Voorzienende blik zo te zienquote:Op zondag 13 september 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat kazim wel beter was voor deze wedstrijd ja
Spelers een blessure gunnenquote:Op zondag 13 september 2015 15:40 schreef Brammess het volgende:
jaaaaa als er een speler is die je een blessure gunt
quote:Op zondag 13 september 2015 15:40 schreef Brammess het volgende:
jaaaaa als er een speler is die je een blessure gunt
Tja, leuk dat een tegenstander geblesseerd raakt ofzoquote:Op zondag 13 september 2015 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn bij de minder bedeelden qua IQ...
twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
twitter:kramerinho twitterde op woensdag 29-07-2015 om 22:54:30Leuke pot. Prima tackle. Goeie uitslag. #rapaja reageer retweet
Ja, leukquote:Op zondag 13 september 2015 15:42 schreef Brammess het volgende:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 13 september 2015 15:42 schreef Brammess het volgende:
Maar jij denkt nu dat Gio tactisch gezien enig benul heeft?quote:Op zondag 13 september 2015 15:43 schreef Slobeend het volgende:
Elia moet er in Gio, niet Kazim, verdomme.
dan had hij kuyt nooit opgesteld jaquote:Op zondag 13 september 2015 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar jij denkt nu dat Gio tactisch gezien enig benul heeft?
Nee, de gemiddelde Feyenoord supporter ziet het beter.quote:Op zondag 13 september 2015 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar jij denkt nu dat Gio tactisch gezien enig benul heeft?
Waarom zit Elia altijd op de bank?quote:Op zondag 13 september 2015 15:43 schreef Slobeend het volgende:
Elia moet er in Gio, niet Kazim, verdomme.
Of Bilal op linksquote:Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan had hij kuyt nooit opgesteld ja
ik zag wat je voor de edit hadquote:Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde Feyenoord supporter ziet het beter.
Goeie editquote:Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde Feyenoord supporter ziet het beter.
Omdat hij zwart isquote:Op zondag 13 september 2015 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zit Elia altijd op de bank?
Wie valt meer tegen Gudelje of Veijnovic?quote:Op zondag 13 september 2015 15:46 schreef Tjacka het volgende:
veijnovic die gast kan er ook geen reet van he
van gudelj verwachtte ik al helemaal niksquote:Op zondag 13 september 2015 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie valt meer tegen Gudelje of Veijnovic?
maar ze hebben kuyt die ervaring en loopvermogen brengtquote:Op zondag 13 september 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord is aanvallend compleet onmachtig
Conditie, lopen kan hij niet meerquote:Op zondag 13 september 2015 15:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
maar ze hebben kuyt die ervaring en loopvermogen brengt
oh . dat kanquote:Op zondag 13 september 2015 15:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
maar ze hebben kuyt die ervaring en loopvermogen brengt
Moet je nagaan hoe slecht de aanval isquote:Op zondag 13 september 2015 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord - Willem 2
61 % balbezit 39
17 doelpogingen 1
Oké man
Propper natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 15:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Veijnovic, Gudelje of Pröpper. Wat is de beste aankoop?
90+6, terwijl er maar twee minuten gegeven wordenquote:Op zondag 13 september 2015 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
In welke minuut verwachten jullie trouwens de penalty van Kuijt?
wie is Gudelje?quote:Op zondag 13 september 2015 15:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Veijnovic, Gudelje of Pröpper. Wat is de beste aankoop?
Die had ik een keer als UIquote:Op zondag 13 september 2015 15:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die middenvelder van Ajax.
[ afbeelding ]
Achahbar verlengen en hem daarna op de tribune zetten.quote:Op zondag 13 september 2015 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel en Gio hebben er een potje van gemaakt. Alle talenten op de bank en tribune. Bagger op het veld.
Eerst z'n naam goed spellen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die middenvelder van Ajax.
[ afbeelding ]
lolwutquote:Op zondag 13 september 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achahbar verlengen en hem daarna op de tribune zetten.
edit: moest eigenlijk de slob quoten
Die ene voorzet van Feyenoord die wél aankwam, kwam van Kuyt...quote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar is toch vreemd?
hij voegt echt helemaal niks toe
Best treurig.. doe je een stapje terug, ben je niet goed genoeg voor de Eredivisiequote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar is toch vreemd?
hij voegt echt helemaal niks toe
via de speler van willem II jaquote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die ene voorzet van Feyenoord die wél aankwam, kwam van Kuyt...
maar hij hoort op zuid!!!!quote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best treurig.. doe je een stapje terug, ben je niet goed genoeg voor de Eredivisie
Die was vrij walgelijk jaquote:Op zondag 13 september 2015 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Elia en Kazim deden een ingestudeerde handdruk.
heb je al voorpret maatquote:Op zondag 13 september 2015 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nu is Elia weer de man, mag hij in de basis voortaan, 4x matig spelen en het is weer een kankerditkankerdat nietsnut
In zoverre... Hij vervangt Bilal... Moet je wel heeeeeeel slecht zijn wil je onder dat niveau komenquote:Op zondag 13 september 2015 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
Nu is Elia weer de man, mag hij in de basis voortaan, 4x matig spelen en het is weer een kankerditkankerdat nietsnut
Je zou denken dat het ook niet moeilijk is om beter te zijn dan Kazim, maar Kramer had het er moeilijk genoeg mee.quote:Op zondag 13 september 2015 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... Hij vervangt Bilal... Moet je wel heeeeeeel slecht zijn wil je onder dat niveau komen
Nee hoor, Kramer heeft 3/4 op doel geschoten/gekopt. Da's al vele malen beter dan Kazim, die van 10cm vóór het doel nog over weet te trappen...quote:Op zondag 13 september 2015 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou denken dat het ook niet moeilijk is om beter te zijn dan Kazim, maar Kramer had het er moeilijk genoeg mee.
Je stream loopt een uur of 20 achterquote:Op zondag 13 september 2015 16:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Jezus wat is die Cillessen slecht zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 13 september 2015 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord penalty ontnomen.
Gras is groen.
Rot op man, geen pingel. Volledig terechte beslissing.quote:Op zondag 13 september 2015 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord penalty ontnomen.
Gras is groen.
En Feyenoord heeft er genoeg gratis gekregen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rot op man, geen pingel. Volledig terechte beslissing.
Daarom hebben ze nu een vertroebeld referentiekader.quote:Op zondag 13 september 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft er genoeg gratis gekregen.
quote:Op zondag 13 september 2015 16:13 schreef Brammess het volgende:
waarom wordt er in een bibliotheek gespeeld?
wel stom dat ze de fluitketels in de rust aan hebben gezetquote:Op zondag 13 september 2015 16:13 schreef Brammess het volgende:
Kolkende Kuip manquote:Op zondag 13 september 2015 16:13 schreef Brammess het volgende:
Ze spelen niet tegen Ajax/PSVquote:Op zondag 13 september 2015 16:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kolkende Kuip man
90 minuten achter de ploeg
Wacht maar als Willem II dadelijk gelijkmaakt, dan zie je pas mad.quote:
Denk niet dat het er nog in zitquote:Op zondag 13 september 2015 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar als Willem II dadelijk gelijkmaakt, dan zie je pas mad.
Nou, dan worden ze niet echt getrakteerd door Feyenoordquote:Op zondag 13 september 2015 16:15 schreef zoekeenleven het volgende:
De helft van het stadion zit vol met zieke kindjes van het Sofia Kinderziekenhuis, ga lekker ergens ander lopen pijpzeiken man
bij ajax zitten er elke week slachtoffers van de holocaustquote:Op zondag 13 september 2015 16:15 schreef zoekeenleven het volgende:
De helft van het stadion zit vol met zieke kindjes van het Sofia Kinderziekenhuis, ga lekker ergens ander lopen pijpzeiken man
Ik zie gewoon dezelfde doorgesnoven gekken op de tribune zitten hoorquote:Op zondag 13 september 2015 16:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Als die in het dagelijks leven Cliniclown zijn klopt de stelling gewoonquote:Op zondag 13 september 2015 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dezelfde doorgesnoven gekken op de tribune zitten hoor
misschien bedoelt hij de psychatrie afdelingquote:Op zondag 13 september 2015 16:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie gewoon dezelfde doorgesnoven gekken op de tribune zitten hoor
Verwachten dat je met een wedstrijd van Feyenoord een leuke wedstrijd krijgtquote:Op zondag 13 september 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, dan worden ze niet echt getrakteerd door Feyenoord
Neuh komt nog wel een penaltyquote:Op zondag 13 september 2015 16:18 schreef G3rtonimo het volgende:
Kuyt krijgt die goal van Elia straks op zijn naam lijkt me?
En dat terwijl Immers niet eens gemist heeft vandaagquote:Op zondag 13 september 2015 16:19 schreef Heeinz het volgende:
De Kuip is het niet eens met de beslissing van de arbitrage
Ga huilenquote:Op zondag 13 september 2015 16:19 schreef PizzaGeit het volgende:
+5
De KNVB is op de hand van Ajax.
Gras is groen.
Die waren slecht in de tweede helft, goeiedagquote:Op zondag 13 september 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord was makkelijk te pakken, vandaag.
Zonde.
Ja, Feyenoord had dan ook maar 15 kansen meer dan Willem2quote:Op zondag 13 september 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord was makkelijk te pakken, vandaag.
Zonde.
Ik verafschuw dat figuur die tussen de 80e en de 85e minuut voor zichzelf ging waar op rechts zeeėn van ruimte lagen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die waren slecht in de tweede helft, goeiedag
Ojoquote:Op zondag 13 september 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verafschuw dat figuur die tussen de 80e en de 85e minuut voor zichzelf ging waar op rechts zeeėn van ruimte lagen.
Ik ontken niet dat Feyenoord genoeg kansen had. Maar ik mag nog steeds vermelden dat je Feyenoord met enkele goede combinaties makkelijk wegtikt.quote:Op zondag 13 september 2015 16:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord had dan ook maar 15 kansen meer dan Willem2
Overigens was Karsdorp echt geweldig, ook verdedigend. Hoop dat die dat kan volhouden.
Drukzetten van Feyenoord was zeer matig, Willem II kwam er veel te makkelijk onderuitquote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat Feyenoord genoeg kansen had. Maar ik mag nog steeds vermelden dat je Feyenoord met enkele goede combinaties makkelijk wegtikt.
Dat zeker, hoewel het puur verdedigend er wel prima uit zag. Opbouwend was het een drama.quote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat Feyenoord genoeg kansen had. Maar ik mag nog steeds vermelden dat je Feyenoord met enkele goede combinaties makkelijk wegtikt.
Willem II was veel te slordig. Eindpass of een simpele pass richting de vleugelspelers/backs. Denk dat Streppel ook het gevoel zal hebben dat er een resultaat haalbaar was.quote:Op zondag 13 september 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zeker, hoewel het puur verdedigend er wel prima uit zag. Opbouwend was het een drama.
Dat gevoel zal dan ook helemaal terecht zijnquote:Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II was veel te slordig. Eindpass of een simpele pass richting de vleugelspelers/backs. Denk dat Streppel ook het gevoel zal hebben dat er een resultaat haalbaar was.
Balenquote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuis van een tyfus wedstrijd. Goal onterecht afgekeurd, gewoon weer genaaid maar dat zijn we wel gewend onderhand in Den Haag. Scheids ook een walgelijk drama.
Meisje tochquote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuis van een tyfus wedstrijd. Goal onterecht afgekeurd, gewoon weer genaaid maar dat zijn we wel gewend onderhand in Den Haag. Scheids ook een walgelijk drama.
Havenaar is een tactisch onbenul. Heb ik al een paar wedstrijden geen ene reet uit zien voeren. Begint een beetje de van Duinen nummer2 te worden.quote:Op zondag 13 september 2015 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Balen![]()
Wat dat betreft waren de voorspellingen in dit topic over een goal van Havenaar en een assist van Schaken niet gek
Al kun je op deze versie nog wel de hoge bal proberenquote:Op zondag 13 september 2015 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Havenaar is een tactisch onbenul. Heb ik al een paar wedstrijden geen ene reet uit zien voeren. Begint een beetje de van Duinen nummer2 te worden.
Weer genaaid!quote:Op zondag 13 september 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krabby is gewoon mad dat Kuijt niet wil dat hij Feyenoorders interviewtquote:Op zondag 13 september 2015 17:19 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs Krabby vindt dat Kuyt niet echt een meerwaarde heeft lees ik
Dat zou best kunnen, al zie ik 5 wedstrijden lang de meerwaarde ook nietquote:Op zondag 13 september 2015 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krabby is gewoon mad dat Kuijt niet wil dat hij Feyenoorders interviewt
Heeft wel potentie jaquote:Op zondag 13 september 2015 17:53 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben wel een beetje fan van Ramselaar.
Waar is Sked eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2015 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Sked wordt alweer uitgemaakt voor homo, hier zal hij niet blij mee zijn
Al sla je me dood, vanmorgen was hij hier wel. Misschien zit ie wel in het uitvakquote:
Arme jongen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al sla je me dood, vanmorgen was hij hier wel. Misschien zit ie wel in het uitvak
Haags ook al een beetje depressief, er moeten de nodige oplapwerkzaamheden plaatsvindenquote:
Hij wachtte op een penaltyquote:Op zondag 13 september 2015 18:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FC Haller valt me ook niet heel erg mee
Volgende week tegen Pec uit ook 0 puntenquote:Op zondag 13 september 2015 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haags ook al een beetje depressief, er moeten de nodige oplapwerkzaamheden plaatsvinden
Dat valt niet uit te sluiten inderdaad, die beginnen de boel ook redelijk aan de praat te krijgenquote:Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week tegen Pec uit ook 0 punten
Geweldige sfeer actie, goed bedacht ook. Erg ludiek!quote:Op zondag 13 september 2015 18:30 schreef Tagliano het volgende:
De helft van het stadion gaat staan, de andere helft blijft verkleed als stoeltje zitten
Knap ook dat ze het al het hele seizoen volhoudenquote:Op zondag 13 september 2015 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geweldige sfeer actie, goed bedacht ook. Erg ludiek!
Ze weten daar wel wat sfeer maken is ja.quote:Op zondag 13 september 2015 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Knap ook dat ze het al het hele seizoen volhouden
Zeker. Vaak is het ook beschaafd, helemaal tegen Ajaxquote:Op zondag 13 september 2015 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze weten daar wel wat sfeer maken is ja.
Geschiedenisles noemt men dat daar.quote:Op zondag 13 september 2015 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker. Vaak is het ook beschaafd, helemaal tegen Ajax
Aha, educatief verantwoordquote:Op zondag 13 september 2015 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geschiedenisles noemt men dat daar.
Ik heb alleen ado-heracles helemaal gezien.quote:Op zondag 13 september 2015 18:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aha, educatief verantwoord
Geen hele beste wedstrijd, best matige Eredivisiedag op Groningen-Heerenveen na
Dat is dan weer de enige wedstrijd waarvan ik alleen de samenvatting zagquote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb alleen ado-heracles helemaal gezien.
Het spel ziet er best leuk uit opzich. Leuke spelers ook, top 12 moet lukkenquote:Op zondag 13 september 2015 21:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn verwachting eerste 12 moet wel lukken lijkt het.
Blijft verbazingwekkend hoe De Jonge met dit zelfde elftal uitgezonderd Droste het voor elkaar kreeg om ons te laten degraderen....quote:Op zondag 13 september 2015 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het spel ziet er best leuk uit opzich. Leuke spelers ook, top 12 moet lukken
Tja, dat blijft bizar inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blijft verbazingwekkend hoe De Jonge met dit zelfde elftal uitgezonderd Droste het voor elkaar kreeg om ons te laten degraderen....![]()
![]()
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:10:28De elf van NEC: Halldórsson; Kane, Van Eijden, Golla, Woudenberg; Bikel, Ritzmaier, Breinburg; Foor, Santos, Limbombe. #nechee reageer retweet
Topshowtwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:13:01De elf van SC Heerenveen: Mulder; Van Anholt, St. Juste, Bijker, Cavlan; Van den Berg, Thern, Van den Boomen; Slagveer, Veerman, Larsson. reageer retweet
Vd Boomen is een baas.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:18 schreef Tagliano het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:10:28De elf van NEC: Halldórsson; Kane, Van Eijden, Golla, Woudenberg; Bikel, Ritzmaier, Breinburg; Foor, Santos, Limbombe. #nechee reageer retweet
Topshowtwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:13:01De elf van SC Heerenveen: Mulder; Van Anholt, St. Juste, Bijker, Cavlan; Van den Berg, Thern, Van den Boomen; Slagveer, Veerman, Larsson. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |