De uitgangen gok ik maar ziet er niet bepaald volledig uit.quote:
hij is wat meer van die dingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
waarom claimt fl_freak jou wel in zijn fobo maar jij hem niet in de jouwe? ;s
Derquote:
Zal jou eens laten rocken nomsayyin'quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zal jou even goed rocken nomsayyin'
Vaak zijn het ook de jongens trouwensquote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
toch vind ik het niet echt een logisch ezelsbrug
Een Aap Die Geen Bananen Eet (gitaar).quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:38 schreef Stompzinnig het volgende:
Het enige rijtje dat mensen uit hun hoofd moeten kennen is
Aap noot mies wim Us jet teun vuur gijs lam kees bok weide does hok duif schapen
Laatste snaar is kleine letter 'e'quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een Aap Die Geen Bananen Eet (gitaar).
Zij BRengt ROzen Op GErrits GRaf Bij Vies GRIJS Weer (elektronica).
Eigenlijk wel ja. 'Een Arme Dame Ging Brood eten' kan trouwens ook, maar die van die aap vind ik leuker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatste snaar is kleine letter 'e'
Oh, die ken ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een Aap Die Geen Bananen Eet (gitaar).
Zij BRengt ROzen Op GErrits GRaf Bij Vies GRIJS Weer (elektronica).
kom danquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zal jou eens laten rocken nomsayyin'
In de elektronica zijn meerdere ezelsbruggetjes gangbaar: linkerhandregel, rechterhandregel, LYCI... Anders is het allemaal niet meer te onthouden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh, die ken ik ook wel ja.
Hoewel ik voor de gitaar dat ezelsbruggetje niet meer nodig heb, en met weerstanden en zo ben ik al jaren niet meer bezig geweest.
Die eerste, dat ging toch over stroomrichting, magnetische velden en spoelen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
In de elektronica zijn meerdere ezelsbruggetjes gangbaar: linkerhandregel, rechterhandregel, LYCI... Anders is het allemaal niet meer te onthouden.
Op de Lorentz-kracht is de linkerhandregel van toepassing.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die eerste, dat ging toch over stroomrichting, magnetische velden en spoelen?
Lang geleden. Ook iets met lorebtz, maar wat dat nou was...
Omwquote:
Spijbelen toch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Joo moeten jullie niet naar school?
Al zo'n 10 jaar niet meer. En moet jij niet naar school?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Joo moeten jullie niet naar school?
Ik was goed in deze shit, beste natuurkunde onderwerp ooitquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op de Lorentz-kracht is de linkerhandregel van toepassing.
Rechterhandregel, ook wel kurketrekker-regel genoemd, wordt voor spoelen gebruikt.
LYCI is voor het effect van spoelen en condensatoren op spanning en stroom te onthouden.
Ik heb sowieso een hekel aan claimen, in welke vorm dan ook. Wat de ander doet moet ie zelf maar weten, als ik er maar geen last van hebquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vaak zijn het ook de jongens trouwensIk zou dat never nooit doen. Iemand claimen die mij niet terug claimt.
Waarschijnlijk willen ze vreemde D uit de buurt van hun dinnetje houden.
hmm, heb ik echt al zo lang niet meer in een trein gezeten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoekbanken in de trein zijn overigens een uitzondering. Man wat claim ik die dingen graag.
[ afbeelding ]
hippe broekquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoekbanken in de trein zijn overigens een uitzondering. Man wat claim ik die dingen graag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |