zaterdagquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:04 schreef Mark het volgende:
Within Temptation bevestigd voor de zondag
Ik zou niet weten waarom niet. Als Epica en Delain en dat soort zaken ook kan, dan zou ik niet weten waarom Within Temptation niet zou kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is nou volgens mij niet bepaald een band die lekker ligt bij het Forta publiek?
Rock Am Ring ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:00 schreef pipster het volgende:
Wat is dat eigenlijk tegenwoordig met dat Volbeat dat als headliner staat bij metal festivals? Forta en Graspop. Dat is toch gewoon middelmatige 3FM rock. (of verklaart dat het meteen...)
Ja, dat die NL overslaan is wel echt zonde, zeker gezien het 'The End' is. Goed, ze trekken ook geen 50k+ bezoekers, maar is het wel een aansprekendere naam dan Volbeat, imho.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Rock Am Ring ook.
Reden: weinig doorstroming in de metal scene en een gebrek aan nieuwe headliners. Daardoor is een feestband als Volbeat maar als headliner gebombardeerd.
Ik blijf er bij dat ze Black Sabbath hadden moeten halen dit jaar.
Dat zal financieel best wel eens een te grote stap geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik blijf er bij dat ze Black Sabbath hadden moeten halen dit jaar.
Daarop inhakend, als het mag. Ik heb een jaar of tien haast geen band gezien, en ben twee jaar geleden pas weer een beetje naar concertenaan het gaan. Dus ik ben best blij dat Maiden en Matallica nog touren, elke band uit de jaren 80 en 90 die ik nog niet gezien heb is welkom. Maar het is eigelijk best gek dat de headliers zo bejaard zijn vaak!quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
weinig doorstroming in de metal scene en een gebrek aan nieuwe headliners.
Die was ik vergeten, vind ik ook leuk. Airbourne vind ik nog wat te weinig eigen smoel hebben...maar wie weet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Avenged Sevenfold is ook al toegetreden tot de "metal headliners".
Wat denk ik de toekomst is dat de Foo Fighters en Queens Of The Stone Age bands straks richting de "metal" festivals wordt geboekt. Maar wie weet heb je over 5 jaar weer een opleving dat er zo eer wat bandjes uit de lucht komen vallen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die was ik vergeten, vind ik ook leuk. Airbourne vind ik nog wat te weinig eigen smoel hebben...maar wie weet.
Nu ja, eens zien wat anderen zeggen, maar de 50k festivals lopen misschien gewoon op hun eind binnen het genre. Is ook niet het einde van de wereld, Twee dagen lang bands die 10k trekken...kan ook heel leuk zijn. Je maakt een festival tenslotte altijd een beetje zelf!
sinds Rammstein is er geen enkele band bijgekomen die een festival van zulke formaten kan headlinen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Misschien dat Tokus of Mark nog suggesties hebben, die hebben er iets meer kaas van gegeten binnen dit genre. En Loveless ook nog wel.
Die beschouw ik al een beetje als "de oude garde":quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat Machine Head uiteindelijk de plek van een Slayer in gaat nemen als grootste thrashband, maar dat is niet genoeg om een groot festival te headlinen
Frappant dat niemand meer Metallica noemt
Alsjeblieft niet. Persoonlijk heb ik liever 1 dag met wat minder maar wel goede bands, dan zo'n hagelschottactiek. Oude Waldrock was altijd een mooi voorbeeld, of de oude DOA. Ik ben oudquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zou een driedaags festival voor 20k in de toekomst niet meer zijn wat we gaan zien? IPV 50k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |