Dat programma, was meteen afgelopenquote:
Alleen eten als ie paars van de schimmel is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik eet een gevulde koek van 2 weken oud. Kan dat of ga ik nu dood?
Fawlty Towersquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef McNulty het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe serie. Iemand tips?
Oja ik zag een halve datequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat programma, was meteen afgelopen
Hier dikke zonnnn. Maar wel ook veel wind.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hier is het net gestopt met regenen, maar skaten zit er helaas niet in vandaag.
Wil jij niet zo naapenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kreeg net een brief van de belastingdienst. Krijg ik nu meer geld of niet?!
Ben jij dese?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hier is het net gestopt met regenen, maar skaten zit er helaas niet in vandaag.
Gecondoleerd aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik eet een gevulde koek van 2 weken oud. Kan dat of ga ik nu dood?
Hoezo? Ik ben me van geen kwaad bewustquote:
nou je bent toch een aapquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben me van geen kwaad bewust
Niet apen adorerenquote:
Niet weten dat ik een beest benquote:
Niet weten dat apen beesten zijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een beest ben
En zijn negers ook apen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet weten dat apen beesten zijn____
Niet weten dat ik een beest ben in bedquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet weten dat apen beesten zijn____
WAJO DOTJEquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Een beest voor dit topic:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |