abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 september 2015 @ 11:10:05 #151
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_156136436
Goede post Vuurvliegje.

Ik erger me vooral aan een stroom posts in onbegrijpelijk Nederlands. Kofjon ponjon konjon, weet ik veel.

Zo ergert iedereen zich wel eens.
Utopia!
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2015 @ 11:17:43 #152
137949 Disana
pi_156136601
Ik heb me er allang bij neergelegd dat je niet in de COS moet zijn voor een waarheidsgetrouwe weergave van de streams. En dat hij niet voor teruglezen geschikt is vanwege alle offtopic berichten. Wat blijft is dat het allemaal zo negatief is, tot boosaardig aan toe. Als ik daar last van heb, ga ik wel eens wat anders doen.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 september 2015 @ 11:58:07 #153
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156137581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Je moet er idd om denken als je een grapje maakt.
de Video is gepostet in de Filmpjes Topic
pi_156137888
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ja dat kwam om Tuinfluitert het bericht overhevelde naar commentaar op de streamsverslagen enz, ik dacht, okee misschien hoort het ook wel daar :)
Ik vond hem heel mooi in FB passen!
  woensdag 16 september 2015 @ 12:48:00 #155
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156138645
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

Ja dat kwam om Tuinfluitert het bericht overhevelde naar commentaar op de streamsverslagen enz, ik dacht, okee misschien hoort het ook wel daar :)
Beste vuurvliegje5258, waarom die lege post in de FB, natuurlijk hoort je post ook in FB.
Mijn reden van je post overhevelen van FB naar het topic opmerkingentopic was om "even onder ons met je te schrijven". Met je te keuvelen. Dat ik wens dat het bij jullie thuis, werk, met de dieren goed gaat. Dat ik je in de COS mis, je prettige streamverslagen. En daar koos ik het plekje opmerkingentopic voor uit.

Hieronder is je post weer vuurvliegje, lees dat meer mensen zich storen aan het doorlezen van de COS. Het bijna niet te doen is, en nu helemaal met de nieuwe layout van FOK! .
Een gesloten Cosje onderaan geen topic-nummer heeft, je helemaal weer naar boven moet scrollen, om de volgende pagina te kunnen lezen. En dan opnieuw scrollen over de vele vaak zure, vaak lage aannameposten, etc. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

Ik heb afscheid genomen van de Cos. Maar probeer regelmatig even bij te lezen, om zo nog een beetje op de hoogte te blijven van wat er op de streams plaatsvindt.
Daar kan ik meestal geen chocolade van maken.
Het is een voortdurend hakken op bewoners en op posters, die kritisch zijn op andermans idool.
Sommige topics zijn geheel gevuld, met gehak op bewoners, hoe vies die wel niet is, of dom of lelijk of ergerlijk.
Degene die nog een nuchtere kijk heeft, wordt vermalen en verguist.
Het ergste zijn nog wel de geruchten, die als waarheid worden verkondigd.
Niks geen commentaar meer op de streams, zodat je er nog een verhaal uit kunt halen. Alleen maar een doorlopend klaagzang en zure meningen, zonder enige grondslag..Alsof men elkaar moet overtuigen van hoe slecht, gek en smerig elke bewoner wel niet is...

  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 september 2015 @ 13:34:33 #156
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156139749
sorry kann je de TT anpassen ik heb de T vergeten
pi_156139779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:48 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Beste vuurvliegje5258, waarom die lege post in de FB, natuurlijk hoort je post ook in FB.
Mijn reden van je post overhevelen van FB naar het topic opmerkingentopic was om "even onder ons met je te schrijven". Met je te keuvelen. Dat ik wens dat het bij jullie thuis, werk, met de dieren goed gaat. Dat ik je in de COS mis, je prettige streamverslagen. En daar koos ik het plekje opmerkingentopic voor uit.

Hieronder is je post weer vuurvliegje, lees dat meer mensen zich storen aan het doorlezen van de COS. Het bijna niet te doen is, en nu helemaal met de nieuwe layout van FOK! .
Een gesloten Cosje onderaan geen topic-nummer heeft, je helemaal weer naar boven moet scrollen, om de volgende pagina te kunnen lezen. En dan opnieuw scrollen over de vele vaak zure, vaak lage aannameposten, etc. ;)

[..]

Hear, hear. _O_
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_156141222
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:10 schreef Haropro het volgende:
Goede post Vuurvliegje.

Ik erger me vooral aan een stroom posts in onbegrijpelijk Nederlands. Kofjon ponjon konjon, weet ik veel.

Zo ergert iedereen zich wel eens.
:D _O-
oh ..ik ben dus niet de enige die even tijd nodig heeft met desbetreffende posts.

Erger me er trouwens niet aan verder.
pi_156141270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:10 schreef Haropro het volgende:
Goede post Vuurvliegje.

Ik erger me vooral aan een stroom posts in onbegrijpelijk Nederlands. Kofjon ponjon konjon, weet ik veel.

Zo ergert iedereen zich wel eens.
Even voor de duidelijkheid, voor Mario de schuld weer krijgt. Dit gaat niet over Mario toch?
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 september 2015 @ 14:45:15 #160
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156141750
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, voor Mario de schuld weer krijgt. Dit gaat niet over Mario toch?
nee dat kann niet ik kenn geen harporo
  woensdag 16 september 2015 @ 15:52:10 #161
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_156143581
Nee natuurlijk niet over Mario, dat hij soms onbegrijpelijk Nederlands praat komt omdat hij hier niet woont/niet geboren is. Daar heb ik geen moeite mee. Gaat over Cir.

Maar ik scrol gewoon, lees het niet eens meer.
Utopia!
  woensdag 16 september 2015 @ 16:05:36 #162
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_156143902
Cos 8868, wilde vanmorgen even bijlezen maar ben snel afgehaakt. En dan krijgt Mario er alleen de schuld van? Kom op.

Oh, Noom heeft ook post. Vast en zeker omdat ze ziekjes is. :')

wat vreselijk Enig
Prinses VarkensOor
dr builenpest trekt prima door

Ik meende dat ik Bas Rob hoorde zeggen ...maar post voor Gnoom en zie! Dan kan ze wel wakker worden...

Zoeken naar post van Gio en klaar wakker gelijk

ZOnder make-up ziet het er ook niet uit

Een brief van Gio ...........het is over en uit :P

Nou zo mooi is ze niet hoor .

Bas brengt Pinsesje VarkensOOr
Thee op Bed
gewoonomdathetkan

Naomje is ziek!

NEIN , niet ziek verkouden is niet ziek heur

Gister of eergisteren hetzelfde, ook steeds over Naomi en een blijkbaar groot bed. Is toch geen lol meer aan om zo de Cos te lezen? Snap wel dat er mensen afhaken.

Maar goed, waar maak ik me druk om, het is maar Utopia.
Utopia!
pi_156144464
En het valt ook heus niet op dat er een tandje bijgezet wordt met Naomi afzeiken als Mario er is.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 september 2015 @ 16:32:08 #164
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156144591
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:27 schreef mootie het volgende:
En het valt ook heus niet op dat er een tandje bijgezet wordt met Naomi afzeiken als Mario er is.
wat is er met mij weer?
  woensdag 16 september 2015 @ 16:34:20 #165
138448 PeZu
Suspended animation
pi_156144654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef mario390 het volgende:

[..]

wat is er met mij weer?
dat z eje pesten met naomi
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 18:41:42 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156148233
Verzoek: probeer het hier beperkt te houden tot directe communicatie met de UTO-mods alsjeblieft!

Ik vermoed dat het 'statement' van vuurvliegje en de bijval van sommigen bedoeld is als zodanig.
Dus als de onderliggende boodschap/vraag is: "kunnen jullie zorgen dat er minder zuur en platvloers over de inwoners wordt gepost, kunnen jullie optreden tegen users die een loopje met de waarheid nemen, en kunnen jullie zorgen dat de COS meer een weergave van de streams worden?" dan is dit een discussie die al vaker is gevoerd en waarbij het antwoord drie keer nee was en is.

Voorbeeld. Een post als "wat is die gnoom weer walgelijk bezig met haar vieze puistenbek" levert nauwelijks informatie over de streams op en het is behoorlijk grof. Toch is het een "commentaar op de streams" en valt het nog binnen wat wij toelaten in de COS als taalgebruik. Wij gaan daar niet tegen optreden.
Het is geen plicht van COS-users om te zorgen dat de COS een coherent beeld geeft van wat er zoal op de streams te zien is en we gaan dat dus ook niet proberen af te dwingen.
Wel is het heel fijn dat iemand als Dotteke of Jovencita01 af en toe nog een mooi streamverslag scfhrijft in het daarvoor bestemde topic. Maar ook dat kunnen we uiteraard niet afdwingen.

Dan het "waarheidsgehalte" van sommige posts. Dat is voor ons niet of nauwelijks te checken. Prima verder als een user die op dat moment ook streams kijkt aangeeft dat het volgens hem/haar anders zit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 16 september 2015 @ 18:49:01 #167
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_156148416
ik heb niet gelezen om wat het gaat hier,maar misschien ben ik ook bedoelt!
pi_156150603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:41 schreef Gert het volgende:
Verzoek: probeer het hier beperkt te houden tot directe communicatie met de UTO-mods alsjeblieft!

Ik vermoed dat het 'statement' van vuurvliegje en de bijval van sommigen bedoeld is als zodanig.
Dus als de onderliggende boodschap/vraag is: "kunnen jullie zorgen dat er minder zuur en platvloers over de inwoners wordt gepost, kunnen jullie optreden tegen users die een loopje met de waarheid nemen, en kunnen jullie zorgen dat de COS meer een weergave van de streams worden?" dan is dit een discussie die al vaker is gevoerd en waarbij het antwoord drie keer nee was en is.

Voorbeeld. Een post als "wat is die gnoom weer walgelijk bezig met haar vieze puistenbek" levert nauwelijks informatie over de streams op en het is behoorlijk grof. Toch is het een "commentaar op de streams" en valt het nog binnen wat wij toelaten in de COS als taalgebruik. Wij gaan daar niet tegen optreden.
Het is geen plicht van COS-users om te zorgen dat de COS een coherent beeld geeft van wat er zoal op de streams te zien is en we gaan dat dus ook niet proberen af te dwingen.
Wel is het heel fijn dat iemand als Dotteke of Jovencita01 af en toe nog een mooi streamverslag scfhrijft in het daarvoor bestemde topic. Maar ook dat kunnen we uiteraard niet afdwingen.

Dan het "waarheidsgehalte" van sommige posts. Dat is voor ons niet of nauwelijks te checken. Prima verder als een user die op dat moment ook streams kijkt aangeeft dat het volgens hem/haar anders zit.
Toch vind ik dat heel erg jammer Gert. Ik heb weer te lang geaarzeld om op Vuurvliegje te reageren, maar ik denk dat haar post veel kan bijdragen aan een verandering in de cos.
Aan de reacties te merken leeft het wel onder veel users.
Ik hoop dat veel cossers alsnog haar post lezen en in het oor knopen, mezelf incluis.
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2015 @ 19:59:51 #169
137949 Disana
pi_156150618
Gert, bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Waarom de klachten hier terecht kwamen? Ik denk dat het voornamelijk is omdat er geen andere plek voor is. In de COS ben je met zulke posts offtopic aan het klagen, en raken mensen geïrriteerd. In de SC zien ze ons al aankomen, en bovendien komt niet iedereen daar.

Wat je verder schrijft is wel duidelijk en begrijpelijk: aan het meeste is niets te doen, of het is onbegonnen werk. Wat ik toch als puntje overeind zou willen houden is dat mensen zo ontzettend gauw boos en persoonlijk worden als je ingaat tegen wat er wordt beweerd. Het is duidelijk dat kritiek geen usance is in de COS.
pi_156156363
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Disana het volgende:
Gert, bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Waarom de klachten hier terecht kwamen? Ik denk dat het voornamelijk is omdat er geen andere plek voor is. In de COS ben je met zulke posts offtopic aan het klagen, en raken mensen geïrriteerd. In de SC zien ze ons al aankomen, en bovendien komt niet iedereen daar.

Wat je verder schrijft is wel duidelijk en begrijpelijk: aan het meeste is niets te doen, of het is onbegonnen werk. Wat ik toch als puntje overeind zou willen houden is dat mensen zo ontzettend gauw boos en persoonlijk worden als je ingaat tegen wat er wordt beweerd. Het is duidelijk dat kritiek geen usance is in de COS.
Die laatste alinea verwoord mooi, wat mij ook al in de COS is opgevallen.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  donderdag 17 september 2015 @ 00:22:51 #171
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_156160260
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:27 schreef mootie het volgende:
En het valt ook heus niet op dat er een tandje bijgezet wordt met Naomi afzeiken als Mario er is.
Nonsens. Ik zeik haar al af sinds het moment dat ze met haar pokdalige ponem op haar nep UGGs door die poort wandelde.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_156161035
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nonsens. Ik zeik haar al af sinds het moment dat ze met haar pokdalige ponem op haar nep UGGs door die poort wandelde.
Je weet dat je niet de enige Cosser bent?
pi_156163294
Sorry.. waarom wordt hier met 2 maten gemeten ?? De een krijgt een note en worden dingen verwijderd en van de ander blijft het staan en wordt niks van gezegd ?! Is er dan geen een mod die onpartijdig is hier ??
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 09:33:02 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156163329
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:30 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry.. waarom wordt hier met 2 maten gemeten ?? De een krijgt een note en worden dingen verwijderd en van de ander blijft het staan en wordt niks van gezegd ?! Is er dan geen een mod die onpartijdig is hier ??
Nee we zijn allemaal partijdig. Mootie O+
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_156163352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee we zijn allemaal partijdig. Mootie O+
Goed dat je er eindelijk vooruit komt. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')