Dan vind ik Bertolf nog beter aan te horenquote:Op woensdag 16 september 2015 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is net Dotan.
Pandaplint vindt dit niet leuk
Buenos dias!quote:
Hij kreeg bij dat nummer een bluegrass gevoel, dus ging hij het op een banjo spelenquote:Op woensdag 16 september 2015 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Bertolf doet tegenwoordig iets met banjo's?
Maar de rest van zijn nieuwe werk is niet met banjo?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij kreeg bij dat nummer een bluegrass gevoel, dus ging hij het op een banjo spelen
Het nummer wat hij vanochtend speelde niet, de rest weet ik nietquote:Op woensdag 16 september 2015 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de rest van zijn nieuwe werk is niet met banjo?
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het nummer wat hij vanochtend speelde niet, de rest weet ik niet(ga niet vrijwillig Bertolf luisteren
)
Heb je al koffie op? Zo nee, dan mag je nog niet klagen!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:23 schreef Pandaplint het volgende:
Fucking Bertolf met z'n baggerstem![]()
Als er een stem is die ik slecht trek is het die van hem wel![]()
Panda ging ook helemaal los in de disco?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Panda ging ook helemaal los in de disco?
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleine SC ging helemaal los in de disco.
De schuurmachine van Rijswijkquote:
Ik heb een hele modetrend veroorzaaktquote:Op woensdag 16 september 2015 10:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De schuurmachine van Rijswijk![]()
De oorzaak van de omzetstijgingen in jeanszaken
Roodbeen was anders ook een prima DJ?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:24 schreef Againzender het volgende:
Stenders naar de middag op Radio2 van 14 tot 16. Kijk, dan is het Rabbering probleem weer opgelost hier
quote:
Nee.quote:
Stenders is interessanter naar mijn smaak.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roodbeen was anders ook een prima DJ?
Ik weet dat men hier bias tov Stenders heeft, maar ik vind Roodbeen op dit moment de beste dagDJ op R2, al is vd Goes ook prima.
quote:Op woensdag 16 september 2015 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stenders is interessanter naar mijn smaak.
Dat is niet bias, maar een mening.
Ik vind Stenders ook gedurfder hoor, snap alleen niet zo dat men Roodbeen niets vindt..quote:Op woensdag 16 september 2015 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
Mex heeft soms wat moeite met meningen die afwijken van z'n eigen mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |