SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Matige trollpogingquote:Op maandag 14 september 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Yep. Zou hij dat nou veel oefenen op de training? Op zouden zijn reflexen gewoon niet goed genoeg zijn om langer te wachten? Het is toch een keeper die het vooral van zijn positionering moet hebben.![]()
Negeer die figuur gewoon, kraamt alleen maar onzin uit.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 14-09-2015 16:07:37 (Probeer het niet persoonlijk te maken mannen.) ]![]()
Geen trollpoging. Cillessen is qua reflexen helemaal niet zo bijzonder. Dat hoeft ook niet, omdat zijn positionering en inzicht uitzonderlijk zijn. Een Vermeer heeft veel betere reflexen, maar is weer kut in al het andere.quote:
Keepers die de reflexen van Vermeer hebben en de positionering en inzicht van Cillessen zijn niet actief in de Eredivisie.![]()
De Cil heeft prima reflexen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wel dusquote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen trollpoging. Cillessen is qua reflexen helemaal niet zo bijzonder. Dat hoeft ook niet, omdat zijn positionering en inzicht uitzonderlijk zijn. Een Vermeer heeft veel betere reflexen, maar is weer kut in al het andere.
Keepers die de reflexen van Vermeer hebben en de positionering en inzicht van Cillessen zijn niet actief in de Eredivisie.![]()
![]()
Prima, ja. Inderdaad. Met kutreflexen was hij nooit keeper geworden natuurlijk.quote:
Mensen, ik zeg nergens dat Cillessen slechte reflexen heeft, ik geef alleen aan dat dat niet is waar hij het echt van moet hebben. Als hij topreflexen had gehad, dan was hij van wereldtop-niveau en zou hij ook wel eens een strafschop pakken.
Het gaat om nuances. Maar kennelijk vinden jullie Cillessen in alles het allerbeste. Prima hoor.![]()
Penalties doe je niet op reflexen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima, ja. Inderdaad. Met kutreflexen was hij nooit keeper geworden natuurlijk.
Buiten penalties vind ik hem op elk vlak de beste nederlandse keeperHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Reflexen zijn wel degelijk belangrijk bij penaltys. Nooit gekeept zeker? En tja, de beste Nederlandse keeper. Dat mag je vinden. In zijn huidige vorm in ieder geval zeker niet. Krul is momenteel veel beter en laat het ook op een veel hoger niveau zien.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Penalties doe je niet op reflexen.
Buiten penalties vind ik hem op elk vlak de beste nederlandse keeper![]()
daar ben ik het wel mee eens, nou ja hij is wel de meest complete, reflexen is Vermeer sterkerquote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd Newcastle?quote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Reflexen zijn wel degelijk belangrijk bij penaltys. Nooit gekeept zeker? En tja, de beste Nederlandse keeper. Dat mag je vinden. In zijn huidige vorm in ieder geval zeker niet. Krul is momenteel veel beter en laat het ook op een veel hoger niveau zien.![]()
Kijk nou eens goed naar die reddingen. Dan zie je dat hij de meeste pakt omdat hij gewoon het spel goed leest en goed opgesteld staat. Er zitten maar weinig reflex-reddingen tussen hoor. Veel vangballen omdat hij in de baan van het schot staat, gewoon omdat hij weet waar de bal gaat komen. Precies ver genoeg van zijn goal af ook steeds. Dat is echt grote klasse, maar met reflexen heeft het weinig te maken.quote:![]()
Krulquote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Reflexen zijn wel degelijk belangrijk bij penaltys. Nooit gekeept zeker? En tja, de beste Nederlandse keeper. Dat mag je vinden. In zijn huidige vorm in ieder geval zeker niet. Krul is momenteel veel beter en laat het ook op een veel hoger niveau zien.nou nee
![]()
Statistisch doet krul het zeer matig in Engeland de afgelopen jaren. Weet je zeker dat je objectief bent / genoeg kennis bezit?quote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Reflexen zijn wel degelijk belangrijk bij penaltys. Nooit gekeept zeker? En tja, de beste Nederlandse keeper. Dat mag je vinden. In zijn huidige vorm in ieder geval zeker niet. Krul is momenteel veel beter en laat het ook op een veel hoger niveau zien.![]()
Dat was Huntelaar ook. Het enige wat Huntelaar ook kon was koppen. Dan ben je weer bij het probleem "aanvoer"quote:Op maandag 14 september 2015 11:44 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Milik is een goede afmaker, maar voetballend erg matig.![]()
Bovendien zijn de meeste penalties toch onhoudbaar.quote:Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zijn reflexen zijn juist een van zijn pluspunten. Een van de problemen van Cillessen is dat hij rete traag in een hoek is.quote:Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geen trollpoging. Cillessen is qua reflexen helemaal niet zo bijzonder. Dat hoeft ook niet, omdat zijn positionering en inzicht uitzonderlijk zijn. Een Vermeer heeft veel betere reflexen, maar is weer kut in al het andere.
Je moet gewoon geen pingels weggeven.
Pingel veroorzaken bij een zeker doelpunt zal je praktisch altijd een rode kaart opleveren. Sta je daar met 10 man en gaat die bal er naar alle waarschijnlijkheid alsnog in.
Is het geen zeker doelpunt dan is de kans moeilijker dan een penalty dan is het ook dom om de tegenstander een penalty te gunnen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben een vrij redelijke keeper (en een stukje langer dan De Cil). Maar een goed inschoten penal in een hoek pak je niet op reflex. Dat moet je van te voren wel bedenken. Op reflexen pak je ze niet.quote:Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Reflexen zijn wel degelijk belangrijk bij penaltys. Nooit gekeept zeker? En tja, de beste Nederlandse keeper. Dat mag je vinden. In zijn huidige vorm in ieder geval zeker niet. Krul is momenteel veel beter en laat het ook op een veel hoger niveau zien.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Maar als je eenmaal naar de goede hoek gaat, worden reflexen wel belangrijk lijkt me. Om te reageren op de precieze baan van de balquote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben een vrij redelijke keeper (en een stukje langer dan De Cil). Maar een goed inschoten penal in een hoek pak je niet op reflex. Dat moet je van te voren wel bedenken. Op reflexen pak je ze niet.![]()
Corrigeer me gerust als ik er naast zit, maar een goed ingeschoten penal in een hoek pak je toch sowieso niet?quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben een vrij redelijke keeper (en een stukje langer dan De Cil). Maar een goed inschoten penal in een hoek pak je niet op reflex. Dat moet je van te voren wel bedenken. Op reflexen pak je ze niet.![]()
Dit sowieso. Maar zelfs als je de goede kant kiest moet je eenmaal daar toch echt op reflexen handelen. Hoog laag midden, armen strekken of juist terug voor je lijf..quote:Op maandag 14 september 2015 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Corrigeer me gerust als ik er naast zit, maar een goed ingeschoten penal in een hoek pak je toch sowieso niet?
En dan natuurlijk het moment van reageren wanneer de bal wordt geschoten. Dat is ook reflex, of je moet springen voor het schot en dat is wat Cillessen lijkt te doen. En dat doet hij volgens mij omdat hij weet dat hij niet op tijd in de hoek is anders. Kan gebrek aan reflex of sprongkracht zijn, maar als ik zijn gegrabbel zie als hij wel in de goede hoek zit, dan is dat het eerste vooral.![]()
Meer dan de helft wordt houdbaar ingeschoten. Zeker in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2015 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bovendien zijn de meeste penalties toch onhoudbaar.![]()
Mwoah een penalty hoeft niet eens perfect geschoten te worden om een goal te zijn. Zo'n penalty als Ziyech gisteren is die ook houdbaar? Zat niet in de hoek, zacht ingeschoten en half hoog.quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer dan de helft wordt houdbaar ingeschoten. Zeker in de Eredivisie.![]()
kun je die badderkneus verwijderen uit dit topic?quote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef DonRaja het volgende:
Maak er iets anders van met uw goedkeuring.![]()
Ja,als de argumenten op zijn, is schelden altijd nog een optie.quote:Op maandag 14 september 2015 16:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
kun je die badderkneus verwijderen uit dit topic?
Kommop, houdt het even on-topic joh.![]()
Lastig als je zo'n idioot als Pol van Boekel als scheidsrechter op het veld hebt staan.quote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef fathank het volgende:
Je moet gewoon geen pingels weggeven.![]()
Fijn dat je toegeeft dat Cillessen inderdaad een betere keeper is dan Krul, en dat dat een beetje een loze opmerking van je wasquote:Op maandag 14 september 2015 16:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja,als de argumenten op zijn, is schelden altijd nog een optie.
Kommop, houdt het even on-topic joh.![]()
Waar geef ik dat toe dan?quote:Op maandag 14 september 2015 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat je toegeeft dat Cillessen inderdaad een betere keeper is dan Krul, en dat dat een beetje een loze opmerking van je was
Krul is beter. Ook al is dat totaal irrelevant zolang Blind bondscoach is.![]()
Was even mijn interpretatie, omdat je niet reageert op argumenten maar argumenten wel heel belangrijk vindt.quote:Op maandag 14 september 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar geef ik dat toe dan?
Krul is beter. Ook al is dat totaal irrelevant zolang Blind bondscoach is.
Hiddink en van Gaal vonden cillessen ook beter trouwens.![]()
Waarom is krul beter? Dat is niet eens een van de betere BPL keepers en in de BPL keepen een hoop mafklappers.quote:Op maandag 14 september 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar geef ik dat toe dan?
Krul is beter. Ook al is dat totaal irrelevant zolang Blind bondscoach is.![]()
Je moet niet interpreteren. Ben je beroerd in. Bovendien mis je een belangrijk onderdeel van mijn betoog.quote:Op maandag 14 september 2015 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was even mijn interpretatie, omdat je niet reageert op argumenten maar argumenten wel heel belangrijk vindt.
Hiddink en van Gaal vonden cillessen ook beter trouwens.
Maakt niet tot, kun je allemaal teruglezen, inclusief argumenten eb reacties op argumenten van blinde Cillessen liefhebbers.![]()
Nee. Maar een groot deel is wel te halenquote:Op maandag 14 september 2015 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Corrigeer me gerust als ik er naast zit, maar een goed ingeschoten penal in een hoek pak je toch sowieso niet?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jij vindt jezelf wel heel slim he.quote:Op maandag 14 september 2015 16:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet niet interpreteren. Ben je beroerd in. Bovendien mis je een belangrijk onderdeel van mijn betoog.
Maakt niet tot, kun je allemaal teruglezen, inclusief argumenten eb reacties op argumenten van blinde Cillessen liefhebbers.![]()
Dat vind ik niet, dat ben ik gewoon. Maar dat is niet zo'n relevant hoor, als het over voetbal gaat.quote:Op maandag 14 september 2015 17:00 schreef Donnis het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel slim he.
Heel jammer dat elke kanttekening op een Ajax-speler in dit topic meteen gepaard gaat met persoonlijke aanvallen. Jammer, omdat ik nergens suggereer dat Cillessen een slechte keeper is.
Het gaat om nuance verschillen en zelfs dat wordt door een aantal mensen hier gepareerd met schelden en persoonlijke aanvallen. Erg jammer.![]()
Niet als een amateur uit de reserve 5e klasse met je arm richting de bal bewegen is een beter beginquote:Op maandag 14 september 2015 16:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lastig als je zo'n idioot als Pol van Boekel als scheidsrechter op het veld hebt staan.Behulpzaam als een waterkraan.
Wat een onzin, in Engeland kunnen ze de bal voordat ze schieten opwarmen tot 100 graden celsius ofzo?quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer dan de helft wordt houdbaar ingeschoten. Zeker in de Eredivisie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee, daar hebben ze betere schutters.quote:Op maandag 14 september 2015 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een onzin, in Engeland kunnen ze de bal voordat ze schieten opwarmen tot 100 graden celsius ofzo?![]()
Bron?quote:Op maandag 14 september 2015 17:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze betere schutters.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Alleen Pol van Boekel en jij zagen hier een strafschop in.quote:Op maandag 14 september 2015 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet als een amateur uit de reserve 5e klasse met je arm richting de bal bewegen is een beter begin![]()
Ik zie er ook een strafschop in.quote:Op maandag 14 september 2015 17:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Alleen Pol van Boekel en jij zagen hier een strafschop in.
#teamfathank
Gudelj![]()
![]()
.
![]()
Ik zeg nergens dat het een strafschop is. Feit blijft dat onze sterke strijdlustige gifkikker als een amateur z'n arm richting de bal beweegt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Alleen Pol van Boekel en jij zagen hier een strafschop in.Behulpzaam als een waterkraan.
Geef Gudelj eens wat tijd. De resultaten zijn meer dan prima sinds hij erin staat en dat spreekt nou eenmaal in zijn voordeel.![]()
Gezond verstand. Ook niet relevant. Sowieso is een groot deel van de pingel houdbaar.quote:
Alleen een harde bal strak in de bovenhoek is onhoudbaar. En laag vlak langs de paal voor de meeste keepers ook, als de bal snel genoeg is en de speler de hoek niet weggeeft met lichaamstaal.
Maar er zijn maar weinig echte e goede schutters. Veel ballen gaan half hoog en een halve meter van de paal vandaan. Houdbaar.![]()
Ik vond Badder inhoudelijk vaak nog best redelijk, maar hij/zij blijkt toch een troll te zijn helaas.![]()
Precies. Voetballend geen supertalent, maar brengt wel beleving en helpt de ploeg zeker vooruit.quote:Op maandag 14 september 2015 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geef Gudelj eens wat tijd. De resultaten zijn meer dan prima sinds hij erin staat en dat spreekt nou eenmaal in zijn voordeel.![]()
En weer persoonlijk. Jammer.quote:Op maandag 14 september 2015 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond Badder inhoudelijk vaak nog best redelijk, maar hij/zij blijkt toch een troll te zijn helaas.![]()
Ooit op doel gestaan? Weet je hoeveel geluk je moet hebben om een pingel te stoppen?quote:Op maandag 14 september 2015 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gezond verstand. Ook niet relevant. Sowieso is een groot deel van de pingel houdbaar.
Alleen een harde bal strak in de bovenhoek is onhoudbaar. En laag vlak langs de paal voor de meeste keepers ook, als de bal snel genoeg is en de speler de hoek niet weggeeft met lichaamstaal.
Maar er zijn maar weinig echte e goede schutters. Veel ballen gaan half hoog en een halve meter van de paal vandaan. Houdbaar.
Daarnaast je stelling dat er in Engeland betere schutters zijn is gewoon droevig. Dat is niet objectief aan te tonen en zeg je alleen maar op basis van onderbuikgevoelens. Aguero zal wel een betere schutter zijn dan Milik (bijv) omdat hij in Engeland speelt...Charlie: How's it going in there?
In het veldspel draagt het geen reet bij.quote:Op maandag 14 september 2015 17:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Voetballend geen supertalent, maar brengt wel beleving en helpt de ploeg zeker vooruit.![]()
We hebben nog louter ploegen uit het rechterrijtje gehad. Wat mij betreft spelen we gewoon met Sinkgraven op het middenveld (komt daar veel beter tot zijn recht, is nutteloos op linksbuiten) en Fischer op linksbuiten.quote:Op maandag 14 september 2015 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb argumenten gegeven (statistieken) + jouw punt onderuit gehaald dat alleen Blind het vond (met twee voorbeelden), jij ging zelf op de persoonlijke tour door te zeggen dat ik niet kan interpreterenquote:Op maandag 14 september 2015 17:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En weer persoonlijk. Jammer.![]()
![]()
Ik heb geen statistiek gezien hoor? Bovendien gaf ik duidelijk aan dat ik het vooral had over de huidige vorm.quote:Op maandag 14 september 2015 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb argumenten gegeven (statistieken) + jouw punt onderuit gehaald dat alleen Blind het vond (met twee voorbeelden), jij ging zelf op de persoonlijke tour door te zeggen dat ik niet kan interpreteren
Maar dat lees je niet, omdat elke vorm van nuance je ontgaat. Het word je gewoon zwart voor de ogen zodra iemand een klein puntje van kritiek geeft op je lievelingskeeper.![]()
In theorie is alles houdbaar alleen in de praktijk komt daar weinig van terecht en wat je zelf al aangeeft gaat het niet alleen om richting maar ook om balsnelheid en als die juist is dan is iedere keeper te laat tenzij hij gokt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gezond verstand. Ook niet relevant. Sowieso is een groot deel van de pingel houdbaar.
Maar er zijn maar weinig echte e goede schutters. Veel ballen gaan half hoog en een halve meter van de paal vandaan. Houdbaar.![]()
Tot ver in de jeugd gekeepr, daarna veldspeler (linksback) geworden. Ik was een beroerde penaltystopper, vooral door een gebrek aan sprongkracht.quote:Op maandag 14 september 2015 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ooit op doel gestaan? Weet je hoeveel geluk je moet hebben om een pingel te stoppen?
Daarnaast je stelling dat er in Engeland betere schutters zijn is gewoon droevig. Dat is niet objectief aan te tonen en zeg je alleen maar op basis van onderbuikgevoelens. Aguero zal wel een betere schutter zijn dan Milik (bijv) omdat hij in Engeland speelt...
Als je het niveau pingel in de Eredivisie ziet en dat vergelijkt met betere competities dan is dat verschil er gewoon. Natuurlijk zijn betere voetballers gemiddeld (gemiddeld he, gemiddeld let op: nuance) ook betere strafschoppennemers.![]()
En toch durf ik te beweren dat bij meer dan de helft van de pingels de kwaliteit van de keeper invloed heeft op de kans of de pingel gestopt wordt. En dus is meer dan de helft houdbaar.quote:Op maandag 14 september 2015 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
In theorie is alles houdbaar alleen in de praktijk komt daar weinig van terecht en wat je zelf al aangeeft gaat het niet alleen om richting maar ook om balsnelheid en als die juist is dan is iedere keeper te laat tenzij hij gokt.![]()
Als een bal met 100 km/h wordt getrapt (wat niet gek moet zijn voor een prof) gaat die 27 meter per seconde, wat dus 16 meter is in iets meer dan een halve seconde. Als je goede reflexen hebt reageer je (reactie+ beweging) in een seconde.quote:Op maandag 14 september 2015 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tot ver in de jeugd gekeepr, daarna veldspeler (linksback) geworden. Ik was een beroerde penaltystopper, vooral door een gebrek aan sprongkracht.
Als je het niveau pingel in de Eredivisie ziet en dat vergelijkt met betere competities dan is dat verschil er gewoon. Natuurlijk zijn betere voetballers gemiddeld (gemiddeld he, gemiddeld let op: nuance) ook betere strafschoppennemers.
In theorie is gewoon iedere keeper kansloos.
Zelfs met 80 km/h gaat de bal de voorgeschreven 11 meter nog in een halve seconde langs. Dan nog hoeft de bal dus niet loepzuiver te zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door inslagenreuring op 14-09-2015 17:39:23 ]Charlie: How's it going in there?
Deze manquote:Op maandag 14 september 2015 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb geen statistiek gezien hoor? Bovendien gaf ik duidelijk aan dat ik het vooral had over de huidige vorm.
Maar dat lees je niet, omdat elke vorm van nuance je ontgaat. Het word je gewoon zwart voor de ogen zodra iemand een klein puntje van kritiek geeft op je lievelingskeeper.. Klagen over de persoonlijke aanval
.
Maar ok, je vindt Krul de afgelopen wedstrijden beter keepen dan Cillessen. Goed punt man![]()
![]()
Wel of geen hands, ook een eindeloze discussie om niets.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
In het ijshockey is de scheids de baas, en als die geen gelijk heeft is het alsnog de baas. Ik zou willen dat het in het voetbal ook zo ging.quote:Op maandag 14 september 2015 17:39 schreef Houniet het volgende:
Wel of geen hands, ook een eindeloze discussie om niets.Charlie: How's it going in there?
Voetbal is een sport voor huillies die teveel geld verdienen. Er moet een streng beleid komen met meer rode kaarten. Verder pleit ik voor audio, wat je ook in de US of A ziet op TV. Lekker meeluisteren met die gasten.quote:Op maandag 14 september 2015 17:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In het ijshockey is de scheids de baas, en als die geen gelijk heeft is het alsnog de baas. Ik zou willen dat het in het voetbal ook zo ging.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Nee joh, voetbal is veel te conservatiefquote:Op maandag 14 september 2015 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voetbal is een sport voor huillies die teveel geld verdienen. Er moet een streng beleid komen met meer rode kaarten. Verder pleit ik voor audio, wat je ook in de US of A ziet op TV. Lekker meeluisteren met die gasten.![]()
Over 30 jaar is alles nog hetzelfde. Alleen dan kosten spelers miljarden of de bubbel is gebarsten en de markt is geheel genormaliseerd
Precies. Gelukkig begrijpen we elkaar.quote:Op maandag 14 september 2015 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze man. Klagen over de persoonlijke aanval
.
Maar ok, je vindt Krul de afgelopen wedstrijden beter keepen dan Cillessen. Goed punt man![]()
En toch pakt de ene keeper er aanzienlijk meer dan de andere.quote:Op maandag 14 september 2015 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als een bal met 100 km/h wordt getrapt (wat niet gek moet zijn voor een prof) gaat die 27 meter per seconde, wat dus 16 meter is in iets meer dan een halve seconde. Als je goede reflexen hebt reageer je (reactie+ beweging) in een seconde.
Zelfs met 80 km/h gaat de bal de voorgeschreven 11 meter nog in een halve seconde langs. Dan nog hoeft de bal dus niet loepzuiver te zijn.
En kunnen sommige spelers wel pingel nemen en andere niet. Die theorie is dus totaal niet interessant.![]()
Vind jij maar zijn genoeg topsportinstituten die daar onderzoek aan besteden. Toch is iedere keeper kansloos als een penalty onder normale omstandigheden wordt ingeschoten. Maar genoeg keepers die bijv. anderhalve meter van de lijn afspringen ja (wat illegaal is)quote:Op maandag 14 september 2015 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En toch pakt de ene keeper er aanzienlijk meer dan de andere.
En kunnen sommige spelers wel pingel nemen en andere niet. Die theorie is dus totaal niet interessant.Charlie: How's it going in there?
Verzinnen die nichten toch weer iets op, net zoals dat achterlijke 'achter hun hand praten'...quote:Op maandag 14 september 2015 17:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voetbal is een sport voor huillies die teveel geld verdienen. Er moet een streng beleid komen met meer rode kaarten. Verder pleit ik voor audio, wat je ook in de US of A ziet op TV. Lekker meeluisteren met die gasten.
BFF met GGMM![]()
Dat zeg ik, rode kaart. Gewoon normaal doen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verzinnen die nichten toch weer iets op, net zoals dat achterlijke 'achter hun hand praten'...Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Jou beredenering zou opgaan als de keeper de speler niet kan zien en dus niet weet wanneer hij schiet.quote:Op maandag 14 september 2015 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als een bal met 100 km/h wordt getrapt (wat niet gek moet zijn voor een prof) gaat die 27 meter per seconde, wat dus 16 meter is in iets meer dan een halve seconde. Als je goede reflexen hebt reageer je (reactie+ beweging) in een seconde.
De keeper kan al starten met de beweging tijdens de aanloop vam de speler. Als een speler dan ook niet anticipeert op de beweging van een keeper is het zeker niet ondenkbaar dat een keeper de bal pakt.
Wacht een keeper net zo lang tot de speler schiet en dus laat zien welke hoek hij kiest (er van uitgaande dat hij geen voortekenen laat zien in de aanloop) en hij schiet hem perfect laag in de hoek, met goede snelheid dan ben je als keeper kansloos ja.
Dit komt alleen bij 95% van de penals niet voorhardcoholic![]()
Badder is een popiejopie die de tegenpartij altijd zal beschuldigen van domheid wanneer zij een andere kijk ergens op hebben. Ook heeft de tegenpartij vaak geen inlevingsvermogen, interpretatievermogen of iets anders. Gewoon een klapjosti.![]()
Het is zo simpel als wat, Cillesen is uiteraard de beste keeper die we hebben in Nederland. Jammer van de pingels maar verder topkeeper.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
A.s zondag Excelsior uit zal wel weer een zaadwedstrijd worden. Klein kunstgras veld, paar dagen na een europacup wedstrijd en een tegenstander die het achterin dichtgooit (gelijk hebben ze).
Gelukkig hebben we Mike als pinchhitter anders kan je daar zomaar verliezen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verliezen? Schei toch uit, nu ben je wel heel erg de pessimist aan het uithangen. Hooguit houdt Excelsior het lang op 0-0. Winnen we gewoon met 0-2 ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 18:45 schreef Pedroso het volgende:
A.s zondag Excelsior uit zal wel weer een zaadwedstrijd worden. Klein kunstgras veld, paar dagen na een europacup wedstrijd en een tegenstander die het achterin dichtgooit (gelijk hebben ze).
Gelukkig hebben we Mike als pinchhitter anders kan je daar zomaar verliezen.![]()
Laten we het hopen, ben de wedstrijd van vorig jaar nog niet vergeten. Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen.quote:Op maandag 14 september 2015 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Verliezen? Schei toch uit, nu ben je wel heel erg de pessimist aan het uithangen. Hooguit houdt Excelsior het lang op 0-0. Winnen we gewoon met 0-2 ofzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie beschuldig ik van domheid?quote:Op maandag 14 september 2015 18:23 schreef Bronson_ het volgende:
Badder is een popiejopie die de tegenpartij altijd zal beschuldigen van domheid wanneer zij een andere kijk ergens op hebben. Ook heeft de tegenpartij vaak geen inlevingsvermogen, interpretatievermogen of iets anders. Gewoon een klapjosti.
We zijn het niet eens, prima. Ik begon niet met de persoonlijke aanvallen. Ik geef een kleine kritiek op Cillessen en mensen doen hier alsof ik n of andere troll ben en komen met allerlei persoonlijke aanvallen terwijl we slechts in de nuance van mening verschillen.
Cillessen is de beste keeper in de Eredivisie en in potentie goed genoeg om een stap omhoog te doen. Zijn inzicht en positionering zijn van wereldklasse, zoals je in het filmpje hierboven kunt zien. Maar strafschoppen, reflexen en sprongsnelheid zijn de zaken waarop hij gewoon iets minder scoort. En grotendeels is dat niet trainbaar waardoor ik hem niet wereldtop zie worden.
En op dit moment acht ik Krul in betere vorm. Sterker nog, zelfs Zoet is op dit moment in betere vorm.
Dat is alles wat ik zeg. Als dat genoeg is om iemand volledig af te branden als debiel, klapjosti en mongool. Nou, dan zijn jullie een treurig zooitje.![]()
Vooral thuis tegen Excelsior was echt verschrikkelijk weet ik nog. Kun je een keer naar de Arena omdat je zelf niet hoeft te voetballen, krijg je dat voorgeschoteld.quote:Op maandag 14 september 2015 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ben de wedstrijd van vorig jaar nog niet vergeten. Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen.![]()
Ik ga hier even voor zittenquote:Op maandag 14 september 2015 18:59 schreef Tagliano het volgende:
Om 20:00 tegen Telstar, te zien op FOXtwitter:
Oh.![]()
Sanogodquote:Op maandag 14 september 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nouri, Van de Beek, Cerny en Sanogo in n elftal.![]()
![]()
Oh.![]()
Vergeet onze Duitse Messi Younes niet.quote:Op maandag 14 september 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nouri, Van de Beek, Cerny en Sanogo in n elftal.![]()
"Alsof Cerny niet rekent op het handigheidje van Sanogo"
Lijkt me volkomen logisch eigenlijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is waarschijnlijker eigenlijk, dat Sanogo dit seizoen een goede wedstrijd speelt of dat Cillessen een penalty stopt?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sanogo viel mij niet geheel tegen tegen Twentequote:Op maandag 14 september 2015 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Wat is waarschijnlijker eigenlijk, dat Sanogo dit seizoen een goede wedstrijd speelt of dat Cillessen een penalty stopt?![]()
Moet zeggen dat hij iets balvaster lijkt nu ook, maar dan praten we ook over niveautje Telstar op dit moment natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2015 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sanogo viel mij niet geheel tegen tegen TwenteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat eerste.quote:Op maandag 14 september 2015 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Wat is waarschijnlijker eigenlijk, dat Sanogo dit seizoen een goede wedstrijd speelt of dat Cillessen een penalty stopt?
Na de eerstvolgende pingel zit Cillessen in een gesloten inrichting vrees ik.![]()
Zou beter zijn als hij zichzelf er ook wat minder druk om maakt denk ikquote:Op maandag 14 september 2015 20:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat eerste.
Na de eerstvolgende pingel zit Cillessen in een gesloten inrichting vrees ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Valt wel mee volgens mijquote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou beter zijn als hij zichzelf er ook wat minder druk om maakt denk ik![]()
Dat Jong valt me niet echt tegen vandaag, is wel eens minder geweestMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En onze Duitser pakt ook een doelpuntje mee vlak voor rustMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik snap ook niet dat ze dat er bij Ajax niet uitrammen. Het is allang wetenschappelijk onderzocht, dan kan je als prof niet meer aankomen met de 'het is een loterij' dooddoener. Dat is gewoon dom en onprofessioneel.quote:Op maandag 14 september 2015 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Het is zo simpel als wat, Cillesen is uiteraard de beste keeper die we hebben in Nederland. Jammer van de pingels maar verder topkeeper.Life is what you make it.![]()
Onze god van Arsenal eraf, heeft in de Eredivisie ook al minuten gemaakt natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beide best aardig gespeeld wel, niet beslissend. Heb niet met volle aandacht gekeken dus kan er een beetje naast zittenquote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe speelt cerny? En hoe was appie?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax speelt 500e wedstrijd in ArenA
De thuiswedstrijd van Ajax donderdag tegen Celtic in de Amsterdam ArenA krijgt een extra feestelijk tintje. De 33-voudige landskampioen speelt de 500e wedstrijd in het stadion. Die lange reeks leverde volgens de Amsterdam ArenA meer dan 20 miljoen bezoekers op.
"We willen de fans voor hun trouwe aanwezigheid bedanken", liet manager Jeroen van Iersel maandag weten. Alle 50.000 bezoekers van de wedstrijd donderdag tegen Celtic krijgen een vaantje. "Het trotse gevoel en een mooie herinnering, als je vroeger thuiskwam na een sporttoernooi, willen we een beetje doen herleven. Geheel in lijn met de actie vorig jaar rondom de vijftigste interland, Nederland-Mexico, in de ArenA", legde Van Iersel uit.
Ajax vierde in de ArenA, die in 1996 openging, onder meer zeven landstitels.
Bron: ANPFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Johan Neeskens is vandaag 64 jaar geworden. Gefeliciteerd Johan !
Neeskens won met #Ajax drie keer de Europa Cup I.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
iemand een samenvatting van jong ajax ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je een FoxSports abonnement hebt, wat ik aan neem, kan je die op de website terug zien. Moet je even inloggen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
iemand een samenvatting van jong ajax ?![]()
mmm, je hebt gelijk. Al kan ik daar vanaf hier niet bij. Ik zal vanmiddag thuis wel kijken dan. Thanksquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je een FoxSports abonnement hebt, wat ik aan neem, kan je die op de website terug zien. Moet je even inloggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
o nog beter, thanksquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mijn analyse van de wedstrijd;
van der Hoorn
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nieuwe Eden Hazard als ik alle berichten zo lees toch? Of heb ik het mis?quote:Op maandag 14 september 2015 23:55 schreef El-Capone het volgende:
Hopelijk zit Younes donderdag bij de selectie.![]()
pfff, waar ben je op uit?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nieuwe Eden Hazard als ik alle berichten zo lees toch? Of heb ik het mis?
hij speelde erg veelbelovend, is wat hier gezegd wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nog beter. Wij noemen hem ook wel eens de nieuwe Kuijt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nieuwe Eden Hazard als ik alle berichten zo lees toch? Of heb ik het mis?![]()
Haha, dat wordt mijn eerste Ajax-wedstrijd en dan krijg ik gelijk een vaantje voor mijn trouwe aanwezigheid.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax speelt 500e wedstrijd in ArenA
De thuiswedstrijd van Ajax donderdag tegen Celtic in de Amsterdam ArenA krijgt een extra feestelijk tintje. De 33-voudige landskampioen speelt de 500e wedstrijd in het stadion. Die lange reeks leverde volgens de Amsterdam ArenA meer dan 20 miljoen bezoekers op.
"We willen de fans voor hun trouwe aanwezigheid bedanken", liet manager Jeroen van Iersel maandag weten. Alle 50.000 bezoekers van de wedstrijd donderdag tegen Celtic krijgen een vaantje. "Het trotse gevoel en een mooie herinnering, als je vroeger thuiskwam na een sporttoernooi, willen we een beetje doen herleven. Geheel in lijn met de actie vorig jaar rondom de vijftigste interland, Nederland-Mexico, in de ArenA", legde Van Iersel uit.
Ajax vierde in de ArenA, die in 1996 openging, onder meer zeven landstitels.
Bron: ANP
gr gr![]()
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog beter. Wij noemen hem ook wel eens de nieuwe Kuijt.![]()
Ajax probeert nu ook al per post Europa League tickets te verkopenKrijg een brief met het programma en een stappenplan hoe ik de kaarten kan aanschaffen. Inclusief postertje.
![]()
EL is gewoon niet boeiend. En dan heeft Ajax nog relatief geluk met de tegenstanders. Die zijn nog redelijk interessant.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:05 schreef Vermecelli het volgende:
Ajax probeert nu ook al per post Europa League tickets te verkopenKrijg een brief met het programma en een stappenplan hoe ik de kaarten kan aanschaffen. Inclusief postertje.
![]()
okquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
EL is gewoon niet boeiend. En dan heeft Ajax nog relatief geluk met de tegenstanders. Die zijn nog redelijk interessant."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
EL niet boeiend? Ik vind het persoonlijker boeiender dan de CL. Daar heb je verdomme niets klaargespeeld. En ben je eigenlijk te klein voor.Charlie: How's it going in there?
Ik speel toch liever tegen United dan tegen de zoveelste nummer 4 van Oekrane.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
EL niet boeiend? Ik vind het persoonlijker boeiender dan de CL. Daar heb je verdomme niets klaargespeeld. En ben je eigenlijk te klein voor.
Maar goed, mijn club zit dan ook al jaren in de EL, vind het wel mooi om weer wat grote ploegen te zien in Eindhoven.![]()
In de poulefase kom je nog weleens wat Oost-Europees schroot tegen ja, daar heeft Ajax dit jaar mazzel mee qua loting. Maar vanaf de knock-out is de Europa League een stuk leuker dan de Champions League, om te volgen. De CL heeft altijd dezelfde teams over in die fase.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik speel toch liever tegen United dan tegen de zoveelste nummer 4 van Oekrane.![]()
Als je goed kijkt dan zie je dat Ajax niet tegen de zoveelste nummer 4 van Oekraine speelt. Wel tegen gerenommeerde tegenstander als Celtic en Fenerbahce. In de rondes nadien pak je waarschijnlijk clubs als Liverpool, Borussia Dortmund, Napoli, Tottenham Hotspurs, Marseille, Schalke, Besiktas, Villarreal e.d.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik speel toch liever tegen United dan tegen de zoveelste nummer 4 van Oekrane.
Maar goed, mijn club zit dan ook al jaren in de EL, vind het wel mooi om weer wat grote ploegen te zien in Eindhoven.
Ik snap dat het leuk is om na circa 6 jaar eindelijk weer eens een keertje flink te kunnen doen over een Europese competitie die zogenaamd totaal niet boeiend is maar als je heel eerlijk bent, dan is dat dus behoorlijk flauwekul. Lulkoek, mag je het noemen. Sterker nog : Zie je graag grote clubs dan zit je in de poule van Ajax misschien nog wel beter dan in die van PSV
Valt ook allemaal wel te begrijpen trouwens als supporter van een clb die jaar in jaar uit compleet weggespeeld wordt door 'nietszeggende' Oostblokclubjes."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik irriteer me al een paar dagen aan je. Kan je het niet beter over PSV - United gaan hebben i.p.v. hier onzin verkondigen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, mijn club zit dan ook al jaren in de EL, vind het wel mooi om weer wat grote ploegen te zien in Eindhoven.![]()
Niet boeiend? Je speelt voor een zak pepernoten tegen het zesde elftal van je lokale bierelftal? Doe eens normaal gekkie. Ja, de CL is een stuk groter. Maar om de EL dan af te doen als niet boeiend dat is typische PSV-praat en mede debet aan de ondergang van het Nederlands voetbal in Europa.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welk gedeelte snap je niet? Het toernooi is niet boeiend, maar je kunt saaiere ploegen loten.
Waarvoor bedankt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verder zal ik niet meer happen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nouja, niets, meestal gewoon geplaatst voor de EL en absolute Europese topclubs het vaak moeilijk gemaakt of zelfs verslagen (barca en city). Ajax deed het juist fantastisch in de CL. Twee keer hl dicht bij de laatste 16.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
EL niet boeiend? Ik vind het persoonlijker boeiender dan de CL. Daar heb je verdomme niets klaargespeeld. En ben je eigenlijk te klein voor.![]()
Oh, jij bent voor PSV? Had ik niet gedacht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, het is weer gezellig hier. Wat jammer dat een normale discussie hier niet mogelijk is zonder dat er op de man gespeeld wordt.![]()
blijf dan in het psv topique, dan is het opgelost.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef BadderHaring het volgende:
Nou, het is weer gezellig hier. Wat jammer dat een normale discussie hier niet mogelijk is zonder dat er op de man gespeeld wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij mag ik hier gewoon mijn mening geven over voetbal. Dat hier niet normaal gereageerd kan worden is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
blijf dan in het psv topique, dan is het opgelost.![]()
Ga lekker naar eindhoven en pak een pilsie man. In plaats van je druk te maken om ons.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik hier gewoon mijn mening geven over voetbal. Dat hier niet normaal gereageerd kan worden is niet mijn probleem.![]()
Ik ben al in Eindhoven en dat pilsje pak ik vanavond wel. Dank je!quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:53 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ga lekker naar eindhoven en pak een pilsie man. In plaats van je druk te maken om ons.![]()
Veel plezier en succes vanavondquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben al in Eindhoven en dat pilsje pak ik vanavond wel. Dank je!![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Veel plezier en succes vanavond
Zo kan het ook.![]()
Trollerharing
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Grote tegenstanders zijn leuk natuurlijk maar ik denk dat PSV mag vrezen voor afstraffingen in de CL. Wij zijn natuurlijk ook vaak compleet weggespeeld de laatste jaren door Madrid, Barcelona etc maar nooit met een hele grote uitslag. Ik denk dat United vol gas zal blijven gaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, mijn club zit dan ook al jaren in de EL, vind het wel mooi om weer wat grote ploegen te zien in Eindhoven.
Gewoon hopen dat je derde wordt in de CL en dan proberen ver te komen in de EL. Tweede moet je volgens mij helemaal niet willen worden![]()
Ik was benieuwd of jullie naast de nieuwe Essien (Anita), de nieuwe Ronaldo (El Ghazi), de nieuwe Xavi (Andersen) en de nieuwe Vieira (Bazoer) nu ook de nieuwe Hazard zouden hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
pfff, waar ben je op uit?
hij speelde erg veelbelovend, is wat hier gezegd wordt.![]()
Andersen is de nieuwe Laudrup , Hansquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of jullie naast de nieuwe Essien (Anita), de nieuwe Ronaldo (El Ghazi), de nieuwe Xavi (Andersen) en de nieuwe Vieira (Bazoer) nu ook de nieuwe Hazard zouden hebben.
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Grote tegenstanders zijn leuk natuurlijk maar ik denk dat PSV mag vrezen voor afstraffingen in de CL. Wij zijn natuurlijk ook vaak compleet weggespeeld de laatste jaren door Madrid, Barcelona etc maar nooit met een hele grote uitslag. Ik denk dat United vol gas zal blijven gaan
Gewoon hopen dat je derde wordt in de CL en dan proberen ver te komen in de EL. Tweede moet je volgens mij helemaal niet willen worden![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik emogif het dikgedrukte viermaal.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee Younes is niet de nieuwe Hazard helaas. Maar wel hebben we de nieuwe Cafu (Tete) en nieuwe Maldini! (Riedewald)quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of jullie naast de nieuwe Essien (Anita), de nieuwe Ronaldo (El Ghazi), de nieuwe Xavi (Andersen) en de nieuwe Vieira (Bazoer) nu ook de nieuwe Hazard zouden hebben.![]()
Clasie was toch al de nieuwe Xavi?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of jullie naast de nieuwe Essien (Anita), de nieuwe Ronaldo (El Ghazi), de nieuwe Xavi (Andersen) en de nieuwe Vieira (Bazoer) nu ook de nieuwe Hazard zouden hebben.![]()
United is typisch zo'n team waar Ajax het goed tegen zou doen (het Ajax van een paar jaar geleden iig)quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Grote tegenstanders zijn leuk natuurlijk maar ik denk dat PSV mag vrezen voor afstraffingen in de CL. Wij zijn natuurlijk ook vaak compleet weggespeeld de laatste jaren door Madrid, Barcelona etc maar nooit met een hele grote uitslag. Ik denk dat United vol gas zal blijven gaan
Engelse ploegen hebben altijd moeite met ploegen die goed georganiseerd zijn. Zeker die sterrenteams met weinig samenhang.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
United is typisch zo'n team waar Ajax het goed tegen zou doen (het Ajax van een paar jaar geleden iig)
En daar ligt absoluut de kracht van Ajax, zeker het Ajax van een paar jaar terug. PSV is veel meer een 'Engelse' club, maar dan zonder de uitzonderlijke individuele kwaliteiten. Ajax had een betere kans gehad, denk ik. Maar ik acht PSV niet kansloos, omdat United niet geweldig draait.![]()
leuk voor je manquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tickets voor Ajax - Fener zijn binnenEerste bezoek aan een EL wedstrijd
waarom geen ppt als ik vragen mag?
![]()
Ik werk normaal gesproken op donderdagavond. 1 avond vrij regelen lukt wel, maar 3 is teveelquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
leuk voor je manwaarom geen ppt als ik vragen mag?
Maar heb er zin in. Het is een EL wedstrijd, maar een CL affiche
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
dacht al zoiets, voor het geld hoef je t niet te latenquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik werk normaal gesproken op donderdagavond. 1 avond vrij regelen lukt wel, maar 3 is teveel
Maar heb er zin in. Het is een EL wedstrijd, maar een CL affiche![]()
Dacht dat het aan mij lag en er wat mankeerde aan m'n computerquote:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt, 44eu voor een los kaartje is nog best prijzig zelfsquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dacht al zoiets, voor het geld hoef je t niet te latenVak 402 overigens
PSV-Unitedquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik irriteer me al een paar dagen aan je. Kan je het niet beter over PSV - United gaan hebben i.p.v. hier onzin verkondigen?![]()
![]()
no way?quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, 44eu voor een los kaartje is nog best prijzig zelfsVak 402 overigens
mijn ppt is 45 euro
![]()
![]()
HA! 1 euro winstquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
no way?mijn ppt is 45 euro
Weet ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als je maar 1 wedstrijd zou gaan ja
Mooie overwinning voor psv, al hoop ik niet dat er heel de dag door getrolld gaat worden.....
OT: Dijks trainde weer volop mee.
PS: Wat een onoverzichtelijke lay-out zeg!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb er niets van gezien op die horrortackle na zojuist. Ik ga niet voor mijn plezier naar psv kijken. Maar zo hadden ze natuurlijk al vroeg met tien moeten staan. En uiteraard maakt die gek dan ook nog de 1-1. Ze mogen blij zijn met hun drie punten, maar er valt niets te trollen.quote:![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 09:57 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien op die horrortackle na zojuist. Ik ga niet voor mijn plezier naar psv kijken. Maar zo hadden ze natuurlijk al vroeg met tien moeten staan. En uiteraard maakt die gek dan ook nog de 1-1. Ze mogen blij zijn met hun drie punten, maar er valt niets te trollen.je laat je lekker kennen. Dit is precies waar ik me aan erger als Ajax van Barca wint ofzo. Prima gedaan van psv
En ja ik vind het nog steeds een kutclub![]()
Hoezo dan? Barca was op dat moment gewoon wereldtop. United is hoogstwaarschijnlijk de zwakste tegenstander uit deze poule, daar kun je thuis best van winnen. Uiteraard hebben ze het goed gedaan, maar het mocht ook wel opzicht.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]je laat je lekker kennen. Dit is precies waar ik me aan erger als Ajax van Barca wint ofzo. Prima gedaan van psv
En ja ik vind het nog steeds een kutclub![]()
dit bedoel ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Barca was op dat moment gewoon wereldtop. United is hoogstwaarschijnlijk de zwakste tegenstander uit deze poule, daar kun je thuis best van winnen. Uiteraard hebben ze het goed gedaan, maar het mocht ook wel opzicht.
Zelfde als users die in elkaars topic komen verkondigen dat de spelers van die club eigenlijk helemaal niet zo goed zijn![]()
Barca speelde eigenlijk nergens meer voor. Zo kan je aan de gang blijven.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Barca was op dat moment gewoon wereldtop. United is hoogstwaarschijnlijk de zwakste tegenstander uit deze poule, daar kun je thuis best van winnen. Uiteraard hebben ze het goed gedaan, maar het mocht ook wel opzicht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
daarom, zo'n overwinning moet je gewoon koesteren want zoveel worden we niet verwend door onze clubs en het nationale elftalquote:Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Barca speelde eigenlijk nergens meer voor. Zo kan je aan de gang blijven.![]()
Inderdaad zijn gewoon goede prestaties. Net zoals Feyenoord dat Sevilla pakte.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Barca speelde eigenlijk nergens meer voor. Zo kan je aan de gang blijven.![]()
Echt belachelijk inderdaad. Waren ook nooit problemen daar. Ik snap dit echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 07:46 schreef NoventaMinutos het volgende:
Voorlopig nog geen nieuw supportershome trouwens. Moeten we zelf de eerste stap weer nemen zeker?
Groot fan van User Wotte![]()
Dit soort idioten. Als er een club is die het de afgelopen jaren moedwillig heeft laten lopen in Europa...twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:54 schreef FritzWepper het volgende:
Dit soort idioten. Als er een club is die het de afgelopen jaren moedwillig heeft laten lopen in Europa...twitter:Dat is wel heel sneu inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit soort idioten. Als er een club is die het de afgelopen jaren moedwillig heeft laten lopen in Europa...twitter:Tering wat een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit soort idioten. Als er een club is die het de afgelopen jaren moedwillig heeft laten lopen in Europa...twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al deed mijn pa (psv 818je) dat ook wel gelijk na de overwinningGroot fan van User Wotte![]()
was een leuke wedstrijd hopen dat Ajax ook wat laat zien in de europa league, we zitten in een leuke poule moet te doen zijn om de poule fase door te komen![]()
Interview met BaaszoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef Heeinz het volgende:
Interview met Baaszoerbaas is weer en beetje overdreven, hoop dat hij dit niet te letterlijk neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ajax - Celtic bijna uitverkochtquote:Op woensdag 16 september 2015 14:24 schreef Tjacka het volgende:
Het stadion is voor morgen nog lang niet uitverkocht h? Zonde wel.
Van onze Telesportredactie
De Amsterdam ArenA stroomt donderdagavond goed vol voor het Europa Leaguduel tussen Ajax en Celtic. De Amsterdamse club heeft al 46.000 kaarten verkocht en hoopt er nog 3000 te verkopen.
Het is vandaag nog mogelijk om zonder clubkaart een ticket aan te schaffen voor het Nederlands/Schotse treffen. Meer dan 49.000 mensen kunnen er sowieso niet plaatsnemen in de ArenA, omdat Celtic 1300 van de 2600 kaarten heeft afgenomen en er geen Ajax-fans in het Schotse vak mogen zitten.![]()
Ik wilde net zeggen, zijn geloof ik al een kleine 40.000 pas Partouts verkocht. Ik heb er in ieder geval zin in, toch altijd speciale avondjes.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax - Celtic bijna uitverkocht
De Amsterdam ArenA stroomt donderdagavond goed vol voor het Europa Leaguduel tussen Ajax en Celtic. De Amsterdamse club heeft al 46.000 kaarten verkocht en hoopt er nog 3000 te verkopen.
Het is vandaag nog mogelijk om zonder clubkaart een ticket aan te schaffen voor het Nederlands/Schotse treffen. Meer dan 49.000 mensen kunnen er sowieso niet plaatsnemen in de ArenA, omdat Celtic 1300 van de 2600 kaarten heeft afgenomen en er geen Ajax-fans in het Schotse vak mogen zitten.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax - Celtic bijna uitverkocht
Het is vandaag nog mogelijk om zonder clubkaart een ticket aan te schaffen voor het Nederlands/Schotse treffen. Meer dan 49.000 mensen kunnen er sowieso niet plaatsnemen in de ArenA, omdat Celtic 1300 van de 2600 kaarten heeft afgenomen en er geen Ajax-fans in het Schotse vak mogen zitten.
wow ik dacht juist dat vrije verkoop gedaan werd omdat het nog lang niet was uitverkochtGroot fan van User Wotte![]()
Ik ook heel veel. Wat ga je overdag doen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:28 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, zijn geloof ik al een kleine 40.000 pas Partouts verkocht. Ik heb er in ieder geval zin in, toch altijd speciale avondjes.Groot fan van User Wotte![]()
Even de stad in, biertje pakken.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook heel veel. Wat ga je overdag doen?![]()
19:00 is inderdaad een klote tijd. Aan de andere kant, voor de supporters die altijd zitten te zeiken dat ze niet meer thuis kunnen komen na CL wedstrijden wel een mooie gelegenheid om te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:31 schreef wieisboos het volgende:
Moet gvd werken tot in de avond. Lekker ook dat het om 7 uur is![]()
ik bedoelde waar uiteraardquote:Op woensdag 16 september 2015 14:33 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Even de stad in, biertje pakken.
ik twijfel enorm tussen celticaanhang opzoeken of gewoon een leuk kroegje te pakkenGroot fan van User Wotte![]()
Sportsbar ofzo. Nog even overleggen morgen. Die celtic aanhang geloof ik allemaal welquote:Op woensdag 16 september 2015 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoelde waar uiteraard
ik twijfel enorm tussen celticaanhang opzoeken of gewoon een leuk kroegje te pakken![]()
![]()
PSV'ers. Ze winnen thuis van een slecht united en meteen pakken ze punten wat Ajax niet deed. CSKA uit en Wolfsburg uit. Succes
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ach het is gewoon een uitstekende prestatie maar wel triest dat er meteen door velen gewezen wordt naar onsquote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Smoofie het volgende:
PSV'ers. Ze winnen thuis van een slecht united en meteen pakken ze punten wat Ajax niet deed. CSKA uit en Wolfsburg uit. Succes![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:38 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Sportsbar ofzo. Nog even overleggen morgen. Die celtic aanhang geloof ik allemaal wel
Groot fan van User Wotte![]()
Lekker belangrijk wat anderen van ons vinden.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een uitstekende prestatie maar wel triest dat er meteen door velen gewezen wordt naar ons![]()
Laten wij dan de wijste zijn, en niet ingaan op mensen die klaarblijkelijk totaal geen zicht hebben op het gehele nederlandse voetbal, maar enkelt bezig zijn met hun eigen cluppie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is het ook. Alleen sommigen denken nu meteen dat ze in de CL overwinteren.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een uitstekende prestatie maar wel triest dat er meteen door velen gewezen wordt naar onsAFCA
PSV afgelopen 3 seizoenen: 5.842, 6.183, 7.216
Ajax afgelopen 3 seizoenen: 9.842, 11.183, 15.216
Wie laat er nou zwaar afweten dan?Charlie: How's it going in there?
Ik hou me ook enkel bezig met Ajax. De rest interesseert me echt helemaal niets.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
Laten wij dan de wijste zijn, en niet ingaan op mensen die klaarblijkelijk totaal geen zicht hebben op het gehele nederlandse voetbal, maar enkelt bezig zijn met hun eigen cluppie.![]()
Tja wel een goede prestatie uiteraard, Ajax zie ik niet van United winnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een uitstekende prestatie maar wel triest dat er meteen door velen gewezen wordt naar ons![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja wel een goede prestatie uiteraard, Ajax zie ik niet van United winnen.
Zoals United gisteren speelde is ook Ajax zeker niet kansloos.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja wel een goede prestatie uiteraard, Ajax zie ik niet van United winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Joh PSV heeft hard gemazzeld man. Die wedstrijd verliezen ze 8/10 keer.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zoals United gisteren speelde is ook Ajax zeker niet kansloos.Charlie: How's it going in there?
dus ze waren niet kansloosquote:Op woensdag 16 september 2015 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh PSV heeft hard gemazzeld man. Die wedstrijd verliezen ze 8/10 keer.
![]()
ik zie er twee die er wel zin in hebben geloof ik
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 16-09-2015 18:33:21 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk niet, maar hoe clich ook dat ben je nooitquote:
veel passing en het niet afmaken bedoel je ?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:52 schreef wieisboos het volgende:
United speelde een beetje zoals Ajax vorig seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 16 september 2015 13:21 schreef Heeinz het volgende:
Interview met BaaszoerVolgens mij hebben ze gewoon 3 eerdere interviewtjes gepakt en aan elkaar geplakt. Heb werkelijk niks nieuws gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Moet je nagaan wat voor tank die Bazoer is op zijn 27e
balbezit en niks crerenquote:Op woensdag 16 september 2015 14:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
veel passing en het niet afmaken bedoel je ?![]()
Ja en hoe technisch Andersen is op zijn 27e.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Moet je nagaan wat voor tank die Bazoer is op zijn 27e![]()
by far is mischien wat overdrevenquote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef Scorpie het volgende:
Bazoer is by far onze beste speler, zowel nu als in potentie.
zeker qua potentie zie ik in Riedewald en tete ook erg grote spelers
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 16-09-2015 18:34:09 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In potentie zeker, maar nu nog niet hoor. Hij moet bijvoorbeeld veel vaker die bal sneller doorspelen. Hij loopt nog veel te vaak met de bal, soort postbodevoetbal. Dat haalt het tempo uit de aanval.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:21 schreef Scorpie het volgende:
Bazoer is by far onze beste speler, zowel nu als in potentie.![]()
Daar gaan de fans van Manchester City zeker van genieten ja...quote:Op woensdag 16 september 2015 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Moet je nagaan wat voor tank die Bazoer is op zijn 27e![]()
![]()
Wie is nu beter dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:25 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
In potentie zeker, maar nu nog niet hoor. Hij moet bijvoorbeeld veel vaker die bal sneller doorspelen. Hij loopt nog veel te vaak met de bal, soort postbodevoetbal. Dat haalt het tempo uit de aanval.![]()
Niet zo zeer spelers die beter zijn, maar om hem by far de beste speler te noemen gaat me wat ver. Dan doe je een Cillessen, Klaassen en El Ghazi toch wat te kort.quote:![]()
dat is gedaan omdat de vraag naar kaarten vanuit schotland niet zo groot is waardoor die geen kaarten voor het thuisvak hoeven te kopen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow ik dacht juist dat vrije verkoop gedaan werd omdat het nog lang niet was uitverkocht![]()
Als er een club is die het de afgelopen jaren moedwillig heeft laten lopen in Europa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inmiddels 5 miljard op de bankquote:Op woensdag 16 september 2015 15:40 schreef Saysem het volgende:
[..]
Daar gaan de fans van Manchester City zeker van genieten ja...
Niet dan?quote:
Nope... AZ, Twente, Feyenoord, Vitesse, Groningen, Heerenveen en Utrecht hebben allemaal minder punten gehaald.quote:![]()
PSV: 18.720 5.842 6.183 7.216 37,961quote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope... AZ, Twente, Feyenoord, Vitesse, Groningen, Heerenveen en Utrecht hebben allemaal minder punten gehaald.
AZ : 18.720 2.342 17.183 1.216 39,461
AZ heeft de laatste 4 jaar dus meer gehaald... En dan nog, we hebben het over PSV, de 2e club van Nederland deze moet gewoon jaarlijks overwinteren. Vooral in die schijtpoules die ze gehad hebben
Leuke poging, maar ze kijken naar de laatste 5 jaarquote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV: 18.720 5.842 6.183 7.216 37,961
AZ : 18.720 2.342 17.183 1.216 39,461
AZ heeft de laatste 4 jaar dus meer gehaald... En dan nog, we hebben het over PSV, de 2e club van Nederland deze moet gewoon jaarlijks overwinteren. Vooral in die schijtpoules die ze gehad hebben
En alsnog staat PSV boven al die andere clubs die ik net noem dus is je opmerking dat PSV de club is die het heeft laten lopen is onjuist.![]()
Ja en als we naar de laatste 100 jaar kijken staat Feyenoord boven PSVquote:Op woensdag 16 september 2015 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke poging, maar ze kijken naar de laatste 5 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alsnog staat PSV boven al die andere clubs die ik net noem dus is je opmerking dat PSV de club is die het heeft laten lopen is onjuist.![]()
Je gaat vrij simpel aan het punt voorbij dat PSV de laatste 3 jaar met name, flinke wanprestaties heeft geleverd.Charlie: How's it going in there?
Ajax daarentegen heeft structureel topprestaties geleverd in de Europa League.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en als we naar de laatste 100 jaar kijken staat Feyenoord boven PSV![]()
Je gaat vrij simpel aan het punt voorbij dat PSV de laatste 3 jaar met name, flinke wanprestaties heeft geleverd.![]()
Sinds 2010 altijd overwinterd, dus wel aan de minimale vereisten voldaan. PSV natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax daarentegen heeft structureel topprestaties geleverd in de Europa League.Charlie: How's it going in there?
In het PSV topic loop je te mekkeren over "ach vorig jaar" En hier loop je als vuile jood te teren op vorige jaren. Randdebielquote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sinds 2010 altijd overwinterd, dus wel aan de minimale vereisten voldaan. PSV natuurlijk niet.![]()
![]()
Je vader is niet echt lief voor je geweest vroeger of wel, lieve Gutanoth?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het PSV topic loop je te mekkeren over "ach vorig jaar" En hier loop je als vuile jood te teren op vorige jaren. Randdebiel
Het is gewoon een hele slechte troll. Zo slecht dat je er zelfs geen respect voor kunt hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het PSV topic loop je te mekkeren over "ach vorig jaar" En hier loop je als vuile jood te teren op vorige jaren. Randdebiel![]()
Gek, daar werd jij toch van beticht?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele slechte troll. Zo slecht dat je er zelfs geen respect voor kunt hebben.
Beticht ja. Rechtzaak loopt nog.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gek, daar werd jij toch van beticht?![]()
Ik neig naar schuldigquote:Op woensdag 16 september 2015 18:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beticht ja. Rechtzaak loopt nog.
Zou zomaar kunnen dat Molde bij de eerste 2 gaat eindigen. Die zijn volgens mij beter dan de meesten denken. Als het samen met Ajax dan is dat prima natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mijn vader is een schat van een man. Ik zie alleen zwart voor mijn ogen als mongolen zoals jij gaan strooien met "staatssteun" en andere domme dingenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je vader is niet echt lief voor je geweest vroeger of wel, lieve Gutanoth?![]()
![]()
Wie speelt daar?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Pedroso het volgende:
Zou zomaar kunnen dat Molde bij de eerste 2 gaat eindigen. Die zijn volgens mij beter dan de meesten denken. Als het samen met Ajax dan is dat prima natuurlijk.![]()
Joh wat kan jou dat verrotten. Niet zo miskend doen manquote:Op woensdag 16 september 2015 18:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn vader is een schat van een man. Ik zie alleen zwart voor mijn ogen als mongolen zoals jij gaan strooien met "staatssteun" en andere domme dingen
Ik ken er weinig tot geen van de spelers maar dat zegt niet veel.quote:
Volgens mij is het Noorse voetbal weer wat beter aan het worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is frustrerend om met iemand te discussieren die geen kennis van zaken blijkt te hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh wat kan jou dat verrotten. Niet zo miskend doen man![]()
Feyenoord flop Singh, Elyounoussi, Bakenga en Forren (verdediger) zijn de bekendste spelersquote:Charlie: How's it going in there?
Mwah die zaak was best hard te maken als Staatssteun als in artikel 107 Vweu. Volgens mij doet de EU ook nog steeds onderzoek dacht ik. Dus niet zo gefrustreerd doen tot het onderzoek is afgelopenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is frustrerend om met iemand te discussieren die geen kennis van zaken blijkt te hebben
PSV gezeik niet hier svpquote:Op woensdag 16 september 2015 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah die zaak was best hard te maken als Staatssteun als in artikel 107 Vweu. Volgens mij doet de EU ook nog steeds onderzoek dacht ik. Dus niet zo gefrustreerd doenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eensquote:sorry
Davy Klaassen morgen in de spits dus. Zal dan wel een middenveld worden met Bazoer, Gudelj en Sinkgraven. En Fischer ook in de basis ga ik vanuit.
Hoop wel dat Sinkgraven eens een goede wedstrijd gaat spelen, maakt de laatste wedstrijden geen geweldige indruk (mede door de positie waar ie moest spelen).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sinkie is ook nog een jonge speler daar kun je nog geen constante prestaties van verwachten hoop wel dat hij binnenkort weer gaat vlammen die eerste helft Rapid uit was werkelijk fantastisch van zijn kant.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Davy Klaassen morgen in de spits dus. Zal dan wel een middenveld worden met Bazoer, Gudelj en Sinkgraven. En Fischer ook in de basis ga ik vanuit.
Hoop wel dat Sinkgraven eens een goede wedstrijd gaat spelen, maakt de laatste wedstrijden geen geweldige indruk (mede door de positie waar ie moest spelen).![]()
Zou zomaar kunnen dat Klaassen de komende tijd als spits gaat spelen en er dus een plek vrij komt voor Sinkgraven op het middenveld.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sinkie is ook nog een jonge speler daar kun je nog geen constante prestaties van verwachten hoop wel dat hij binnenkort weer gaat vlammen die eerste helft Rapid uit was werkelijk fantastisch van zijn kant.
Wel jammer voor Milik maar het is niet anders.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind het sneu voor Milik, maar met naar binnenkomende vleugels heb je wel meer aan een Klaassen in de spits.
Blijf het wel een goede spits vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bazoer is geschorst, Hans.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat Sinkgraven eens een goede wedstrijd gaat spelen, maakt de laatste wedstrijden geen geweldige indruk (mede door de positie waar ie moest spelen).Oh.![]()
Wat wordt op deze manier de opstelling? Ik denk niet dat Fischer in de basis start, dus dat zou de wegen vrijmaken voor Schne.![]()
Sink op middenveld en fisscher denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat wordt op deze manier de opstelling? Ik denk niet dat Fischer in de basis start, dus dat zou de wegen vrijmaken voor Schne.AFCA
Interessant dat Bazoer aangeeft dat hij zo veel vrijheid krijgt van Frank, dat hij gewoon op intutie kan voetballen. Dat is helemaal niet zo heb ik gelezen in dit topic![]()
![]()
Ik snap niet zo goed wat het middenveld gaat worden nu. Sinkgraven, Gudelj en Fischer ofzo? en dan Schone, Klaasen el Ghazi voorin. Kan je beter Fischer en Klaassen omwisselen. Maargoed ik zou lekker Fischer, Milik en el Ghazi voorin zetten en Sinkgraven, Gudelj en Klaassen op het middenveld.![]()
Fischer is nog steeds niet topfit -wat duurt dat steeds ontzettend lang bij die man-, dus ik ben er ook bang voor. Ze kunnen Cerny niet snel genoeg brengen, wat mij betreft.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat wordt op deze manier de opstelling? Ik denk niet dat Fischer in de basis start, dus dat zou de wegen vrijmaken voor Schne.![]()
Persoonlijkheidsstoornisje ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het PSV topic loop je te mekkeren over "ach vorig jaar" En hier loop je als vuile jood te teren op vorige jaren. Randdebiel![]()
![]()
Kwaliteitspost dit.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het PSV topic loop je te mekkeren over "ach vorig jaar" En hier loop je als vuile jood te teren op vorige jaren. RanddebielBehulpzaam als een waterkraan.
Gewoon Arek Milik in spits. Sinkgraven linie naar achteren met Gudelj en Klaassen. Voorin Fischer Milik en Ghazi![]()
Rustiggggggggquote:Op woensdag 16 september 2015 18:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Thuli staat vandaag weer in de basis? Wat een goede keus van Frank om toch weer aan grootmeester Thuli te beginnen. Die man kan natuurlijk geweldig ballen, hopelijk heeft hij veel op zijn afstandsschot getraind.![]()
Er is al over gediscussieerd, maar toch even het bericht.
Ajax dubt alweer over spitspositie
Trainer Frank de Boer wil de opstelling van Ajax voor het thuisduel met Celtic in de Europa League zo lang mogelijk geheimhouden. Maar na de laatste training voor de eerste wedstrijd in de groepsfase erkende hij woensdag dat Davy Klaassen een optie is voor de positie centraal in de aanval. "Dat is een mogelijkheid", zei hij.
Klaassen eindigde afgelopen zaterdag tegen FC Twente als centrumspits omdat Arek Milik niet voldeed als nummer negen. De Pool presteert in de nationale ploeg uitstekend als hij rond Robert Lewandowski mag zwerven. Milik heeft een goed ontwikkeld linkerbeen maar mist veel eigenschappen die Patrick Kluivert ooit een ideale spits voor Ajax maakten.
Milik heeft de pech dat de meeste vleugelspitsen van Ajax vaak naar binnen trekken, zodat de ruimte voor de centrumspits nog kleiner wordt. Kolbeinn Sighthrsson worstelde de afgelopen jaren met hetzelfde probleem en is inmiddels vertrokken naar Nantes. Milik is nog strijdbaar, maar voelt dat zijn prestaties al vroeg in het seizoen onder een vergrootglas liggen.
Hoofdbrekens
Het zou kunnen dat Milik tegen Celtic weer mag starten, ook omdat Klaassen wellicht nodig is op het middenveld vanwege de schorsing van Riechedly Bazoer. Maar De Boer liet na het duel met FC Twente al weten dat hij wel iets ziet in de combinatie van spits Klaassen en aanvallende middenvelder Viktor Fischer.
De invulling van de positie centraal voorin bezorgt De Boer al jaren hoofdbrekens. In de vier jaar dat Ajax de landstitel veroverde werden Mounir El Hamdaoui (13 doelpunten), Siem de Jong (13), nogmaals De Jong (12) en Lasse Schne, Sigthrsson en Klaassen (alle drie 10) clubtopscorer. Vorig jaar kwam Milik niet verder dan 11 treffers. In het huidige voetbaljaar treft Anwar El Ghazi (al 6 competitietreffers) het makkelijkst doel. Maar De Boer wil hem het liefst op de rechterflank houden.
Ajax versterkte de huidige selectie niet met een spits die al jaren garant staat voor twintig treffers. Yaya Sanogo, overgekomen van Arsenal, vervult vooralsnog slechts de vacature van 'pinchhitter'. De lichtgeblesseerde Fransman ontbreekt tegen Celtic, net als John Heitinga. Amin Younes en Thulani Serero keren terug in de hoofdmacht.
Bron: ANPFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is maar EL, tegen een simpel Celticquote:Op donderdag 17 september 2015 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opstelling helemaal overhoop gooien vlak voor EL potpls frank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 17 september 2015 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
Gutanoth, de man die in het PSV-topic postte: omg ik ben nu in stratum zo dronken hihi haha hoho echt zin in morgen hihi kan niet meer normaal doen hihi.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornisje ofzo?
Niet serieus te nemen dus. En 12 jaar.![]()
Dit is toch alleen omdat Bazoer geschorst is?quote:Op donderdag 17 september 2015 07:50 schreef GwaiLow het volgende:
Thuli staat vandaag weer in de basis? Wat een goede keus van Frank om toch weer aan grootmeester Thuli te beginnen. Die man kan natuurlijk geweldig ballen, hopelijk heeft hij veel op zijn afstandsschot getraind.
Verder is Serero wel een leuke, kort draaiende, balafpakker. Ook krijgt hij als vlieggewicht nog wel eens een vrije trap mee, maar dat is het dan ook.
Had liever Sinkgraven op het middenveld gehad in plaats van linksbuiten.![]()
Toen tegen Manchester City met Eriksen als verrassing in de spits pakte dat goed uitquote:Op donderdag 17 september 2015 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
Want Milik rendeert ook zo lekker.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die man heeft geen bal goed gegeven tegen Twente. Die moet gewoon bediend worden in de 16, dan is hij dodelijk met z´n linkerpoot.Behulpzaam als een waterkraan.
Milik is al 4 wedstrijden op rij niet lekker bezig.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Want Milik rendeert ook zo lekker.
Die man heeft geen bal goed gegeven tegen Twente. Die moet gewoon bediend worden in de 16, dan is hij dodelijk met z´n linkerpoot.
Maar goed ergens vind ik wel dat je in principe vast moet houden aan een bepaalde 11. Een beetje vertrouwen kan ook geen kwaad voor Arek, en met name Europees scoort die altijd voor ons.Charlie: How's it going in there?
En hoe moeten we hem dan bedienen in de 16? Toch niet via voorzetten want daar ligt niet zijn sterke punt en voor mijn gevoel maakt hij vaker goals vanaf randje 16 waar hij kan uithalen als hij ruimte krijgt.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Want Milik rendeert ook zo lekker.
Die man heeft geen bal goed gegeven tegen Twente. Die moet gewoon bediend worden in de 16, dan is hij dodelijk met z´n linkerpoot.![]()
okequote:Op donderdag 17 september 2015 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hoe moeten we hem dan bedienen in de 16? Toch niet via voorzetten want daar ligt niet zijn sterke punt en voor mijn gevoel maakt hij vaker goals vanaf randje 16 waar hij kan uithalen als hij ruimte krijgt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajaxspeler zijn is best wel een klote beroep![]()
ik heb echt medelijden met de Ajax spitsen......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje overdreven allemaal die spits positie bij Ajax. Volgens mij kan alleen Messi die positie invullen zoals Frank het wil zien.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
ik heb echt medelijden met de Ajax spitsen......![]()
Dat zou ik niet weten, maar als jij het zegt dan geloof ik dat graag.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, thuis zitten en uitkering trekken is beter.
Maar als ik goed genoeg was om voor Ajax te voetballen, dan zou ik niet bij Ajax gaan voetballen.![]()
Oke manquote:Op donderdag 17 september 2015 14:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar als jij het zegt dan geloof ik dat graag.
Maar als ik goed genoeg was om voor Ajax te voetballen, dan zou ik niet bij Ajax gaan voetballen.![]()
bedankt, ga maar weer weg.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar als jij het zegt dan geloof ik dat graag.
Maar als ik goed genoeg was om voor Ajax te voetballen, dan zou ik niet bij Ajax gaan voetballen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: