Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?quote:Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:10 schreef hoas het volgende:
We draaien het om, ze doet het huishouden en ligt regelmatig op de rug, voldoende toch?
Sorry, waarom wordt het altijd gedaan alsof dat 'op de rug liggen' een soort van pleziertje voor uitsluitend de man is?quote:Op maandag 14 september 2015 14:10 schreef hoas het volgende:
We draaien het om, ze doet het huishouden en ligt regelmatig op de rug, voldoende toch?
Ja je ziet nu al wel hoe dit topic offtopic gaat.quote:Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet het weer zo'n man-vrouwding worden? Dan haak ik direct al af.
Hopelijk biedt ze je ook begrijpend lezen aan, dag hoorquote:Op maandag 14 september 2015 14:10 schreef hoas het volgende:
Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?quote:Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja je ziet nu al wel hoe dit topic offtopic gaat.
Je zet zelf de toon door over zeikwijven te beginnen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?
Ik had gehoopt dat een en ander genuanceerder over kwam dan puur dat, maar ik heb mijn partner dan ook een apart gevoel voor humor en enige zelfspot te brengen..quote:Op maandag 14 september 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zet zelf de toon door over zeikwijven te beginnen.
Hoezo of? In dit topic is de vraag wat..quote:Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, iemand die zich afvraagt of een vrouw wel iets te bieden heeft in een relatie, die is al vrij reddeloos verloren.
Daar wil ik best een minuut stilte voor in acht nemen.
Ik refereer naar de oorprong van de vraag in dat andere topic.quote:Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo of? In dit topic is de vraag wat..
Bedankt.quote:Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik refereer naar de oorprong van de vraag in dat andere topic.
Joh en ik probeer subtiel richting ontopic te gaan zeg maar. Dat heb ik namelijk ook te bieden, behulpzaamheid..quote:Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik refereer naar de oorprong van de vraag in dat andere topic.
Hier moest ik eigenlijk best om lachenquote:Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, iemand die zich afvraagt of een vrouw wel iets te bieden heeft in een relatie, die is al vrij reddeloos verloren.
Daar wil ik best een minuut stilte voor in acht nemen.
Niet een vrouw *zucht*quote:Op maandag 14 september 2015 14:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier moest ik eigenlijk best om lachen
En ontopic: ik heb ontzettend veel te bieden. Maar ik heb niks te bieden (of wil niks bieden) aan iemand die wil weten welke toegevoegde waarde 'een vrouw' in zijn leven heeft
quote:Op maandag 14 september 2015 14:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Post hier wat jij als vrouw te bieden hebt aan je partner.
Ja ik pakte even mee wat die user in het andere topic vroegquote:
Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?quote:Op maandag 14 september 2015 14:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik pakte even mee wat die user in het andere topic vroeg![]()
Tsja en wat ik te bieden heb. Dat ligt maar net aan de man. Een feestbeest die elke week bezopen in de skihut wil rondhangen heb ik niks te bieden.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:32 schreef Ouder1 het volgende:
Wat heb ik als vrouw te bieden aan een man?
Wel, om te beginnen ben ik gewoon lief en naar mijn gezin nogal verzorgend ingesteld.
Dat houdt dan in dat ik altijd geïnteresseerd ben in hun verhalen, hulp bied waar nodig, zorg geef op allerlei vlakken van huishoudelijke zaken tot regelzaken.. Dus ook koken en daarmee rekenhoudend met de ander.
Ik ben irl een leuke en onderhoudende gesprekspartner.
En dan natuurlijk de seks. Ik kan, net als de meeste vrouwen, op elke straathoek sekskrijgen.. mannen niet.
Daar kun je beter je eigen topic voor opstarten, anders gaan we hier en/of in dat gebruiksaanwijzingentopic weer off topic..quote:Ik ben namelijk wel benieuwd wat de moderne 'oudere' man (35-50) eigenlijk aan een vrouw te bieden heeft.
Nee zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |