quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:46 schreef AgeEll het volgende:
Die verkochten de laatste x geeneens de verkleinde gelredome uit.
Zouden ze dan ac/dc hebben. Weet niet of dat was uitverkocht vorig jaar.
Daarom, en geen gezeik dat ze er al hebben gestaan (wat je wellicht met Rammstein zou hebben). Die staan weer prima op Pinkpop. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou een top booking zijn voor Forta.
En dan misschien ook gelijk de big fish war RIR mee bezig was?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, en geen gezeik dat ze er al hebben gestaan (wat je wellicht met Rammstein zou hebben). Die staan weer prima op Pinkpop. Iedereen blij.
Ben benieuwd, zou voor al die Duitse festivals een prima headliner zijn. Verwacht dat er maar weinig festivals zijn die én Rammstein én AC/DC hebben. Bijna niet te betalen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dan misschien ook gelijk de big fish war RIR mee bezig was?
ik verwacht eigenlijk geen enkel festival dat AC/DC heeft, aangezien ze zo goed als nooit op festivals staan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zou voor al die Duitse festivals een prima headliner zijn. Verwacht dat er maar weinig festivals zijn die én Rammstein én AC/DC hebben. Bijna niet te betalen.
Zal wss zien dat in de UK AC/DC bv. op Download staat en daar Rammstein ontbreekt, aldus de geruchten op Download FR precies andersom, dus dan AC/DC misschien Hellfest?
Coachelle vorig jaar nog, maar die hebben er moeilijk veel geld voor neergelegd denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik verwacht eigenlijk geen enkel festival dat AC/DC heeft, aangezien ze zo goed als nooit op festivals staan.
Klopt, maar er duiken toch her en der wel wat geruchten op dat er een tweede europese leg komt, met deze keer wel wat festivals. Zal nog steeds een gage zijn die maar door enkelen te betalen is. Zou anders ook niet weten waar Forta mee moet komen als Sabbath, Maiden en Rammstein al af zijn gevallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik verwacht eigenlijk geen enkel festival dat AC/DC heeft, aangezien ze zo goed als nooit op festivals staan.
ik wel. En het is een band die al is genoemd bij een ander festival.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zou anders ook niet weten waar Forta mee moet komen als Sabbath, Maiden en Rammstein al af zijn gevallen.
klopt, maar Coachelle is iets compleet anders dan elk ander festival.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Coachelle vorig jaar nog, maar die hebben er moeilijk veel geld voor neergelegd denk ik.
Dan is het dus RIP Forta in de huidige setup. Goffert is prima aan te passen aan je aantal bezoekers, maar het is en blijft een beetje een droeve bedoening als je weer met kunst- en vliegwerk daar 15k bezoekers in gaat krijgen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik wel. En het is een band die al is genoemd bij een ander festival.
Als het klopt, dan wordt het overigens weer geen mega-Forta. maar meer zoiets als dit jaar. Misschien net iets groter.
Defineer 'echt'quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef mrsmith0331 het volgende:
Als er maar weer eens beetje echte metal komt!
Potentieel interessant!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:17 schreef Tokus het volgende:
ook nog iets met een berg uit het land van hobbits komt ook, had ik zo vernomen.
bovenste ring was dicht toen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:49 schreef AgeEll het volgende:
Was volbeat uitverkocht in de ahoy een paar jaar terug? Vind het niet echt een headliner, maar ben dan ook niet echt fan. Zal aan de programmering liggen of er wat volk op af komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |