Rotterdam. Maar ik ben op zich wel bereid om te reizen/verhuizen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?
Ik zal de boel in de gaten houden. Klanten in m'n huidige werk zitten in de regio's Den Haag/Amsterdam/Utrecht en ik heb veel met afdeling communicatie en marketing te maken dus als er ergens een gat valt dan geef ik een gil.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rotterdam. Maar ik ben op zich wel bereid om te reizen/verhuizen.
De beste!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal de boel in de gaten houden. Klanten in m'n huidige werk zitten in de regio's Den Haag/Amsterdam/Utrecht en ik heb veel met afdeling communicatie en marketing te maken dus als er ergens een gat valt dan geef ik een gil.
Je bent toch wel keigoed in je werk hè?
Dat soort dingen zijn pré's die je zeker moet vermelden, niet alleen als 'oh dit kan ik ook' maar als reden waarom ze juist jóu aan moeten nemen. We merken namelijk steeds meer dat communicatie-afdelingen 'ons' niet meer nodig hebben omdat ze zelf ook wel met Adobe CS/CC overweg kunnen. En er dan een potje van maken, maar dan komen ze vanzelf naar ons toe. Maar voor het maken van snelle flyers/standaard offertes waarvoor een reclamebureau of een freelance grafisch vormgever te duur is, is het prima. Maar lang niet iedere afdeling heeft zo iemand die de programma's kent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De beste!
Ik ben nu de taalnazi op kantoor want mijn baas kan geen stukje tekst schrijven zonder ten minste 20 fouten in de tekst. Ik kan ook wel de basisdingen in Photoshop, InDesign en Illustrator, als dat nog ergens gevraagd wordt.
Houd er maar over opquote:
Ja hij netwerkt wel veel jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof!Hij netwerkt zich de pleuris, neem ik aan?
Dat lijkt me het spannendst van alles.
Lijkt mij ook, maar in wezen zijn we het nu al aan het doen, maar dan met zolderkamerautisten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
Netwerken vind ik dus het allerkutste wat er is.
Gelukkig ben je geen systeembeheerderquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was vorige maand bij een workshop van PWC met een borrel achteraf. Ik heb alleen aan de bar gestaan en hapjes gegeten. Maar wel samen met iemand die die hele poppenkast van PWC ook niet zo kon hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar in wezen zijn we het nu al aan het doen, maar dan met zolderkamerautisten.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen systeembeheerder
Mijn bureau is een rommeltje, ik kan ook niet net werken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
De pot is zeker ook stuk nu?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef minthy het volgende:
Fax! De eerste in 6 dagen. Mijn ingewanden zijn ontzettend stuk de laatste maanden![]()
6 dagen? Nondeju!quote:
Faalquote.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
6 dagen? Nondeju!
Ik dacht dat mijn faxloze weekend lang was!
Deep Throtan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een inhouse keel-maag-darmarts.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:16 schreef minthy het volgende:
Fax! De eerste in 6 dagen. Mijn ingewanden zijn ontzettend stuk de laatste maanden![]()
baasjequote:
ik wacht....quote:
Zet 'm eens hier: GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaatquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou sorry hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zet 'm eens hier: GC / Marktplaats sukkels #35 - Waar het nog steeds mis gaat
IK GA BELLEN MET EIKEN MIKE, SOW HEEEJJJJ!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
twitter:ekdomop2 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 13:08:38Terug in de studio, maar dit keer bij #nporadio2. De voorbereidingen voor die ochtendshow zijn dus in volle gang. Nu maar eens kijken hoe de sfeer in achter de microfoon erbij hangt. Je ochtend zal vanaf 5 oktober nooit meer hetzelfde zijn!
reageer retweet
Verdomme die nabewerking.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:ekdomop2 twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 13:08:38Terug in de studio, maar dit keer bij #nporadio2. De voorbereidingen voor die ochtendshow zijn dus in volle gang. Nu maar eens kijken hoe de sfeer in achter de microfoon erbij hangt. Je ochtend zal vanaf 5 oktober nooit meer hetzelfde zijn! [ afbeelding ] reageer retweet
Ekdomgodquote:
Je doet het erom he.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ekdomgod
Omdat het een nieuwe show is zal er in het begin wel extra veel fout gaan
Qua muzieksmaak/kennis wel ja. Maar voor de rest is het om te huilen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet dat jij de beste man enorm adoreert!
quote:
Ik heb z'n CD ooit gewonnen, meteen weggegeven. Wat moet ik ermee man.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:42 schreef Bronson het volgende:
Neil Young.![]()
Prima lyrics enzo, maar zijn stem.![]()
Als onderzetter gebruiken..quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb z'n CD ooit gewonnen, meteen weggegeven. Wat moet ik ermee man.
https://www.google.nl/sea(...)h_z4xwIVzOwUCh1T1gKRquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb z'n CD ooit gewonnen, meteen weggegeven. Wat moet ik ermee man.
Godverdomme wat een prullariaquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit had van jou kunnen zijn als je de cd had gehouden.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:20 schreef Ferdo het volgende:
Stenders vanaf januari doordeweeks dagelijks overdag!
Het slechte nieuws: komt in plaats van de Roodshow, dat naar de late avond gaat.
Bron: Jan-Willem Roodbeen net op de radio.
Balen voor jequote:
Yup, eerst tot vanmiddag nog ff van de stad genieten. Morgen rond 9:30 uur zouden we weer in NL moeten zijn.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Balen voor je![]()
Goeie reis terug!
Goede reis Roel! En wat vond je er nou van?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, eerst tot vanmiddag nog ff van de stad genieten. Morgen rond 9:30 uur zouden we weer in NL moeten zijn.
Muis kan niet breienquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit wel wat voor Muis:
[ afbeelding ]
ik heb mij aangemeldquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nk/1673870072857518/
Die barman-post laat m'n bloed koken. En dan heb ik nooit in de horeca gewerktquote:
Ik heb verder niet gelezen. Ik zag dat het over zeuren gaat en dat doe ik graag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die barman-post laat m'n bloed koken. En dan heb ik nooit in de horeca gewerkt
https://www.facebook.com/(...)nk/1674634959447696/quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb verder niet gelezen. Ik zag dat het over zeuren gaat en dat doe ik graag.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)nk/1674634959447696/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Gasten die over je bar heen reiken en FUCKING ZELF HUN BIERTJE GAAN TAPPEN!!!!!"
Ook wel eens gedaanongekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik vond het top!quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Goede reis Roel! En wat vond je er nou van?
Oh was't je eerste keer?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond het top!
En ik moet nog wel ff bijkomen. Gemiddeld 19.000 stappen per dag afgelegd... Dus wel véél gezien!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Gasten die over je bar heen reiken en FUCKING ZELF HUN BIERTJE GAAN TAPPEN!!!!!"
Ook wel eens gedaanHeb dat ook wel eens gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barman was te druk met een meisje versieren
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Ik betaalde wel netjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gedaan.
Barman was te druk met een meisje versieren
Muntjesquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik betaalde wel netjesjij ook?
Ja, bij mij idemquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond het top!
En ik moet nog wel ff bijkomen. Gemiddeld 19.000 stappen per dag afgelegd... Dus wel véél gezien!
Ik verstond het dus niet verkeerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:58 schreef Cee het volgende:
Sprak hij alpaca's nou uit als alpenkaas?
Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik verstond het dus niet verkeerd.
Ik ben een keer naar een internationale Alpaca beurs geweest
Elk jaar in Hapert! En is gratisquote:
Hapert! Da's nondeju om de hoek. Ik heb even de site zitten kijken maar kan niet vinden wanneer het weer is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Elk jaar in Hapert! En is gratis![]()
Ideale brakkezondagmorgenbesteding
Ja, dat wordt veel uitgaan de komende tijd om dat weer een beetje bij te lopenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]een indrukwekkend aantal inchecks
Vorige keer was in maart.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hapert! Da's nondeju om de hoek. Ik heb even de site zitten kijken maar kan niet vinden wanneer het weer is.
Geen idee eigenlijk!quote:
http://www.alpaca-benelux.com/?p=64quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hapert! Da's nondeju om de hoek. Ik heb even de site zitten kijken maar kan niet vinden wanneer het weer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |