Professioneelquote:Op donderdag 17 september 2015 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal partijdig. Mootie
Jouw post was ook totaal niet uitlokkendquote:Op donderdag 17 september 2015 09:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Professioneelen bovendien uitlokkend.
Nee dat is mijn observatie van de laatste tijd en een soort van klacht waar dit topic voor dient.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jouw post was ook totaal niet uitlokkend
Achteruit schiet ook niet op toch?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Goed dat je er eindelijk vooruit komt.
En als je dat meteen had gezegd, had het hier alweer 4 posts gescheeld.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Achteruit schiet ook niet op toch?![]()
Maar serieus: omdat een post die al vele malen gequote was niet werd weggehaald ontploft de TR-box en zijn wij partijdig en wordt er ook maar vanuit gegaan dat er niet is genote (wat jullie helemaal niet kunnen zien). Ik heb niet zo'n zin om op die manier in discussie te gaan. Maar voor de goede orde: zeggen dat een andere user niet goed snik is mag niet en is en wordt genote.
Je weet niet wie er allemaal notes krijgt. Mensen kunnen ook eerst naar zichzelf kijken en dan pas over de mods klagen. Ik vind het wel heel makkelijk om over ze te gaan klagen. Je kan ook mensen, die je niet mag negeren (dat doe ik ookquote:Op donderdag 17 september 2015 09:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee dat is mijn observatie van de laatste tijd en een soort van klacht waar dit topic voor dient.
Als iemand z'n ui moet verwijderen omdat het zou kunnen refereren naar een user vind ik nogal ver gaan. En als je dan ziet dat bepaalde opmerkingen meteen verwijderd worden en die van oa. Mootie toevallig nu blijven staan, ga je toch je vraagtekens erbij zetten . Dit is niet de eerste keer dat mij dat opvalt. Vandaar dat ik dat hier post, mag het ? dank uquote:Op donderdag 17 september 2015 09:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je weet niet wie er allemaal notes krijgt. Mensen kunnen ook eerst naar zichzelf kijken en dan pas over de mods klagen. Ik vind het wel heel makkelijk om over ze te gaan klagen. Je kan ook mensen, die je niet mag negeren (dat doe ik ook).
Als deze personen dan ook gewoon terug negeren is er niets aan de hand, maar als deze blijven uitlokken... in de vorm van op je te blijven reageren(op een manier alsof je niet goed snik bent) of op anderen reageren met sneer naar jou... dan wordt het er niet gezelliger opquote:Op donderdag 17 september 2015 09:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je weet niet wie er allemaal notes krijgt. Mensen kunnen ook eerst naar zichzelf kijken en dan pas over de mods klagen. Ik vind het wel heel makkelijk om over ze te gaan klagen. Je kan ook mensen, die je niet mag negeren (dat doe ik ook).
Super Mario met een rood kruis erdoor getrokken, dat was echt totaal niet uitlokkend bedoeldquote:Op donderdag 17 september 2015 09:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als iemand z'n ui moet verwijderen omdat het zou kunnen refereren naar een user vind ik nogal ver gaan. En als je dan ziet dat bepaalde opmerkingen meteen verwijderd worden en die van oa. Mootie toevallig nu blijven staan, ga je toch je vraagtekens erbij zetten . Dit is niet de eerste keer dat mij dat opvalt. Vandaar dat ik dat hier post, mag het ? dank u
Die ui bedoelde ik nietquote:Op donderdag 17 september 2015 09:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super Mario met een rood kruis erdoor getrokken, dat was echt totaal niet uitlokkend bedoeld.
Soms verwijder je niet alle posts, maar dat heeft niks te maken met partijdigheid.
Je mag alles posten hoor![]()
Ooh ja, communicatie alleen met de mods topic![]()
Ik ben al weg
oh wat vreselijk enigquote:Op woensdag 16 september 2015 15:52 schreef Haropro het volgende:
Nee natuurlijk niet over Mario, dat hij soms onbegrijpelijk Nederlands praat komt omdat hij hier niet woont/niet geboren is. Daar heb ik geen moeite mee. Gaat over Cir.
Maar ik scrol gewoon, lees het niet eens meer.
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:19 schreef Cir het volgende:
[..]
oh wat vreselijk enig![]()
zo verevelend dat jij je ergert aan mijn kofjon
zal ik maar weg bljven dan
je roep het maar hoor![]()
l heel hartelijk dank at je toch mn posting op wil diepen en dan ff naar de FB komt
Hartelijk bedankt hiervoor
en een hele fijne dag
het leven is een Feestje ,hang zelf de slingers op
gewoonomdathetkan
Cir is één van de weinigen die ALTIJD on topic is.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:19 schreef Cir het volgende:
[..]
vervevelend dat jij je ergert aan mijn kofjon
fijn dat je mn postings op wil diepen en dan ff naar de FB komt
gelukkig wel dezelfde dag
fijne dag
gewoonomdathetkan
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:19 schreef Cir het volgende:
[..]
vervevelend dat jij je ergert aan mijn kofjon
fijn dat je mn postings op wil diepen en dan ff naar de FB komt
gelukkig wel dezelfde dag
fijne dag
gewoonomdathetkan
Dit vind ik een hele rare opmerking.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee we zijn allemaal partijdig. Mootie
Hallo, waar hebben we het over, ik ben nog niet bijgelezen en ik was er dat tijdstip niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als iemand z'n ui moet verwijderen omdat het zou kunnen refereren naar een user vind ik nogal ver gaan. En als je dan ziet dat bepaalde opmerkingen meteen verwijderd worden en die van oa. Mootie toevallig nu blijven staan, ga je toch je vraagtekens erbij zetten . Dit is niet de eerste keer dat mij dat opvalt. Vandaar dat ik dat hier post, mag het ? dank u
Volgens mij om een snerende kikkeropmerking en om iemand die daar ten onrechte een gedwongen ui-verwijdering aan hangt.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef mootie het volgende:
Hallo, waar hebben we het over, ik ben nog niet bijgelezen en ik was er dat tijdstip niet?
Ach ja, ik was ongetwijfeld schuldig, zo rol ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij om een snerende kikkeropmerking en om iemand die daar ten onrechte een gedwongen ui-verwijdering aan hangt.
Verida, eventueel voorstellen om dit Utopia bezoekje te delen in dit topic. Is vaak ook leuk om na te lezen.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:47 schreef Verida het volgende:
Is het strikt noodzakelijk om een heel cos topic te vullen met de ervaring van een user die in de loods is geweest en daarop volgend de meningen van anderen over het aanwezig zijn in de loods? Dit kan toch in de SC of in een eigen topic?
dat is niet aan mij denk ik, maar zou kunnen.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Verida, eventueel voorstellen om dit Utopia bezoekje te delen in dit topic. Is vaak ook leuk om na te lezen.
UTO / Stel hier je vragen aan de Utopiabezoekers
Mocht je op dat moment in de COS zijn en je stoort je aan bezoekersverhalen omdat dit geen commentaar op de streams zijn, dan kan je ernaar verwijzen.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:52 schreef Verida het volgende:
dat is niet aan mij denk ik, maar zou kunnen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef LLgetikt het volgende:
Ingekorte openingspost van de COS .
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |