Wat moet ik daar over bedenken dan? Die heb ik al gereed liggen iigquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Denk je ook aan de radiateur en koelvin icm thermoschakelaar?
Dat je niet de oude van de 1.4 laat zitten, die is denk ik iets kleinerquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef scoober het volgende:
[..]
Wat moet ik daar over bedenken dan? Die heb ik al gereed liggen iig
quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:48 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Daar over gesproken zag ik er een week geleden nog eentje, met maarliefst 25000 km...
Zo'n groene, zag er echt als nieuw uit
ot; gevolgd!
Houd wel van Honda's swaps etc, tof dit!
Wel jammer dat je geen gegroefde schrijven genomen hebt, had zelf ook Brembo MAX schijven en Ferodo DS2500 op mijn EK3.Ik vind eerlijk gezegd gegroefde schijven alleen mooi als de schijven echt groot zijn, vanaf 350 mm ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en m.i. voegen die groeven niet echt iets toe, eerder meer kans op slijtage als scheurtjes e.d.
Haha idd, de diameter van de slangen is ook anders dus het zou niet eens passen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat je niet de oude van de 1.4 laat zitten, die is denk ik iets kleiner
Daar word vrouwlief niet zo blij van hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:30 schreef Nemephis het volgende:
Het is niet mijn smaak, zo'n auto, maar technisch gezien vind ik het wel heel gaaf.
Kun je niet beter een stevig afdak timmeren naast het huis?
Np, als je slim bent, pak je gelijk de distributieriem en koppeling mee, makkelijker dan dit komt je er nooit meer bijquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef scoober het volgende:
[..]
Haha idd, de diameter van de slangen is ook anders dus het zou niet eens passen.
maar thnx voor het meedenken!
Ik ben best slim denk ik dan hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Np, als je slim bent, pak je gelijk de distributieriem en koppeling mee, makkelijker dan dit komt je er nooit meer bij
Of de orginele spanrollen van 250000km terug er nog op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], die grappen heb ik vaker gehoord
, bleek alweer 4 jaar tussen te zitten
Bovendien heb ik papier werk van al het werk wat aan de motor is gedaan afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:38 schreef scoober het volgende:
Nja, je kan zelf ook wel zien of iets er ''nieuw'' uitziet of er al lang op zit.
Ligt eraan wat je precies wilt en waar je woont. Wij betalen via de woningstichting 55 euro voor een garage onder de flat. Daarvoor huurde ik particulier net iets kleiner voor hetzelfde bedrag.quote:
dat laatste zou echt ideaal zijn idd! maar ik ken eigenlijk geen mensen die gelijkgestemd zijn hahaquote:Op dinsdag 15 september 2015 22:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je precies wilt en waar je woont. Wij betalen via de woningstichting 55 euro voor een garage onder de flat. Daarvoor huurde ik particulier net iets kleiner voor hetzelfde bedrag.
Je zou ook kunnen denken aan een grotere loods die je samen met een aantal gelijkgestemden zou betalen. Dat spreidt de kosten en je haalt gezelligheid en kennis in huis
Me too, alles in gelabelde zakjes doen. Vraag je je een poosje later ook niet af waar het ook maar weer hoort.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef boegschroef het volgende:
Zelf had ik alleen niet als die boutjes in 1 bak gegooid, ik ben meer van het 'gesorteerd wegleggen'.
Zo te zien heeft scoober wel ruimte voor een carport, lijkt mij handiger en goedkoper.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik zag laatst iemand die gewoon een oproepje op marktplaats had geplaatst. Ze deelden dan een loods met een man of 4 en hadden ook gezamelijk gereedschap met een kleine maandelijkse inleg. Maargoed, dan zou je dus wel eerst een loods moeten vinden bij je in de buurt
Ik weet het, achteraf ook een beetje spijt van.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:55 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Me too, alles in gelabelde zakjes doen. Vraag je je een poosje later ook niet af waar het ook maar weer hoort.
Uhm veel ste veel.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:03 schreef Inclusive het volgende:
Leuk topic om te volgen.
Iets wat ik mij altijd af vraag bij dit soort auto's, hoeveel geld heb je er in totaal ingestoken? Dan bedoel ik aankoop van auto + alle onderdelen?
goed onthouden voor de volgende keer.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:45 schreef scoober het volgende:
[..]
Ik weet het, achteraf ook een beetje spijt van.
Hobby mag wat kosten hèquote:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 16 september 2015 16:04 schreef Nemephis het volgende:
[..]
goed onthouden voor de volgende keer.
Ik werkte vroeger ook ongeorganiseerd maar toen ik laatst met mijn oude Honda bezig ging na een maand of wat was ik blij dat alles gelabeld was.
[..]
Hobby mag wat kosten hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |