Kijk jij ook?quote:
Ik vind het opzich wel leuk zoquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het erge is dat het mij ook gemakkelijk zou kunnen overkomen
Sukkelquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel leuk zo![]()
Is zo'n meeting met Amerikanen
welke zender?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kijk naar The Undateableser is nog hoop
![]()
Lekker belangrijk. Vergaderingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik merk net dat ik een "belangrijke" vergadering geskipped heb
TLCquote:
Kijk je die van BNN ook?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
TLC
Het gaat over mensen die "apart" zijn en dan gaat daten
Yeah I knowquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
TLC
Het gaat over mensen die "apart" zijn en dan gaan daten
Haha die Michael is best grappig alleen kijkt hij haar niet aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
TLC
Het gaat over mensen die "apart" zijn en dan gaan daten
Zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Yeah I know
Mensen zoals jij en ik dus
Ik heb het maar een paar keer gekeken, dus neequote:
Is dit niet het schattigste wat je ooit hebt gezienquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haha die Michael is best grappig alleen kijkt hij haar niet aan
Ik vind het heerlijk, een programma waar je niet voor hoeft na te denken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat beeldbuis vervuiling
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Is dit niet het schattigste wat je ooit hebt gezien
Ik zal 'm niet makenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, een programma waar je niet voor hoeft na te denken.
Inb4. Het inkoppertje
Doe het, maak hem!quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal 'm niet maken. Maar dan is het wel vermakelijke tv ja
Hier niet. Regen en zwaar bewolkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:57 schreef Neverknown het volgende:
Hier schijnt heeeeeerlijk het zonnetje en daar?
Zit je in Spanje ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:57 schreef Neverknown het volgende:
Hier schijnt heeeeeerlijk het zonnetje en daar?
Limburgquote:
Wauw, wat duurde het langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |