Korflades is iets wat je veel ziet in apothekerskasten. Heel handig dat uit kunnen trekken en er goed bovenop kunnen kijken maar heel duur voor vaak maar drie lades in een smal kastje. Hypothekerskast noemen keukenzaken ze.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Nette keuken!
Korflades nog niet eerder gezien. Genoeg opbergmogelijkheden in ieder geval.
Je bent wel iemand die een hele negatieve manier heeft van reageren wist je dat?quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vind je man van het zuurstok roze?
Wel goed trouwens dat je de shuifpui hebt verbreed, is een mooie breedte nu. Zou anders wel stuk minder daglicht door komen.
Thanks! We hebben echt met een staaltje stof en allerlei verf staaltjes gezeten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind die kleur in combinatie met je bank erg leuk.
Dit! Matcht heel mooi bij elkaar. En jullie keuken jaloersmakend mooi.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind die kleur in combinatie met je bank erg leuk.
Misschien meer jouw manier van interpretatie. Vind het namelijk ook een mooie kleur met de meubels en datzelfde type kleur groen in de bank. Matcht goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Je bent wel iemand die een hele negatieve manier heeft van reageren wist je dat?
Het is heel lichtroze en het zou niet op de muur zitten als ie het niks zou vinden.
Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.
Het gaat natuurlijk niet enkel om deze post maar ook hoe je benieuwd was hoeveel last ik ga ervaren van de uitbouw naast me etc.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien meer jouw manier van interpretatie. Vind het namelijk ook een mooie kleur met de meubels en datzelfde type kleur groen in de bank. Matcht goed bij elkaar.
Alleen is het wel erg vrouwelijk, volgens mij geen spelt tussen te krijgen toch. Anyway succes met verder uitpakken en verhuizen.
Maison du Monde. Een Franse Ikea achtige winkel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:02 schreef Nangie het volgende:
Jullie tv-kastje!![]()
Mag ik vragen waar deze vandaan komt?
Dankjewel! Gevonden!quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Maison du Monde. Een Franse Ikea achtige winkel.
Je betaalt wel wat bezorgkosten maar ze leveren gewoon in Nederland.
Hij vindt alles leuk en spannend tegelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:27 schreef Peacefulll het volgende:
Wow! Heel erg mooi sfeertje heb je gecreëerd Lazy!Ik hoop ook met deze kleuren te kunnen gaan werken in ons huis. Mja, eerst nog een
overtuigen.
Wat vind je zoon van jullie nieuwe huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |