere' dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |