Werklust is niet de basis van dit probleem, dat is en blijft toch de oorlog. Ik blijf het verwarrend vinden dat ik de ene keer lees dat er een hele groep wil komen werken en in een ander bericht dat de hele groep een uitkering wil. Oh ja en een Miele.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:31 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Men had geen opleiding en kwam hier (zonder dwang) graag simpel werk doen. Men vond het dan ook zo geweldig hier dat men wilde blijven.
Ja. En mijn punt is dat men niet net moet doen alsof dit Nederland zoveel gaat opleveren. Daarnaast dat men gewoon terug moet naar Syrie (en andere landen) ALS dat kan.En dat kan ook over een aantal jaar zijn. En we hebben het nu over de groep die komt en er is. Dan krijg je straks nog gezinshereniging.
Welk beleid belemmert de werkgelegenheid van Marokkanen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er zijn genoeg immigranten die het uitstekend doen in Nederland. Natuurlijk zijn er ook problemen met name in de werkgelegenheid van de niet zo hoog geschoolde mensen, dat is niet zo vreemd gezien het beleid van onze overheid.
Je moet de schuld niet leggen bij die "vluchtelingen", maar bij de linkse kerk en andere gutmenschen. Die maken het mogelijk en denken dat ze een goede daad verrichten.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jawel, want alleen mensen die direct vanuit een gevaarlijke situatie in Nederland komen zijn vluchteling. Die "vluchtelingen" waar jij het over hebt zijn 7 á 8 veilige landen gepasseerd. Dat zijn geen vluchtelingen maar parasieten die voor gratis geld komen.
Alles. In Nederland wonen altijd al mensen die door anderen asociaal gevonden worden, het is te zot voor woorden om dan te gaan roepen dat die mensen hier niet permanent mogen wonen. Je kunt ook niet zomaar PVV-ers het land uitknikkeren omdat je ze asociaal vindt.quote:
Daar heb en had ik het ook niet over. Je kan wel mensen die NU komen duidelijk maken dat men hier zeer waarschijnlijk maar tijdelijk is. Marokkanen draai je idd niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alles. In Nederland wonen altijd al mensen die door anderen asociaal gevonden worden, het is te zot voor woorden om dan te gaan roepen dat die mensen hier niet permanent mogen wonen. Je kunt ook niet zomaar PVV-ers het land uitknikkeren omdat je ze asociaal vindt.
Ik heb eigenlijk nog nooit enige hinder ondervonden van de Ramadan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Welk beleid belemmert de werkgelegenheid van Marokkanen?
Maar het is onzin dat de problemen worden veroorzaakt door de stoute Nederlanders die geen Marokkanen (cq moslims) aannemen.
Kijk eens naar:
De islam kiest ervoor zich buiten de NL samenleving te plaatsen, waardoor ze geen baan krijgen.
Niks meer en niks minder.
De islam verstoort onze liberaal-seculiere samenleving. Voorbeelden:
Zo wordt bijvoorbeeld de betaalbaarheid van onze zorg bedreigd in NL omdat hoogzwangere moslimmoeders perse een vrouwelijke arts willen hebben, zodat alle ambulances in NL gereserveerd moeten zijn om het hele land met loeiende sirenes af te struinen naar zo’n vrouwelijke arts.
Plus: De Yunus-affaire, waarbij een pleegkind (volgens seculiere liberale richtlijnen) snel geplaatst kon worden bij 2 liefhebbende ouders, maar doordat de biologische ouders moslim waren, mocht dit niet omdat het om 2 lesbische vrouwen ging.
Dus een zorgsysteem dat rekening moet houden met de islamitische grillen leidt tot gigantische organisatorische en dus ook budgettaire conseqenties.
Verder:
mbt het onderwijs:
De affaire mbt de islamitische school Ibn Ghaldoun.
Examens werden rondgestrooid waardoor alle leerlingen opnieuw examen moesten doen.
https://nl.wikipedia.org/(...)enschap_Ibn_Ghaldoun
Verder:
5x per dag bidden verstoort een normale werkdag.
Tijdens de Ramadan moet een moslim vasten tussen zonsopgang en zonsondergang.
Als de Ramadan in juni valt is dit op onze breedtegraad een groot probleem. Zo kun je nauwelijks functioneren.
En het is bijna onmogelijk in de scandinavische landen.
Dus alleen al op grond van de Ramadan, is hun natuurlijke "thuis" rond de evenaar.
En ga zo maar door……
Dat zou kunnen maar hoe weet jij of dat echt zo is? Ik heb geen glazen bol waarmee ik in de toekomst kan kijken en heb zeker geen idee wanneer Syrië weer veilig is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Daar heb en had ik het ook niet over. Je kan wel mensen die NU komen duidelijk maken dat men hier zeer waarschijnlijk maar tijdelijk is. Marokkanen draai je idd niet meer terug.
Ik ook niet. Daarom geef ik aan " als" en dat die mensen dat wel moeten weten. Niet dat men over 2 jaar gaat roepen dat men niet terug wil terwijl dat kan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar hoe weet jij of dat echt zo is? Ik heb geen glazen bol waarmee ik in de toekomst kan kijken en heb zeker geen idee wanneer Syrië weer veilig is.
Syriers kunnen voor een groot deel gewoon terug naar syrie. In de door de regering gecontroleerde gebieden is het gewoon veilig. De mannen moeten sowieso teruggestuurd worden, want die maken zich schuldig aan desertie. Ze zijn hard nodig om voor het regeringsleger te vechten en ontlopen zo hun plicht om hun land te helpen in de strijd met de terroristen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar hoe weet jij of dat echt zo is? Ik heb geen glazen bol waarmee ik in de toekomst kan kijken en heb zeker geen idee wanneer Syrië weer veilig is.
Dat laatste is onzin.....tenzij men in het leger zat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Syriers kunnen voor een groot deel gewoon terug naar syrie. In de door de regering gecontroleerde gebieden is het gewoon veilig. De mannen moeten sowieso teruggestuurd worden, want die maken zich schuldig aan desertie. Ze zijn hard nodig om voor het regeringsleger te vechten en ontlopen zo hun plicht om hun land te helpen in de strijd met de terroristen.
Waarom zouden ze dat niet moeten roepen, lijkt mij heel normaal om dat wel te roepen al je niet terug wil.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:54 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom geef ik aan " als" en dat die mensen dat wel moeten weten. Niet dat men over 2 jaar gaat roepen dat men niet terug wil terwijl dat kan.
En wij hoeven daar niks mee te doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet moeten roepen, lijkt mij heel normaal om dat wel te roepen al je niet terug wil.
Tot de regering de controle verliest. Dat is de laatste jaren nog wel eens voorgekomen in de door de regering gecontroleerde gebieden, daar is alles mee begonnen weet je nog?quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Syriers kunnen voor een groot deel gewoon terug naar syrie. In de door de regering gecontroleerde gebieden is het gewoon veilig. De mannen moeten sowieso teruggestuurd worden, want die maken zich schuldig aan desertie. Ze zijn hard nodig om voor het regeringsleger te vechten en ontlopen zo hun plicht om hun land te helpen in de strijd met de terroristen.
Wat een flauwekul, vergeet niet dat een heleboel van deze vluchtelingen op de vlucht zijn voor regeringsgeweld dat dit in eerste instantie is wat ze over de grens heeft gedreven, ik vind het belangrijk dat we ze helpen, opvangen, en ondersteunen maar dat betekent niet, zoals ik al eerder zei, dat ze hier zich permanent kunnen vestigen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Dat mogen ze dan roepen. Maar dan ga je als het veilig is wel gewoon terug.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet moeten roepen, lijkt mij heel normaal om dat wel te roepen al je niet terug wil.
IS heeft inmiddels toch echt wel het merendeel van Syrië veroverd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Vooral woestijn, de gebieden waar de regering het voor het zeggen heeft zijn veilig en seculier. Syrie was een fantastisch land voordat de terroristen een burgeroorlog ontketenden met behulp van de amerikanen, turken en golfstaten, laten we dat niet vergeten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
IS heeft inmiddels toch echt wel het merendeel van Syrië veroverd.
Plus er zijn een groot aantal mensen juist op de vlucht voor het regime van Assad.
Maar dat zal jou aan je reet roesten verder, dus whatever...![]()
Aha, we zijn het er dus over eens dat het land in oorlog is. Prima.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Vooral woestijn, de gebieden waar de regering het voor het zeggen heeft zijn veilig en seculier. Syrie was een fantastisch land voordat de terroristen een burgeroorlog ontketenden met behulp van de amerikanen, turken en golfstaten, laten we dat niet vergeten.
Geen directe hinder voor niet-moslims natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit enige hinder ondervonden van de Ramadan.
De traktaties tijdens het Suikerfeest zijn wel een groot pluspunt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Geen directe hinder voor niet-moslims natuurlijk.
Feit blijft wel dat een hele dag vasten natuurlijk invloed heeft op je arbeidsproductiviteit.
En daarom maar een filmpje plaatsen om te promoten waarom mensen geen moslims in dienst moeten nemen? Bewust een groep uit willen sluiten is iets wat je niet moet willen. Het is een nog veel vijandigere opstelling dan die je de andere groep verwijt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Geen directe hinder voor niet-moslims natuurlijk.
Feit blijft wel dat een hele dag vasten natuurlijk invloed heeft op je arbeidsproductiviteit.
http://newobserveronline.(...)germans-in-wurzburg/quote:Ungrateful Invaders Demand Houses from Leftist Germans in Würzburg
SEPTEMBER 8, 2015 BY TNO STAFF— IN EUROPE · 15 COMMENTS
Leftist Germans in Margetshöchheim, a suburb of the Bavarian town of Würzburg—who welcomed the invasion of their country by hordes of nonwhites—received an unpleasant surprise when their “guests” demanded houses upon their arrival and refused to take up the temporary accommodation offered them.
According to a report in Würzburg’s Main Post newspaper, the “refugee protest surprised [their] hosts” after the town had gone through major expense and effort to fit out the Margetshöchheimer gym to accommodate 125 people.
The local authority had even forbidden local clubs and schools from using the sports facility until the end of November—when they hope to have dispersed the invaders.
According to the Main Post, “[E]verything had been prepared . . . in the lobby, signs saying “Welcome” were hung in several different languages. . . .”
Significant here to note that the “welcome” signs were in “different languages”–meaning that they were fully aware that these are not just “war refugees” from Syria, but from all over the Third World. This was in fact confirmed in the very next paragraph, where specific reference was made to Afghans:
“Shortly after ten o’clock the bus arrived, accompanied by Kirchheimer Mayor Björn Jung Bauer. . . . The asylum seekers were welcomed by Margetshöchheims Mayor Waldemar Brohm and the two mayors helped an Afghan family to carry their bags into the shelter. A good atmosphere prevailed . . .
Mayors Björn Jung Bauer and Waldemar Brohm help carry bags for Afghan "asylum seekers"to the shelter.
Mayors Björn Jung Bauer and Waldemar Brohm help carry bags for Afghan “asylum seekers” to the shelter.
“What followed, surprised and angered some of those responsible [for setting up the accommodation],” the Main Post continued.
“The refugees took their luggage out onto the sidewalk below the gymnasium and refused to go into the shelter. They criticized [the officials present] over the fact that they still had no papers and were now again housed in a shelter, while other refugees who had arrived after them, had already received the relevant documents. This was ‘unjust and unfair,’ they said.
“Despite numerous attempts at appeasement by the mayor and administration officer at the district office, the Syrians could not persuaded to move into the shelter. They insisted on an immediate processing of their asylum applications and wanted to be accommodated in houses.
“Mayor Brohm reacted angrily and said he was afraid that the week-long work in preparing the local population would now come to naught. . . .”
The invaders refuse to enter the shelter and instead demand "houses" be given to them immediately.
The invaders refused to enter the shelter and instead demanded “houses” be given to them immediately.
The paper added that the school gymnasium is to be vacated no later than November 1, and until then, the 270 students of the School Association cannot use the hall.
* The German government has announced that it is to launch a new “social housing” building campaign to house the ever-increasing flow of nonwhite invaders pouring into that country.
The plan is to provide Federal Government and municipal property at no charge, while the State Bank KfW will launch a 300 million euro program to build some 30,000 homes.
The announcement will come as a surprise to the more than 130,000 German residents currently on the official waiting list for social housing, but forms part of the present government’s openly declared policy of putting the invaders’ interests first.
Leuke website. Kan doorklikken naar een andere link over "Racist Jewish Hypocrites" , of de "mass Chinese invasion of British forces" en tal van andere artikelen waarin met name Joden het moeten ontgelden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
http://newobserveronline.(...)germans-in-wurzburg/
Asielzoekers in Duitsland zijn inmiddels pissig. Ze willen niet weer, net als in Turkije in een AZC, nee ze willen gewoon meteen een huis. Merkel heeft het beloofd.
Dus Huis of we slopen je land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |