Dan vind ik Bertolf nog beter aan te horenquote:Op woensdag 16 september 2015 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is net Dotan.
Pandaplint vindt dit niet leuk
Buenos dias!quote:
Hij kreeg bij dat nummer een bluegrass gevoel, dus ging hij het op een banjo spelenquote:Op woensdag 16 september 2015 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Bertolf doet tegenwoordig iets met banjo's?
Maar de rest van zijn nieuwe werk is niet met banjo?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij kreeg bij dat nummer een bluegrass gevoel, dus ging hij het op een banjo spelen
Het nummer wat hij vanochtend speelde niet, de rest weet ik nietquote:Op woensdag 16 september 2015 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de rest van zijn nieuwe werk is niet met banjo?
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het nummer wat hij vanochtend speelde niet, de rest weet ik niet(ga niet vrijwillig Bertolf luisteren
)
Heb je al koffie op? Zo nee, dan mag je nog niet klagen!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:23 schreef Pandaplint het volgende:
Fucking Bertolf met z'n baggerstem![]()
Als er een stem is die ik slecht trek is het die van hem wel![]()
Panda ging ook helemaal los in de disco?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Panda ging ook helemaal los in de disco?
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleine SC ging helemaal los in de disco.
De schuurmachine van Rijswijkquote:
Ik heb een hele modetrend veroorzaaktquote:Op woensdag 16 september 2015 10:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De schuurmachine van Rijswijk![]()
De oorzaak van de omzetstijgingen in jeanszaken
Roodbeen was anders ook een prima DJ?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:24 schreef Againzender het volgende:
Stenders naar de middag op Radio2 van 14 tot 16. Kijk, dan is het Rabbering probleem weer opgelost hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |