quote:SUICIDAL TENDENCIES, ARCHITECTS, MONSTER TRUCK, AVATAR EN THE SHRINE BEVESTIGD VOOR FORTAROCK 2016
Met trots presenteren we de laatste namen voor de achtste editie van FortaRock. Suicidal Tendencies, Architects, Monster Truck, Avatar en The Shrine zijn bevestigd. Daarmee is de line-up van 26 artiesten voor 4 en 5 juni in het Goffertpark te Nijmegen compleet.
En tegenwoordig met Dave Lombardo op drums, toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:51 schreef Mark het volgende:
Kijk, eindelijk een band die de moeite waard is!
waarschijnlijk alleen op de huidige amerikaanse tour.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En tegenwoordig met Dave Lombardo op drums, toch?
Ben zelf maar voor twee nummers geweest, stond te ver naar achteren, dus niet echt meegekregen.quote:
Die stonden er dan ook tegen hun zin. En dan nog eens al die covers.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
Weet je wat ik enorm kut vond? Disturbed![]()
Mijn god, wat een waardeloos optreden
Dat wist ik niet. En dat verklaart wel een hoop ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die stonden er dan ook tegen hun zin. En dan nog eens al die covers.
Dat is een veronderstelling op basis van hun zure bakkes, hè, ze zijn het mij niet komen vertellen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. En dat verklaart wel een hoop ja.
Ow, ja, die keutel in zijn lange jas met 30 graden in de volle zon, zou ik ook zo kijken ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is een veronderstelling op basis van hun zure bakkes, hè, ze zijn het mij niet komen vertellen.
Moet kunnenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Metallica zit in de geruchtenmolen dit jaar. Wat denken jullie, is dat haalbaar nog voor Fortarock nadat ze de laatste jaren toch weer aan het "krimpen" zijn?
Alleen als Pinkpop ze niet 'wil'. Zie Rammstein dit jaar.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Metallica zit in de geruchtenmolen dit jaar. Wat denken jullie, is dat haalbaar nog voor Fortarock nadat ze de laatste jaren toch weer aan het "krimpen" zijn?
Is het ook, maarja, Pinkpop kan waarschijnlijk beter betalen, meer aanzien, dubbele aan bezoekers, en er zijn ook acts die sowieso alleen de 'major festivals' willen doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:14 schreef Kyran het volgende:
Het is ook raar, je kan ze beter op Fortarock zetten. Past beter en Pinkpop verkoop sowieso wel al zet je er Jan Smit neer.
Eens, en Fortarock gaat anders ook wel een beetje een dump plekje worden voor headliners die niet op Pinkpop staan.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het ook, maarja, Pinkpop kan waarschijnlijk beter betalen, meer aanzien, dubbele aan bezoekers, en er zijn ook acts die sowieso alleen de 'major festivals' willen doen.
Laatste twee waren toch al niet de absolute A-categorie. Ze zijn wel echt een maatje kleiner dan Pinkpop, in alle opzichtenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:20 schreef Kyran het volgende:
Fortarock is ook geen kleintje op zich toch?
Iron Maiden, Rammsten, Slipknot, Volbeat zijn niet de minste namen als headliners en allemaal wel redelijk bevriend met Metallica, dus ik denk niet dat ze nee zouden zeggen. Zullen waarschijnlijk wel wat bandjes zelf mee willen nemen, dat dan weer wel.
Eens, anders ben je gewoon té 'volgend', en heb je teveel concurrentie van dingen als GMM, Pinkpop, Rock am Ring, dat hele Rock im Revier-circus.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Het blijft gewoon jammer dat (mede door het ontbreken van een goede camping gelegenheid) ze niet echt iets blijvends kunnen neerzetten ala Graspop.
Het is een leuk festival, begrijp me niet verkeerd. Erg leuk dat we zoiets ook in NL hebben. Maar het is allemaal net iets te afhankelijk van wat er in de buurt is.
Je hebt nu 2 dagen wel iets te doen op het terrein, maar het is ook net niet voor mensen die niet uit die regio komen. Het zou mooi zijn als ze Fortarock een locatie zou kunnen vinden waar ze 2/3 vaste dagen hun festival met bijbehorende camping kwijt zouden kunnen.
die prijsverlaging en teruggave was in 2015 hoor. Tevens was alleen 2013 een XL editie, daarna was het "gewoon" FortaRock.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Vanaf dat het XL-edities zijn
2013 (Rammstein): 48.000
2014 (Maiden): 25.000
2015 (Slipknot): 15.000
2016 (Volbeat): 20.000 (aldus interview trok VVK nog wat aan na prijsverlaging/teruggave).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |