Jaa ellendequote:Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Booooh wat een werk zeg. Echt beun de beunhaasactieMaar wel leuk dat het werkt!
Lol... een mede Ossenaar? Ik had nog wel een motortakel voor je hoor :p Ben zelf ook aan de klus met Honda'squote:Op zaterdag 26 september 2015 00:29 schreef scoober het volgende:
[..]
Ik woon in omgeving oss... why?
haha ja joh? Ik woon in bergemquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:55 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Lol... een mede Ossenaar? Ik had nog wel een motortakel voor je hoor :p Ben zelf ook aan de klus met Honda's
Zelf vorige week zondag nog koppeling vervangen, gaat veel sneller met een motortakel ;-)
HAHA thanks ouwe, die aan elkaar gedraaide kabeltjes waren enkel om te testen hequote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef Dimitri_ het volgende:
Haha geweldig! Die kabeltjes aan elkaar gedraaid allemaal. Het ziet er niet uit maar je flikt het hem wel. Vind ik mooi!
Dat is praktisch Oss. Wat ik allemaal doe?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:12 schreef scoober het volgende:
[..]
haha ja joh? Ik woon in bergemook beetje oss dus! maar vertel! wat doe je dan met honda's? en wat rijd je? misschien kunnen we een keer samen klussen/ ouwehoeren/ pilzen!
Dat is heel wat idd! gaafquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:30 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Dat is praktisch Oss. Wat ik allemaal doe?
Hehe heb je even ? ;D
Heb een 94 Coupé gehad, met B16A2, daarna B20 erin met Turbo. Daarna nog een Hatchback gereden met een D15B vtec erin, toen Accord Type R en nu inmiddels een Civic Coupé uit 1999 met een D16Y8/D16Y7 mini me, waarvan ik volgende week de koppakking ga fixen. Daarna komt hier turbo op of ik swap lekker naar een B16/B18 :-)
Maar zo'n D-serie is wel goedkoop in onderhoud en veel makkelijker allemaal en ook genoeg potentie met Turbo... dus lastig
Dankjewel jongequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:34 schreef Gummiebeer het volgende:
Weer met plezier bijgelezen scoober!![]()
Laatste loodjes wegen het zwaarste met de finish in zicht
Neuhh gas erop hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:40 schreef Piet__Piraat het volgende:
Fijn dat de finish eraan komt! En je maakt er nog een spoedklus van ook, ik dacht dat dit maanden ging duren joh
Fijn om te lezen inclusivequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:16 schreef Inclusive het volgende:
Ik lees met plezier je berichten, schiet mooi op!
de sckakelaar zelf ( solenoid ) is niets mis mee lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Werkt je drukschakelaar wel, en is er we voldoende druk. Een foutcode kan ook een mechanische onderliggende oorzaak hebben.
Nice,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:31 schreef raulbouli het volgende:
Vtec Oil pressure is idd bedrading 9/10 keer, maar daarvoor hoef je niet een kabelharnasje te bestellen, kan ook draadje doortrekken....in het ergste geval is er iets met je solenoid, maargoed, dan pak je die toch gewoon van je B16 :p
Lekkage van je kleppendekselpakking of van je solenoid? Kleppendekselpakking moet je in de hoekjes behandelen met vloeibare pakking, Hondabond of Loctite 5926
Koppakking lukt wel alleen, denk ik... eerste keer.. haha. Het demonteren zal het probleem niet zijn :p
Blok swappen is geen probleem, dat is peanuts. (Alhoewel dat met 2 of 3 mensen wel 3 keer zo snel gaat) Als je hulp nodig hebt met aandrijfas... ik heb ook luchtgereedschap, goede krik enzo, dat werkt een stuk sneller en gemakkelijker
Klinkt ie ook een beetje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:38 schreef scoober het volgende:
Joww,
alle storingen zijn verholpen, alles werkt en motor loopt netjes.
Nu alleen nog professioneel laten afstellen op de dyno en een herkeuring zien te fixen en dan gaan!!
jn heb een gechipte p28 maar die is gechipt voor een b16a2.. daar heb ik vandaag stukkie mee geplankt.. opzich aardig, maar niet optimaal natuurlijk, lees je inbox btw eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:30 schreef raulbouli het volgende:
Dyno hoeft toch niet persee? Heb je een gechipte ecu nu? Gewoon B18C6 mappen op zetten, klaar
Het zijn de klepjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
oliepijl laag? kan het tikken ook van komen
Het was ook "voorkeuren" hequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:13 schreef Pap89 het volgende:
waarom heb je er dan 5 remlichten opzitten?
Veel van die punten zijn wel logisch dat het eerst geregeld moet zijn, voordat ze het überhaupt goed kunnen keuren natuurlijk.
Als ze het over wattage hadden waren het geen muggenzifters.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef scoober het volgende:
- mijn mistlicht moet een hoger wattage lampje in ( muggen zifters )
De garage Oss.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:13 schreef raulbouli het volgende:
Kleppenstellen is best...uhm makkelijk..duurt alleen eventjesWelke garage ben je geweest voor APK?
Sommige punten zijn idd wel erg zeikerig.....
Wat een zeikerd dan, zo was die bij mij helemaal niet! Ik ging voordat ik in Oss woonde altijd naar de Honda dealer toe, was vaak wel 4 tientjes meer, maar werd altijd goed gekeurd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:04 schreef scoober het volgende:
[..]
De garage Oss.
Voorheen doe het zelf garage.
Ken jij nog een goeie garage in oss?
morgen laatste klepje stellen ( als ik tijd heb ) + klep borgenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:31 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het afloopt
Jee wat een prutser.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Kleppen stellen is een vak apart lijkt het wel! Ik mag binnenkort ook weer stellen met de Baleno, liever zelf doen.
Ik had ooit een R25 en liet eens de kleppen stellen bij de Renault dealert... Een monteur presteerde het om de gehele afstelling andersom te doen!![]()
![]()
Daarna zelf ff een anderhalf uur zoet geweest om alles weer te stellen zoals het echt hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |