quote:Op donderdag 24 september 2015 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn raar. Er zijn veel betere redenen om Wan Piss te hekelen. Zoals de infantiele hoofdpersoon bijvoorbeeld. Of het schijnbaar eindeloos opbraken en herkauwen van verhaalelementen. Het klaarblijkelijk doelloos en eindeloos oprekken van de verborgen schat van die ene legendarische piraat-verhaallijn waar de serie op drijft en al jaren mee aan het zinken is. De afzichtelijke en amateuristische pogingen tot sociaal commentaar, zelfs met een inktoppertje als slavernij maakt het er nog een potje van.
Maar goed eigenlijk is het hekelen van die serie uiteindelijk zinloos. Het is een kinderserie voor kinderen waar heel veel kinderen klaarblijkelijk plezier mee hebben. Laten we het niet te ingewikkeld maken. Het verkoopt goed dus het doet iets goed. Of dat nu leuk gebruik van clichs of degelijk reputatiemanagement is, het doet er ook allemaal niet toe.Je weet dat One Piece oorspronkelijk in 2002 zou eindigen na een publicatie periode van 5 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een shonen-serie en wordt grotendeels gelezen door huisvrouwen(30+/40+!!).![]()
Als je Dexter even bekijkt in het Japans, valt het meteen op dat ze daar dus echt vl beter hun best hebben gedaan om stemmen te vinden die lijken op de originele stemmen, itt Japan>>> Amerikaanse dub.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:34 schreef Qunix het volgende:
https://www.youtube.com/user/CartoonNetworkJP/videos
Oude Cartoon Network tekenfilms in het Japans gedubt
Nee. Laat maar zitten die game.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien is er nu een ding dat goed is aan MGS.
`Nee, kut spelquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien is er nu een ding dat goed is aan MGS.
Nee en dat ga ik waarschijnlijk ook niet onthouden, maar het is te merken dat het verhaal eindeloos opgerekt en nog wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Je weet dat One Piece oorspronkelijk in 2002 zou eindigen na een publicatie periode van 5 jaar?
Denk je niet dat het voornamlijk gekocht wordt door huisvrouwen van in de dertig? Dat lijkt me waarschijnlijker. Als je gelijk hebt dan lijkt dat me niet het core audience dat je wil hebben als publicist van kindertekenfilmstrips gericht op jongens van acht tot twaalf of iets dergelijks. Verzamelen die huisvrouwen ook de nenodroids en andere figuurtjes, spelen ze de computerspellen en zijn ze de eindgebruikers van de merchandise in het algemeen?quote:Het is een shonen-serie en wordt grotendeels gelezen door huisvrouwen(30+/40+!!).![]()
Series met loli's en shota's in hoofrol is dan weer wel OK??quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee en dat ga ik waarschijnlijk ook niet onthouden, maar het is te merken dat het verhaal eindeloos opgerekt en nog wordt.
[..]
Denk je niet dat het voornamlijk gekocht wordt door huisvrouwen van in de dertig? Dat lijkt me waarschijnlijker. Als je gelijk hebt dan lijkt dat me niet het core audience dat je wil hebben als publicist van kindertekenfilmstrips gericht op jongens van acht tot twaalf of iets dergelijks. Verzamelen die huisvrouwen ook de nenodroids en andere figuurtjes, spelen ze de computerspellen en zijn ze de eindgebruikers van de merchandise in het algemeen?
Waar wil je heen? Het seksualiseren van lolihota's is illegaal in een aantal gendustrialiseerde derdewereldlanden. Ik vind ze vaker wel dan niet storend als hoofdpersonen en hun perspectieven onuitstaanbaar. Boku no Pico is de beste anime ooit gemaakt. En Japanse huisvrouwen moeten zelf maar uitmaken wat ze leuk vinden12.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Series met loli's en shota's in hoofrol is dan weer wel OK??
ja, waarom nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Series met loli's en shota's in hoofrol is dan weer wel OK??
SPOILER: Dragon Ball Super ep.12 (niet echt een spoiler, want niet verrassend)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Charlotte ep.13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 19:08 schreef DemonRage het volgende:
SPOILER: Charlotte ep.13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Charlotte 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Best Girl in de laatste 10 minSPOILER: Charlotte 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
NAOquote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yuu was overigens best wel kut. Die loli had de beste durfkapitalist in de wereld kunnen worden.
En dat Peruaanse meisje deed niets dan oude mannen genezen voor geld.
[ afbeelding ]
Ze verdiende het niet om vast te zitten in deze verschrikkelijke anime.
Ik zeg het niet graag want het is het enige notabele aan deze serie geweest, maar deze serie zou beter zijn geweest als Otosaka niet om de vier aflevering high werd van zijn superkrachten en 10,000 linkin park amv's inspireerdequote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Best Girl in de laatste 10 min
Dat doet me er aan denken dat ik het hoofdstuk van september nog moet downloaden en lezen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arslan is ook afgelopen, nu is het wachten op S2
Elke keer als de opening speelt aan het einde van een episode triggert het mijn kippenvel op de een of andere manier. Eerst Arslan en vervolgens Charlotte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging zoeken ze zijn er nog ookquote:Op zondag 27 september 2015 19:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag want het is het enige notabele aan deze serie geweest, maar deze serie zou beter zijn geweest als Otosaka niet om de vier aflevering high werd van zijn superkrachten en 10,000 linkin park amv's inspireerde
[ afbeelding ]
Heb al die ouwe nummers van vroegah nog op me pc staan en tegenwoordig 1 lange spotify playlist want het muziek van tegenwoordig is kutquote:Op zondag 27 september 2015 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
brb even wat emoshite luisteren.
terwijl ik mijn mijn vuistje lach.
Ik zou ook high worden van die krachten, ik bedoel je bent op dat moment de sterkste mens op aarde. Het liefst zou je al die klootzakken willen afmaken op de meest pijnlijke manier.quote:Op zondag 27 september 2015 19:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag want het is het enige notabele aan deze serie geweest, maar deze serie zou beter zijn geweest als Otosaka niet om de vier aflevering high werd van zijn superkrachten en 10,000 linkin park amv's inspireerde
[ afbeelding ]
Oppai is dan ook overratedquote:Op maandag 28 september 2015 19:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind dat de focus in deze reeks veels te weinig op Oppai ligt. Het is maar een mededeling.
Oppai is overrated en disgusting.quote:Op maandag 28 september 2015 19:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind dat de focus in deze reeks veels te weinig op Oppai ligt. Het is maar een mededeling.
ff lezenquote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Godverdomme dat laatste chapter van Sidonia. Fuck you Nihei.
NIHEII!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
NIHEII!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 28 september 2015 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het las als matige en haastig geschreven fan-fictie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:16 schreef Kyubey het volgende:
Kek. Hoef ik die ook niet meer te lezen.
Was het slechter dan het einde van Mai-HIME?
Zolang de pockets als warme broodjes over de toonbank gaan lijkt het me niet dat Attack on Titian snel zal eindigen. Wat de auteursintentie in eerste instantie ook geweest is doet daar geen afbreuk aan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht trouwens dat de Attack on Titan manga af zou zijn net voor het volgende seizoen begon, maar dat blijkt niet het geval.
Yup.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Die manga van Titan is wel echt LELIJK getekend. Ik vond de anime best leuk (ook niet geweldig getekend trouwens), maar die manga is echt niet om aan te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Jop.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Die manga van Titan is wel echt LELIJK getekend. Ik vond de anime best leuk (ook niet geweldig getekend trouwens), maar die manga is echt niet om aan te zien.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Top kawaii, maar hemarookworst meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Dat zou een rib uit het lijf van de studio zijnquote:Op woensdag 30 september 2015 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Overlord was ziek, seizoen 2 when
Ik vond Overlord qua vermaak een beetje vel over been. De enige dingen waar ik echt plezier mee gehad heb waren: de eerste aflevering, de interacties tussen de Guardians van de tombe en natuurlijk Clemmy (Ik wil Clementine doodknuffelen).quote:Op woensdag 30 september 2015 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Overlord was ziek, seizoen 2 when
Het lijkt er op dat Overlord goed genoeg verkoopt en de LN verkopen zijn flink omhoog gesprongen. Kijk het is geen Charlotte ofzo, maar het is toch wel een van de beter verkopende series dit seizoen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat zou een rib uit het lijf van de studio zijn
Check de page source:quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.kizumonogatari-movie.com/
Wat is deze? Kizu eindelijk? Heeft iemand met alle kalenders in huis lopen klooien en is het eigenlijk 1 april?
[ afbeelding ]
Oh, en dit gaat dus waarschijnlijk niet door...quote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Qunix het volgende:
Manglobe Studio is waarschijnlijk failliet.
Gangsta was dan hun laatste anime.
Was dan ook een matige showquote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Qunix het volgende:
Manglobe Studio is waarschijnlijk failliet.
Gangsta was dan hun laatste anime.
Ze hebben een hoop goeie series gedaan. Deen en Toei zijn niet failliet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |