Kauai's ouders accepteren mijn blankheid NOOITquote:
Ook het gedeelte waar ze haar seksualiteit ontdekt?quote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar Yats schrijft het hele dagboek van Anne Frank in zijn bericht
Maar daarvan is al bekend dat ze actief hosselen toch?quote:Op maandag 14 september 2015 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij faxie en yats werkt het ook nooit hoor
Dan noem je ook wel 2 mensen hoorquote:Op maandag 14 september 2015 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij faxie en yats werkt het ook nooit hoor
Civquote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Settlers.Anno 1404.
Age of Empires.
Met de tissues in haar bh jaquote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook het gedeelte waar ze haar seksualiteit ontdekt?
is het niet handig om dat te kopiëren en plakkenquote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar Yats schrijft het hele dagboek van Anne Frank in zijn bericht
Ik zou kijken.quote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Settlers.Anno 1404.
Age of Empires.
Ja, je bent ook wel wat jonger natuurlijk. De vrouwen die ik zou trachten te hosselen zijn waarschijnlijk wat te oud voor je.quote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kauai's ouders accepteren mijn blankheid NOOIT
Of gewoon het boek op te sturenquote:Op maandag 14 september 2015 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
is het niet handig om dat te kopiëren en plakken
Ik heb geen idee. Ik zou er sowieso de moeite niet in stekenquote:Op maandag 14 september 2015 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
is het niet handig om dat te kopiëren en plakken
Zou geld doneren. Mits je sexy top aantrekt.quote:Op maandag 14 september 2015 16:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Settlers.Anno 1404.
Age of Empires.
Laat maar. Ik vertel wel gewoon iets over stenen. :$quote:Op maandag 14 september 2015 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je mag mijn wettenbundel wel lenen.
Ik speel alleen Pokémon. Maar dat is sowieso niet echt leuk om te zien bij een ander volgens mij. Tenzij je heel erg grappig bent.quote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.
Maar schietdingen en autodingen en voetbaldingen, meh.
Voor mij zijn de blonde krullen in beeld wel een vereiste.quote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou geld doneren. Mits je sexy top aantrekt.
Zijn echt veel Pokémonkanalen hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speel alleen Pokémon. Maar dat is sowieso niet echt leuk om te zien bij een ander volgens mij. Tenzij je heel erg grappig bent.
Net als bij alle andere games toch? Naar het spel zelf kijken vind ik vrijwel nooit boeiend in dat soort filmpjes.quote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speel alleen Pokémon. Maar dat is sowieso niet echt leuk om te zien bij een ander volgens mij. Tenzij je heel erg grappig bent.
Brb, even omkleden.quote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou geld doneren. Mits je sexy top aantrekt.
Ja? Maar die zijn zeker heel pro. Met al die randzaken die ik maar half begrijp. Ik speel eigenlijk gewoon het verhaal en that's it. :$quote:Op maandag 14 september 2015 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij zijn de blonde krullen in beeld wel een vereiste.
[..]
Zijn echt veel Pokémonkanalen hoor.
Stenen zijn ook reuze interessant.quote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat maar. Ik vertel wel gewoon iets over stenen. :$
Maar jij bent wel grappig toch.quote:Op maandag 14 september 2015 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Horror games zijn daarbij wel het leukst om te kijken vind ik.quote:Op maandag 14 september 2015 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net als bij alle andere games toch? Naar het spel zelf kijken vind ik vrijwel nooit boeiend in dat soort filmpjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |