sprachst du deutsch or nah?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer hem te hosselen nu jij me niet meer wilt
*wilquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer hem te hosselen nu jij me niet meer wilt
Sprichst du Deutsche oder nah?quote:
Oeh, je hebt gelijk. Dankjewel daarvoorquote:
Je bent toch niet zo iemand die 'hij wilt' ook in spreektaal gebruikt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oeh, je hebt gelijk. Dankjewel daarvoor
Nopequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo iemand die 'hij wilt' ook in spreektaal gebruikt?
Kon ta bai Chai?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo iemand die 'hij wilt' ook in spreektaal gebruikt?
naamvallen zijn wel kutquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef RockNijntje het volgende:
Duits is baas. Jammer dat je het na de middelbare pas kunt gaan waarderen omdat het als schoolvak zo inmens saai gegeven wordt.
Ik had eerst de beste lerares ooit, maar heb nu een ander. Ik mis die andere leraresquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef RockNijntje het volgende:
Duits is baas. Jammer dat je het na de middelbare pas kunt gaan waarderen omdat het als schoolvak zo inmens saai gegeven wordt.
Rosmanquote:
Kiko bo ta bai hasi awe?quote:
Tenzij je ze op gevoel doet. Ja, dat gaat af en toe fout. Toch Duits afgesloten met een hoog cijfer. Naamvallen op gevoel doen scheelt heel erg veel tijd en haat en analyse en alles wat kut is, dat is die paar foutjes wel waardquote:
en dan zeggen dat Limburgs een raar dialect is..quote:
Dat gaf een leraar eens als ezelsbruggetje, voor de naamvallen.quote:
Succes, hopelijk raakt ze zwangerquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Stompzinnig het volgende:
Yes! 2016 mag ik naar Ariane Grande!
hoe werkt die paardenbrug?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat gaf een leraar eens als ezelsbruggetje, voor de naamvallen.
Ik kan woordjes totaal niet leren maar in grammatica rock ik
naamvallen vind ik nog altijd lastig. ondanks dat ik 3 jaar in duitsland les en stage heb gehadquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat gaf een leraar eens als ezelsbruggetje, voor de naamvallen.
Ik kan woordjes totaal niet leren maar in grammatica rock ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |