Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)luit_grenzen___.htmlquote:Volgens de Duitse krant Bild heeft de Duitse regering zondagmiddag besloten de grens met Oostenrijk te sluiten. Van bronnen bij het ministerie heeft Bild vernomen dat de grensbewaking zal worden hersteld. Ook de grens met Tsjechië en Polen zal extra worden bewaakt.
De Zuid-Duitse stad München heeft zaterdag meer dan 12.000 vluchtelingen ontvangen. Zondag stijgt dat aantal zelfs tot 14.000, zegt de president van Beieren, Christoph Hillenbrand. De stad kan de massaal toegestroomde vluchtelingen inmiddels niet meer allemaal een dak boven het hoofd bieden.
,,We hebben een tekort van 1000 tot 5000 plaatsen'', zei burgemeester Dieter Reiter tegen de Süddeutsche Zeitung. In de hal van het station in de stad lagen zaterdagnacht tientallen mensen, sommigen met een matje en slaapzak, maar soms ook met alleen een jas over zich heen en hun rugzak als kussen.
Het stadsbestuur overweegt nu de Olympiahal open te stellen voor de vluchtelingen, die vooral uit Syrië komen. De hal die is gebouwd voor de Olympische Spelen van 1972 is de grootste van München en telt ruim 15.000 zitplaatsen.
Ook Oostenrijk zet zich zondag schrap voor een nieuwe toestroom van vluchtelingen uit Hongarije. De treinverbinding met dat land is sinds donderdag gesloten omdat Oostenrijk de toevloed niet aankon. Het land heeft de ontvangstcentra nu opnieuw bevoorraad en verwacht in de loop van de dag 6000 tot 8000 vluchtelingen.
Duitsland is er moreel gezien er erg op achteruit gegaan, onrendabelen worden daar als minderwaardig gezien en behandeld. Wat dat betreft is Nederland superieur aan Duitsland.quote:Op zondag 13 september 2015 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch onzin. Iedereen die binnen deze grenzen woont mag verlangen dat de regering ook zijn belangen vertegenwoordigt en dus zorgt voor voldoende werkgelegenheid zodat iedereen van welk opleidingsniveau dan ook werk kan vinden.
Dus ook mensen met 0 opleiding.
Terug naar de EEG it is!quote:
Dat betekent dus dat we Schengen behouden.quote:
Ja, binnen Nederland en België.quote:Op zondag 13 september 2015 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat we Schengen behouden.
Jep, maar met meer zeggenschap over je eigen tokotje.quote:Op zondag 13 september 2015 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat we Schengen behouden.
Dat is waar (vooral wbt. arbeidsongeschikten en gepensioneerden). Maar ik neem toch aan dat jij ook vindt dat dat dan zou moeten veranderen? Volgens mij ben je het dus best wel met me eens dat het streven moet zijn om niet alleen berekenende maar ook morele politiek te voeren.quote:Op zondag 13 september 2015 21:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Duitsland is er moreel gezien er erg op achteruit gegaan, onrendabelen worden daar als minderwaardig gezien en behandeld. Wat dat betreft is Nederland superieur aan Duitsland.
Deels terecht.quote:Op zondag 13 september 2015 21:56 schreef Resistor het volgende:
Het voelt een beetje als een rampenfilm of game waarbij je krantenberichten ziet van landen die de grenzen sluiten om een vijand/ziekte buiten de deur te houden.
Maar dat zal mijn gevoel wel zijn.
Je bent niet de enige. Ik heb al vaak plaatjes uit de film World War Z gezien in discussies over de vluchtelingencrisis.quote:Op zondag 13 september 2015 21:56 schreef Resistor het volgende:
Het voelt een beetje als een rampenfilm of game waarbij je krantenberichten ziet van landen die de grenzen sluiten om een vijand/ziekte buiten de deur te houden.
Dat gaat gewoon door tot al die landen leeg zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 21:57 schreef DrMabuse het volgende:
Ze worden wakker.
Ik hoorde op de radio : München : 20.000.
20.000 en het worden er alleen maar meer.
Man, wat een ellende.
Dat is inderdaad waar veel mensen bang voor zijn en dan heb je nog van die droeftoeters zoals Samsom die dat nog willen faciliteren ook.quote:Op zondag 13 september 2015 22:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon door tot al die landen leeg zijn.
quote:Op zondag 13 september 2015 21:56 schreef Resistor het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2015 21:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik heb al vaak plaatjes uit de film World War Z gezien in discussies over de vluchtelingencrisis.
Alsof 3,5% van de populatie (dan is Syrië letterlijk leeg) zo desastreus zou zijn voor Europa.quote:Op zondag 13 september 2015 22:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar veel mensen bang voor zijn en dan heb je nog van die droeftoeters zoals Samsom die dat nog willen faciliteren ook.
Ja, ja dat is het.quote:Op zondag 13 september 2015 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarvan leren we dus dat de muur veul hoger moet.
Die 3,5% krijgt veel meer kinderen dan de autochtone Europeaan. Europa is op veel plekken behoorlijk druk, zeker in de gebieden waar ze graag heen gaan. En er is al meer genoeg islam in Europa. Grenzen dicht dus.quote:Op zondag 13 september 2015 22:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Alsof 3,5% van de populatie (dan is Syrië letterlijk leeg) zo desastreus zou zijn voor Europa.
Als je ervanuit gaat dat ze allemaal keurig geassimileerd zijn op het moment van binnenkomen, dezelfde cultuur, normen en waarden aanhangen, de taal machtig zijn, hoogopgeleid zijn en een baan hebben, dan niet nee. Alhoewel je zelf natuurlijk stiekem ook wel weet dat dat niet opgaat.quote:Op zondag 13 september 2015 22:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Alsof 3,5% van de populatie (dan is Syrië letterlijk leeg) zo desastreus zou zijn voor Europa.
Er is ook zoiets als een onophoudelijke stroom Afrikanen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Alsof ze alleen uit Syrie komen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En misschien wel, maar waarom zou je het proefondervindelijk vast gaan stellen en je eigen nageslacht met wellicht enorme problemen opzadelen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je ervanuit gaat dat ze allemaal keurig geassimileerd zijn op het moment van binnenkomen, dezelfde cultuur, normen en waarden aanhangen, de taal machtig zijn, hoogopgeleid zijn en een baan hebben, dan niet nee. Alhoewel je zelf natuurlijk stiekem ook wel weet dat dat niet opgaat.
Per dag. 20.000 per dag. Elke dag weer. Dag op dag.quote:Op zondag 13 september 2015 21:57 schreef DrMabuse het volgende:
Ze worden wakker.
Ik hoorde op de radio : München : 20.000.
20.000 en het worden er alleen maar meer.
Man, wat een ellende.
Misschien kunnen we Hollywood om advies vragen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:02 schreef byah het volgende:
Begint op een slechte film te lijken.. Krijg meer en meer het gevoel dat dit helemaal uit de hand gaat lopen.
Tel daarbij op dat er in Afrika letterlijk honderden miljoenen mensen zitten die zodra ze lucht krijgen van deze praktijken de eerste de beste boot zullen pakken, en we weten wel hoe het dan eindigt. Maar ergens ben ik wel jaloers op mensen die niet zover kunnen doordenken, hoeveel simpeler moet de wereld wel niet zijn in hun ogen. Lijkt me geweldig.quote:Op zondag 13 september 2015 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En misschien wel, maar waarom zou je het proefondervindelijk vast gaan stellen en je eigen nageslacht met wellicht enorme problemen opzadelen.
Maak er maar een grapje vanquote:Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Hollywood om advies vragen.
Situatie: Er is een zombie-apocalyps gaande. Zombies hebben zojuist heel Austin, TX overspoeld. In een dramatische scene werden een paar totaal kansloze politieagenten met een handvuurwapen overrompeld en vermoord.
De zombies hebben koers gezet naar San Fransisco. De hippies daar zien het probleem niet. Los Angeles weet dat zij op de route liggen en bereiden zich voor door ook vijf politieagenten aan de stadsgrens neer te zetten. Las Vegas en New York denken dat zij de dans zullen ontspringen en dreigen de CIA en FBI van binnenuit op te blazen als die toch tot een duur federaal actieprogramma besluiten.
Wie wordt in dit verhaal de superheld en wat gaat die doen?
Mij ook. Die maken zich geen zorgen totdat ze zelf om het leven komen door hongersnood of oorlog in Europa als gevolg van deze invasie.quote:Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat er in Afrika letterlijk honderden miljoenen mensen zitten die zodra ze lucht krijgen van deze praktijken de eerste de beste boot zullen pakken, en we weten wel hoe het dan eindigt. Maar ergens ben ik wel jaloers op mensen die niet zover kunnen doordenken, hoeveel simpeler moet de wereld wel niet zijn in hun ogen. Lijkt me geweldig.
Zelfs als al die vragen met nee beantwoord kunnen worden is 3,5% niet ontwrichtend. Alhoewel je dat zelf stiekem ook wel weet.quote:Op zondag 13 september 2015 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je ervanuit gaat dat ze allemaal keurig geassimileerd zijn op het moment van binnenkomen, dezelfde cultuur, normen en waarden aanhangen, de taal machtig zijn, hoogopgeleid zijn en een baan hebben, dan niet nee. Alhoewel je zelf natuurlijk stiekem ook wel weet dat dat niet opgaat.
Een coupe die wél doorhad dat 15K per dag onhoudbaar is.quote:Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoorde zojuist op het nieuws dat Duitsland grenscontroles gaat invoeren. Kan iemand deze draai verklaren?
Ik begrijp er niets meer van.
Eerst roept Merkel dat alle Syriërs welkom zijn. Een enorme stroom - voornamelijk economische - "vluchtelingen" komt haar kant uit en nu wil ze grenscontroles?
Chemtrailsquote:Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoorde zojuist op het nieuws dat Duitsland grenscontroles gaat invoeren. Kan iemand deze draai verklaren?
Ik begrijp er niets meer van.
Eerst roept Merkel dat alle Syriërs welkom zijn. Een enorme stroom - voornamelijk economische - "vluchtelingen" komt haar kant uit en nu wil ze grenscontroles?
Welke lusten precies?quote:Op zondag 13 september 2015 22:14 schreef Gunner het volgende:
Wat ik het meest bizar vind is dat er EU landen zijn die niets willen doen om te helpen. Wel de lusten maar niet de 'lasten' ...... :/
3,5% is WEL ontwrichtend. De geboortecijfers van niet-westerse allochtonen is gigantisch. Die 3,5% is na 80 jaar 14% geworden.quote:Op zondag 13 september 2015 22:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zelfs als al die vragen met nee beantwoord kunnen worden is 3,5% niet ontwrichtend. Alhoewel je dat zelf stiekem ook wel weet.
Een grapje op z'n tijd moet kunnen. Het leven is niet één grote uitvaartsplechtigheid hoor. Ook niet met wat vluchtelingen erbij.quote:Op zondag 13 september 2015 22:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje van
Precies, die stoken onrust waar dat niet nodig is.quote:Op zondag 13 september 2015 22:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
3,5% is WEL ontwrichtend. De geboortecijfers van niet-westerse allochtonen is gigantisch. Die 3,5% is na 80 jaar 14% geworden.
Daarnaast is 3,5% enorm veel als je je bedenkt dat in Nederland een asielzoeker 36.000 euro per jaar kost.
3,5% van de Duitse populatie is 2.800.000. Dat is meer dan een grote stad. En dat noem jij niet ontwrichtend? Voor Nederland is 3,5% 595.000. Dat is een stad groter dan de grootste stad die we momenteel hebben. En dat is niet ontwrichtend?
Mensen die niet kunnen rekenen zijn levens gevaarlijk
Het zijn geen vluchtelingen, maar illegalen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Een grapje op z'n tijd moet kunnen. Het leven is niet één grote uitvaartsplechtigheid hoor. Ook niet met wat vluchtelingen erbij.
Natuurlijk wel, het gaat helemaal mis nu. We sterven met z'n allen een langzame pijnlijke dood, en dan nemen de vluchtelingen het over.quote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Een grapje op z'n tijd moet kunnen. Het leven is niet één grote uitvaartsplechtigheid hoor. Ook niet met wat vluchtelingen erbij.
Mensen die deze illegalen een plek in Europa willen geven zijn landverraders. We gaan er aan als het zo door gaat. Het wordt tijd voor harde maatregelen. Mijn hoop is gevestigd op leiders met lef in Oost-Europa.quote:Op zondag 13 september 2015 22:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het gaat helemaal mis nu. We sterven met z'n allen een langzame pijnlijke dood, en dan nemen de vluchtelingen het over.
Precies. Geen één binnenlaten. Met het geld dat dit oplevert, kunnen we iedere vluchteling in de regio luxe opvang bieden, en wij hebben geen ellende in Europa. Win-win.quote:Op zondag 13 september 2015 22:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar waarom werden er uberhaupt mensen toegelaten? Het kost een land allemaal maar geld en het levert niks op. Het klopt dat we mensen moeten helpen, maar je moet gewoon ergens een streep trekken. Kijk wat het oplevert. Duitsland riep erg hard dat ze wel wilden helpen. Het wordt alleen maar erger.
We hadden vanaf het begin duidelijk moeten zijn.
Oh nee ze hebben afspraken gemaakt, dat verhelpt alle problemen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Welke lusten precies?
Bovendien zijn er gewoon afspraken gemaakt, dat de asielzoekers asiel aanvragen in het eerste land waar ze binnenkomen.
Eh..?quote:Op zondag 13 september 2015 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh nee ze hebben afspraken gemaakt, dat verhelpt alle problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |